تشک بادی پشتی دار روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 97سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی پشتی دار روی آب در نمایندگی محصولات بادی عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

جنس بدنه  PVC شفاف تشک بادی پشتیدار روی آب اینتکس، محصولی فوق العاده زیبا و لوکس که عزیزان می توانند از این تشک بادی در منازل ویلایی و یا آپارتمانی که استخر دارند ، بر روی استخر استفاده نمایند و از استراحت و آفتاب گرفتن لذت ببرند. تشک بادی منحصر بفرد محصول شرکت معتبر اینتکس که از بهترین مواد تهیه و با بهترین متد ساخته شده است. هیچ شکی در کیفیت فوق العاده این محصول نیست و بسیار بادوام می باشد. از این تشک بادی روی آب  می توان بر روی خشکی هم استفاده نمود. تشک بادی روی آب بر روی دریا هم کاربرد دارد، در مسافرت می توانید همراه خود داشته باشید، کمجا و سبک است . بدنه تمام شفاف زیبای سفید رنگ، همراه یک پشتی که به صورت جداگانه باد می شود. بخش بالایی این محصول دارای طرح و خطوط موازی می باشد که از درون به بخش زیرین تشک متصل شده است و پل های قدرتمندی را به وجود آورده است. به علاوه در قسمت راست محصول نیز یک جا لیوانی بسیار کاربردی وجود دارد، از تشک بادی خود بسیار مراقبت و نگهداری کنید و به اجسام نوک تیز نزدیک نکنید.

تشک بادی پشتی دار روی آب

تشک بادی پشتی دار روی آب دارای بدنه ای به شکل بیضی و بزرگ می باشد که از جنس پی وی سی بوده و دارای طول عمر بالایی نیز می باشد. این تشک بادی بر روی آب قادر به قرار گیری است و حالت خود را برای مدت زمان بسیار طولانی حفظ می کند. به این طریق افراد گوناگون می توانند تجربه بازی بر روی سطح آب را داشته باشند و یک روز سرگرم کننده در فضای باز را ایجاد سازند. محصول مورد نظر از بدنه به به شکل شیشه ای تشکیل شده است که دارای شفافیت بسیاری می باشد و می توان از پشت محصول فضای اطراف را مشاهده کرد. این تشک بادی دارای پشتی نیز است که در زمان قرار گیری بر روی آب بتوان به آن تکیه داده و به استراحت مشغول شد و در برخی از افراد نیز از درد کمر جلوگیری می کند. تمامی خصوصیات مهم تشک بادی روی آب که دارای پشتی نیز است در ادامه دسته بندی شده است و علاقه مندان می توانند برای خرید به آن مراجعه کنند.


تکیه گاهی محکم و ایمن

برای این که در زمان استفاده از محصول شرایط استاندارد فراهم باشد و بتوان به راحتی از آن بهره برد طراحان پشتی برای محصول ایجاد کرده اند تا با تکیه دادن به آن بتوان هم از محیط اطراف لذت کافی را برد و هم به این صورت احساس راحتی کرد. با داشتن این محصول بادی و مهیج مدت زمان تفریح افراد بیش تر می شود چرا که با داشتن حالتی راحت و با آرامش زیاد با خیالی آسوده مشغول بازی می شوند و می توانند به این طریق زمان زیاد تری از فضاهای آبی و تفریحی لذت ببرند. این تکیه گاه نیز مانند بخش های دیگر محصول بادی بوده و نرمی و لطافت دارد و با تکیه دادن تمامی بخش کمر افراد را فرا می گیرد و در بخش بالایی آن نیز بالش بادی وجود دارد که در برخی موارد می توان آن را زیر سر خود قرار داد و از فضا بهره گرفت.


ایجاد گودی در بخش نشیمن

برخی از تشک های بادی روی آب دارای سطوح مواج اما یک دست هستند که در زمان استفاده به طور کلی بدن را در بالا نگه می دارند اما ممکن است افراد در آن خیس شده و مطلوبیت کامل را به دست نیاورند. برای جلوگیری از این گونه احتمالات و تجهیز کردن طراحی تشک بادی علاوه بر پشتی که بخش بالایی محصول را در بر می گیرد دیواره ای نسبتا کوتاه نیز ایجاد شده است که باعث تشکیل نشیمنی عمق دار می شود. افراد در زمان استفاده می بایست خود را در این بخش قرار دهند و دیواره را نیز برای جلوگیری از خیس شدن در نظر بگیرند. با وجود این بخش ها تشک بادی در داخل آب واژگون نمی شود و تعادل خود را در طول مدت زمان استفاده حفظ می نماید. 


ضخامت بخش زیرین محصول

از آن جا که محصول در ارتباط با آب می باشد و مدت زمان طولانی را باید در آب بگذرانند از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی تشکیل شده است تا طول عمر زیاد تری پیدا کند و با این گونه استفاده از پوسیدگی در امان باشد. افزایش طول عمر محصول باعث می شود که افراد به صورت دائمی از آن بهره ببرند و آن را در محوطه های آبی مانند حاشیه استخر ها قرار داده و در زمان شروع بازی آن را به کار گیرند و به داخل آب بیندازند. این محصول بر روی سطح آب قرار می گیرد و افراد را نیز در خود جای می دهد و به دلیل وجود ضخامت بسیار در بخش زیرین آب به داخل بدنه وارد نمی شود و می توان به این صورت سلامت محصول را دارا بود و برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.


خرید

تشک بادی روی آب با دوام ترین و ارزان ترین محصول بادی موجود در شرکت اینتکس است که افراد با مراجعه به آن می توانند محصول را سفارش دهند و برای اعضای خانواده خود خریداری کنند.

نوع
بیضی
تحمل وزن
140 کیلوگرم
طول
155 سانتی متر
عرض
97سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
وزن
1.7 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...