تشک بادی مواج شناور روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک محصول جدید باطراحی ویژه از شرک اینتکس. این تشک بادی مواج با ظاهری منحصربفرد و طراحی جدید ازبا کیفیت ترین و زیباترین محصولات این شرکت می باشد.

تشک بادی روی آب محصولی جدید با طراحی ویژه از شرکت اینتکس . این تشک بادی مواج با ظاهری منحصربفرد و طراحی جدید از باکیفیت ترین و زیباترین محصولات این شرکت می باشد. حالت موجی روی تشک علاوه بر خاص کردن محصول باعث آن می شود که درهنگام استفاده لذت بیشتری ببرید و حالت ماساژ مانند دارد که خستگی را از تن بیرون میکند . برای اینکه محصول طول عمر بالایی داشته باشد در ساخت آن از PVC بهره گرفته شده است تا باعث افزایش کیفیت آن گردد. طرز قرار گرفتن سر روی تشک به هنگام دراز کشیدن از مهمترین فاکتورها می باشد که به همین منظور یک بالش بادی سرخود روی آن تعبیه شده است که دارای ارتفاع مناسب می باشد که باعث می شود سر در حالتی استاندارد روی تشک قرار بگیرد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید . این نوع تشک برای افراد با وزن  80 کیلوگرم و پایین تر مناسب می باشد و وزن خود تشک 1 کیلوگرم بوده که در هنگام نصب و جمع آوری کار راحتی در پیش دارید .

تشک بادی مواج شناور روی آب

تشک بادی مواج شناور روی آب محصولی با ظاهری جذاب بوده که توسط کمپانی اینتکس برای استفاده در آب های آرام طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت استاندارد بوده و دوام بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به تفریحات ابی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک بادی ایده ال برای خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک های بادی شناور حفظ ایمنی افراد در زمان استفاده و شناور باقی نگه داشتن ان ها با استاندارد کامل بر روی سطح اب می باشد. از سوی دیگر با توجه به علاقه عموم مردم به تفریحات ابی و تنوع بالای این محصول نیاز به ساختاری نواورانه در پروسه تولید دارند. شرکت اینتکس بر همین اساس تشک بادی مواج شناور روی آب را با ساختاری شکیل و ساده روانه بازار های جهانی می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که از چند لایه تشکیل می شود. لایه زیرین محصول ابی رنگ بوده و لایه میانی دارای طرح های دایره ای سفید رنگ است. در نهایت لایه بالایی کاملا شفاف می باشد. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت اساسنی را تجربه کنند. بدنه این محصول کاملا مواج طراحی شده تا از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب کند. زیرا این ساختار موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. این محصول قابل استفاده برای سنین بالاتر تر از 14 سال در آب های آرام می باشد.

جنس بدنه

برای رسیدن به طول عمر بالای محصول و جذب اعتماد مصرف کنندگان نیاز به توجه به کیفیت بالای جنس بدنه می باشد. شرکت اینتکس با اتکا به این نکته بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی چندلایه با ساختاری انعطاف پذیری و بادوام تولید کرده است. کف این محصول همواره با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه می باشد. شما می توانید از این ساختار با اسودگی خاطر در فضاهای باز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی سمتطیل شکل بدنه دارای طولی برابر 188 سانتی متر و عرضی معادل 71 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری بدنه محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب می کند. این محصول با توجه به وزن بدنه 1 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک محصول مناسب برای استفاده در سفر می باشد. البته این وزن کم قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از واردن کردن وزنی بیش از 80 کیلوگرم به بدنه ان خودداری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی مواج شناور روی آب محصولی با ساختار پرتابل برای استفاده بزرگسالان در اب های ارام می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک PVC
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی سوزنی
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
ابعاد بسته بندی: 7*20*23 سانتی متر
مناسب سنین مختلف
دارای بالش سرخود
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب سنین بالای 14 سال
دارای بالش بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...