تشک بادی کامفورت بست وی کودک bestway 67918

bestway 67918

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
14%
1,800,000
1,550,000 تومان
خرید تلفنی ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کامفورت کودک از سری محصولات شرکت بست وی  می باشد ک هاین شرکت تجربه بسیار زیادی در ساخت انواع محصولات بادی دارد که این تشک بادی نیز از منحصر به فرد ترین محصولات می باشد که در سه طرح با رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است ، این تشک بادی رنگ آبی این محصول می باشد . این تشک دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این تشک بادی دو نفره 191 سانتی متر ، عرض آن 137 سانتی متر ، و ارتفاع این تشک 22 سانتی متر می باشد. این تشک بادی به همراه خود یک پمپ باد از نوع دستی مجزا دارد که به استفاده راحت تر و آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. شما می تواند با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت اینتکس دیدن کرده و برای خرید تشک بادی آبی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی کامفورت کودک بست وی از سری تشک های بادی بسیار زیبا و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید روانه بازار شده است که در همان بدو ورودش به بازار توانست تا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروشت ترین تشک های بادی تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ آبی فیروزه ای می باشد که یک رنگ جذاب و بسیار زیبا بوده که می توانند زیبایی منحصر به فردی به اتاق شما بدهد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. این موج های این گونه عمل می کنند که فضای بسیار کمی را بین بدن شما و سطح تشک ایجاد می کند که باعث جریان یافتن هوا از این فضا میشود . از عرق کردن بدن شما جلو گیری می نماید. تشک های بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت . 

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از نکات حائز اهمیتی که هنگام خرید تشک بادی بایستی آن را مد نظر داشت، جنس و کیفیت بدنه آن تشک می باشد. در واقع تمامی افراد هنگام خرید تشک بادی دارای نگرانی هایی از بابت دوام و کیفیت تشک بادی هستند. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی مرغوب را روانه بازار کند و رضایت تمامی مشتریان را جلب نماید. این تشک بادی دارای سطحی از جنس PVC با رویه مخملی داشته که این رویه بسیار نرم می باشد و باعث می شود تا شما استراحتی توام با آرامش بر روی آن داشته باشید. یکی از مزیت های این روکش مخملی، جلو گیری از سر خوردن بالش می باشد. بخش کناری این تشک از وینیل طرح چرم بوده که به خوبی می تواند فشار ناشی از وزن های سنگین را متحمل شود. قسمت کف این تشک بادی از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز دارد و کاملا ضد آب نیز است. این تشک بادی می تواند یک وسیله استراحتی بسیار مناسب در خانه های دانشجویی و محل کار باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که در ابتدای کار گفته شد، تشک های بادی دارای مزیت های بیار زیادی نسبت به تشک های ثابت می باشند. یکی از این مزیت ها ابعاد استاندارد این محصولات بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. همچنین به راحتی می توان آن را با خود در ابعادی کوچک به مسافرت برد و در چادر های مسافرتی از آن استفاده نمود. این محصول دارای ابعادی از جکله طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 295 کیلو گرم بوده که به خوبی این وزن را تحمل می کند و هیچ جای نگرانی را باقی نمیگذارد. وزن آن نیز 3.1 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون و استراحت استفاده نمود. همچنین این تشک بادی می تواند وسیله ای بسیار مناسب برای افراد بیمار و یا ناتوان باشد که از درد هی عضلانی رنج می برند. 

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک وسیله به نام پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی ان قرار داده شده است. همچنین می توانید برای راه اندازی سریع تر از پمپ های برقی نیز استفاده کنید که می توانید برای تهیه ان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی باز می کنید. نازل پمپ را در قسمت دریچه هوای تشک قرار داده و آن را باد می زنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، پمپ را از آن جدا کرده و می توانید از تشک بادی استفاده کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری کنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
ضد تعریق و طبی
دارای رنگبندی
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...