تشک بادی گرد روی آب برای بزرگسالان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد چند نفره
  • تحمل وزن: 540 کیلوگرم
  • طول (قطر): 328 سانتی متر
  • عرض (قطر): 328 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی گرد روی آب  برای بزرگسالان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان و رسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب گرد بزرگسال یکی از بهترین محصولات ساخت شرکت بست وی و از سری محصولات تشک های بادی روی آب و  از بزرگترین شناور های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای آب های آرام و کم موج استفاده می شود. این تشک روی آب از طناب و دستگیره های مخصوص حمل به شکل سرخود برخوردار بوده و از چند جای مخصوص قرار دادن بطری بهره می برد. داستشن تیکه گاه های بادی سرخود و همچنین طراحی جای پا در قسمت میانه تشک از دیگر ویژگی های بسیار خوب برای استفاده راحت و لذت بخش از این محصول خواهد بود.این محصول دارای طراحی بسیار خوب برای تفریحات آبی بوده که قادر است به راحتی تا 7 الی 8 نفر را در خود جای دهد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از ضخامت بالایی برای ایجاد مقاومت در برابر فشار و دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب بهره مند می باشد. این محصول زیبا را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک بادی گرد روی آب برای بزرگسالان

تشک بادی گرد روی آب برای بزرگسالان جزو بهترین محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد  که در طراحی خاص برای استفاده های گروهی ایجاد شده است و فضای بسیار بزرگی را فراهم می کند تا افراد مختلف بتوانند بر روی آن از محیط لذت ببرند. این تشک بادی مورد استفاده تعدادی از افراد به طور همزمان قرار می گیرد و می تواند وزن این افراد را به راحتی تحمل کند و برای آن ها ساعت هایی را به شادی و نشاط بگذراند. شما می توانید جهت استفاده در بخش های کم عمق دریا و یا در داخل استخر ها این محصول را استفاده نمایید و برای دوستان خود و یا اعضای خانواده خود این محیط هیجان انگیز و خاص را ایجاد نمایید. مطالب زیر جهت آشنا شدن شما با این تشک بادی به منظور خرید می باشد که آن را مطالعه نمایید.


استفاده گروهی و راحت

این تشک بادی در ابعادی به قطر 328 سانتی متر است و می بایست این محل را برای استفاده از آن فراهم کرد. این ابعاد می تواند حداقل چهار فرد را به طور همزمان بر روی خود جای دهد و از این طریق ایجاد یک بازی گروهی کند. در این زمان با وجود تعداد بالا راحتی در نقاط مختلف محصول ایجاد شده است و بخش هایی از آن برای این راحتی طراحی شده اند که با وجود آن ها می توان زمان زیادی را صرف قرار گیری بر روی سطح آب گذراند. این ابعاد قادر به تحمل وزن 540 کیلوگرم است. این تحمل وزن بالا محصول را برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب می کند و امکان استفاده آن ها از این محصول را بالا می برد و با توجه به این قابلیت می توان استفاده ای بهینه از آن را در هر زمان و در هر مکانی داشت.


بخش هایی برای ایجاد محیطی نرم

در زمان استفاده از این محصول باید به بخش های مختلف آن توجه کرد. چرا که این تشک بادی گرد دارای بخشی برای قرار دادن پا می باشد تا در زمان استراحت و استفاده از این محصول افراد پاهای خود را در حالت استاندارد قرار دهند و بتوانند شرایط طبیعی بدن خود را حفظ کنند و مانع از خستگی افراد در زمان استفاده طولانی مدت می شود. قسمت دیگری از این تشک بادی گرد که در اطراف و لبه محصول قرار گرفته است تکیه گاه های محصول می باشد که بادی بوده و می تواند راحتی بیش تری را ایجاد کند و افراد می توانند به راحتی به آن ها تکیه داده و از تماشای محیط اطراف لذت ببرند. این بخش بادی مستحکم بوده و دارای دوام بالایی می باشد و به رنگ شادی نیز است.


قابلیت های دیگر

این تشک بادی گرد و بزرگ که برای استفاده های گروهی ساخته شده است دارای قابلیت های فراوانی بوده و می توان آن را جزو محصولات حرفه ای و پیشرفته قرار داد. محصول مورد نظر در اطراف و کناره های خود دارای طناب نجات می باشد که در زمان های وقوع حادثه به کمک افراد آمده و می تواند فردی که دچار حادثه شده را نجات دهد. همچنین این امکان را فراهم می کند تا در این مواقع فردی که به کمک می آید با استفاده از این طناب فرد آسیب دیده را نجات دهد. علاوه بر این موارد بخشی دیگر وجود دارد که بر روی آن دستگیره حمل قرار گرفته و می تواند کار حمل و نقل را آسان کند و در هر زمان توسط یک فرد بتوان این تشک بادی گرد را جا به جا کرد. قسمت هایی مانند حفره بر روی بدنه محصول پدید آمده است که جایی مناسب برای قرار دادن بطری است و می تواند در زمان نیاز آب و نوشیدنی را برای افراد مهیا سازد و بتوان بر روی سطح آب نیز برای رفع تشنگی چاره ای فراهم کرد.


خرید

تشک بادی روی آب برای بزرگسالان را می بایست از نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران با ضمانت نامه معتبر خریداری کرد.

نوع
گرد چند نفره
تحمل وزن
540 کیلوگرم
طول (قطر)
328 سانتی متر
عرض (قطر)
328 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم ضخیم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
24.2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب سنین بزرگسال
دارای طناب نجات
دارای جای مخصوص قرار دادن پا
دارای تکیه گاه سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای دستگیره حمل سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...