تشک روی آب بادی رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رنگی اینتکس ، با طراحی زیبا برای روی تشک که مورد پسند جوانان می باشد، از جنسی مرغوب ساخته شده است و بسیار نرم و راحت می باشد. تشک روی آب با سه طرح زيبا و شاد مخصوص همه سنين برای استراحت و شناور شدن روی آب بالش باد شونده  دارد . برای راحتی و به سرعت باد می شود، کم وزن، و کمجا است.تشک بادی با قیمتی مناسب در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود و مناسب  تفریحات آبی فصل گرما می باشد . 

تشک روی آب بادی رنگی

تشک روی آب بادی رنگی یک محصول زیبا با دوام بدنه بالا بوده که مناسب استفاده تمام رده های سنی در اب های ارام توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای منحصر به فرد و متنوع مناسب سلایق مختلف تولید می شود. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید تشک روی آب متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مصرف کنندگان همواره جذب محصولی با طراحی بدنه نواورانه شده که شادی را برایشان به ارمغان بیاورید و اغلب از خرید محصولاتی با ساختار بدنه کلیشه ای دوری می کنند. از سوی دیگر اساس کار این گروه از محصولات شناور باقی نگه داشتن فرد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل می باشد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات مهم توانسته تشک روی آب بادی رنگی را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بر روی ان خطوط افقی نقش بسته است. وجود این خطوط از تعریق بدن افراد در زمان استفاده جلوگیری می کند. زیرا موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا فرد با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه نمایند. برای تولید بدنه این محصول از سه طرح متنوع و رنگارنگ بهره برده شده است. این تنوع ظاهری موجب شده تا افراد با تمامی سلیقه های بتوانند کالایی مناسب را برای خرید انتخای نمایند. ساختار استاندارد این محصول برای استفاده تمامی رده های سنی توصیه می شود.

جنس بدنه

طول عمر بالای هر محصولی وابسته به کیفیت بدنه ان دارد. برای پاسخگوی به انتظار مصرف کنندگان محترم شرکت اینتکس برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی مات رنگی با استحکام بالا و ساختاری انعطاف پذیر و نرم استفاده می کند. کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به کالا را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه می باشد. از این ساختار با اسودگی خاطر می توانید در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری بدنه این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب جلوگیری خواهد کرد. وزن بدنه این محصول تنها 1.7 کیلوگرم بوده که با توجه به امکان حملی اسان یک محصول ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم قادر وزن است وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد استاندارد برای راه اندازی اسان و سریع ان تعبیه شده است. تنها کافی ست محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به ساختار بدنه بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به رویه محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک روی آب بادی رنگی محصولی با طول عمر بالا و امکان حمل و نصب اسان بوده و تنوع بالایی در زمینه طراحی بدنه دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
7 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.9 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...