تشک بادی و شناور بادی یونیکورن کوچک

intex 57561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 73 سانتی متر
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی و شناور بادی یونیکورن کوچک یکی از بهترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که ساختاری بسیار قوی و با مواد درجه یک تولید شده است . این محصول با توجه به راحتی و طرح زیبایی که دارد از محبوبیت زیاد یبین مصرف کنندگان برخوردار است به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس قرار دارد . این محصول قابل استفاده بروی آب و در کنار استخر را دارد و با توجه به ضد تغریق بودن و موج دار بودن نشیمنگاه برای شما این شرایط را فراهممی کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی به شما دست بدهد . در قسمت کناری این محصول یک جای لیوان طراحی شده که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . این محصول دارای بدنه انعطاف پذیر می باشد که به شما کمک می کند که در زمان جمع کردن محصول خود را به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل کرده و آن را در ساک حمل قرار دارده و با خود به هر مکانی حمل نمایید . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . طراحی این محصول به گونه ای است که در زمان استفاده بدن شما آسیب نخواهد دید و احساس راحتی بیشتری خواهید کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای تخت بادی روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی و شناور بادی یونیکورن کوچک یکی دیگر از محصولات طبی شرکت اینتکس می باشد که از ظاهر تا کیفیت بدنه در مرغوب ترین حالت ممکن بوده و توانسته برتری خود را از زمان تولید به اثبات برساند. این تشک بادی در مجموعه اینتکس دارای ضمانت نیز می باشد که با انتخاب محصول و پس از ارسال و تحویل آن آغاز می شود و می توان با تکیه بر این ضمانت نامه با خیالی آسوده تشک بادی را برای استفاده در سال های زیاد مورد پسند قرار داد و آن را در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد. از این محصول بادی در آب های آرام می توان بهره گرفت و نیز می توان آن را در خشکی نیز قرار داد و از طراحی بی نظیر آن برای استراحت و داشتن آرامش استفاده کرد. برای آشنایی بیش تر با تشک بادی شیبدار به مطالب زیر توجه کنید.


قابلیت های منحصر به فرد این محصول

بدنه این تشک بادی به صورتی خاص می باشد و به دو رنگ آبی و سفید مورد محبوبیت تمامی افراد قرار می گیرد. این بدنه قابلیت هایی نیز داشته که برای اغلب افراد و برای استفاده در محیط های مختلف و شرایط آب و هوایی گوناگون مناسب می گردد. یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول بادی خاصیت ضد تعریق آن است. این خاصیت زمانی مورد اهمیت بیش تری قرار می گیرد که می خواهید در هوای گرم سال و زیر آفتاب از آن بهره مند شوید. خاصیت محصولاتی که از جنس پلاستیک هستند به گونه ای است که کمی تعریق در آن ها رخ می دهد و با قرار گرفتن در آفتاب این خاصیت تشدید می شود و فضای نامطلوبی را ایجاد می نماید. بدنه این تشک باید نیز از جنس پلاستیک فشرده می باشد اما با ساز و کاری که در درون این بدنه رخ می دهد می تواند از تعریق جلوگیری کند و حالتی مناسب را در فصول گرم سال برای افراد فراهم سازد. در روز های تابستانی این محصول بادی بسیار لذت بخش می باشد و می توان در حاشیه استخر ها نیز از وجود آن بهره مند شد.


قابلیت راه اندازی در کوتاه ترین زمان 

محصول مورد نظر در زمان تحویل به خریدار یک بدنه خالی از باد می باشد که می بایست آن را به وسیله پمپ باد پر از هوا نمود و قابل استفاده کرد. این کار توسط تمامی پمپ های بادی صورت می گیرد و محدودیتی را برای افراد ایجاد نمی کند بنابراین برای راه اندازی احتیاجی به تهیه پمپ باد مجزا نمی باشد و می توان از پمپ های بادی که در اختیار دارید استفاده نمایید. برای این کار نیازمند زمان زیادی نمی باشید و تنها در کم ترین زمان ممکن می توانید فقط با باد کردن بدنه آن را برای استفاده آماده نمایید. به وسیله پمپ باد که بر روی محل ورودی باد قرار می گیرد این کار صورت می گیرد و بدنه به حالت شکل اصلی خود در می آید و محکم و استوار برای استفاده آماده می شود. این بدنه مقاوم و بادوام می باشد و اگر به میزان لازم باد به درون ن هدایت شود می تواند در مدت زمان زیادی این باد را درون خود حفظ نماید و میزان آن کم و زیاد نشود.


محل هایی برای تکیه دادن

در بالای این محصول تکیه گاهی شیبدار وجود دارد که می توان برای استراحت به آن تکیه داده و از منظره لذت برد همچنین در کناره های محصول نیز دستگیره هایی شخص را احاطه می کند و می تواند به این دستگیره ها نیز تکیه داده و مشغول بازی شود. بر روی این دستگیره ها جالیوانی نیز واقع شده است که برای قرار گیری نوشیدنی مناسب است و از ریخته شدن این نوشیدنی ها در زمان بازی جلوگیری می کند.


خرید

برای خرید تخت بادی روی آب به نمایندگی محصولات بادی زیر نظر شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر را از این طریق انتخاب نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
130 سانتی متر
عرض
73 سانتی متر
ارتفاع
70سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای تکیه گاه شیبدار
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
ضد تعریق و دارای محلی برای قرار دادن بطری
رویه مواج و ضد تعریق
بدنه شیبدار
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...