تشک بادی TexSport یک نفره با پمپ سرخود

کد TexSport 22400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تشک بادی TexSport یک نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی عرضه می گردد .

تشک بادی TexSport یک نفره از سری تشک های شرکت intex میباشند که اخیرا به بازار عرضه شده و فروش بالایی داشته است و همچنین محصولی کاملا جدید و نوآورانه ای می باشد که با مشخصه های بسیار خوبی به بازار راه پیدا کرده است.جنس بادنه ی باکیفیت این تشک بادی یکی از مشخصه های آن است که باعث شده تا این محصول دارای رویه کاملا نرم و مخملی باشد و همچنین هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکنید و این عامل باعث شده که تا کنون توانسته رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. این رویه با سطح مواجی که دارد  باعث می شود که در استفاده های طولانی مدت باعث خستگی مصرف کننده نشده و با داشتن شیار ها و حفره های موجود باعث میشود  با عبور هوا تعرق صورت نگیرد و تجربه ی بسیار خوبی را برای فرد رقم میزند. با استفاده از پمپ باد سرخود این محصول می توانید با متصل کردن دو شاخته آن به برق شهری، در مدت زمان کمتر از دو دقیقه تشک را آماده استفاده کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که به برق دسترسی نداشته باشید به سادگی می توانید توسط پمپ های برقی یا دستی جداگانه تشک را باد کرده و آماده استفاده کنید . 

تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در سال های اخیر روانه بازار شده است و با توجه استقبال های گسترده ای که از جانب مخاطبان شد بر آن شدیم تا این محصول را برای شما عزیزان فراهم آوریم تا خریدی لذت بخش را همراه با اطمینان خاطر برای شما عزیزان به ارمغان آوریم . جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت و مقامت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصولات راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی TexSport یک نفره  با پمپ سرخود همراه ما باشید تا شما را با این تشک بادی محبوب  بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت : طراحی بدنه این تشک بادی به صورت مشبکی مواج می باشد که بهترین حالت را در حالت خوابیده برای شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . همچنین در بخش های مختلفی از این تشک بادی از روکش دو لایه استفاده شده است تا به خوبی بتواند فشار ها و ضربه های وارده بر روی قسمت های رویه را مهار کند و مانع از کاهش طول عمر محصول شود . این تشک بادی محبوب در رنگبندی مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها دارای زیبایی منحصر به خود می باشند . در بخش پایینی این تشک بادی از محفظه بادی استفاده شده است که توسط آن و به راحتی می توانید در جهت راه اندازی و تخلیه باد محصول استفاده کرده و در کسری از ثانیه اقدام به راه اندازی و استفاده از تشک بادی نمایید 


جنس بدنه : جنس رویه این محصول از پی وی سی مخمل می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد و به خوبی می تواند با بدن حالت گرفته و مانع از تعریق بدن شما شود از همین رو این تشک بادی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط گرما و رطوبت باشد . همچنین در بخش های کناری این تشک بادی از پی وی سی برزنتی استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از یش افزایش دهد و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت نماید . همچنین یکی از ویژگی های کاربردی این تشک بادی مواج بودن رویه آن می باشد که از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن آن می باشد و از همین رو دارای طرفداران بسیاری می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : ابعاد تشک بادی TexSport یک نفره  با پمپ سرخود به اندازه های ( طول :  188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 15 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی از فضای بسیار مناسبی برخوردار است و می تواند نیاز های شما عزیزان را به خوبی برطرف نماید . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید وزن محصول و همچنین قابلیت تحمل وزن آن می باشد . تشک بادی TexSport یک نفره ارای قابلیت تحمل وزن تا 132 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی : تشک بادی TexSport یک نفره  با پمپ سرخود از سری محصولاتی می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالا و طراحی مهندسی شده ای برخوردار می باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی مخمل یا همان جیر می باشد که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و یال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در بخش هایی از بدنه این تشک بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا فشار وارده بر روی تشک را بهتر از پیش بتواند مهار کند . تشک بادی TexSport یک نفره  با پمپ سرخود با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده در مسافرت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...