تشک روی آب برزنتی بالش دار

کد intex 68881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
3,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره دو کاره, جدیدترین محصول 2014 intex با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه می شود.جنس تشک بادی از روکش مخملی و ضد تعریق می باشد، رویه مواج و بسیار نرم و راحت از لغزش در هنگام خواب جلوگیری میکند.  تکیه گاه تشک بادی قابل جدا شدن می باشد و می توان هم به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت بادی استفاده کرد.تک رنگ فقط زرشکی ، همراه با برچسب تعمیر و پمپ باد رایگان و دارای دو دریچه هوا می باشد. از این تشک بادی دو نفره میتوان به طور دائمی در منزل جهت استراحت  به عنوان تشک خواب استفاده کرد و همچنین می توان به عنوان تشک دونفره بادی روی آب  نیز استفاده کرد ، زیر تشک از جنس پی وی سی ضد آب میباشد و در داخل استخر و روی آب میتواند وسیله خوبی برای تفریح و سرگرمی و هیجان باشد.مناسب برای استفاده در ویلاهای بزرگ با دوکاربرد عالی می باشد. در ضمن در نگهداری تشک های بادی دقت لازم را بفرمایید، تا طولانی مدت بتوانید از آنها استفاده لازم را ببرید:  از پریدن کودکان بر روی مبل و تشک های بادی جلوگیری نمایید.از فشار آوردن عمود بر تشک خودداری کنید. از قراردادن تشک بادی در مجاورت وسایل گرمایشی جدا پرهیز نمایید .

تشک روی آب برزنتی بالش دار

تشک روی آب برزنتی بالش دار برای قرار گیری در محیط های خشک و یا بر روی آب های آرام ایجاد شده است و می تواند لحظات خوشی را برای افراد ایجاد نماید. این محصول در ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر به طور همزمان در نظر گرفته شده است و می تواند همزمان این راحتی و نرمی را به این دو فرد منتقل کند. یکی از برترین مزیت این محصول این می باشد که دارای قیمتی ارزان تر نسبت به محصولات مشابه است و می توان با کم ترین هزینه بهترین کارایی و قابلیت را برای خود و خانواده خود خریداری کرد و در هر برهه زمانی بتوان از ویژگی های آن بهره مند شد. با توجه به داشتن ضخامت بالا و ارتفاع خوب نسبت به سطح زمین این محصول می تواند از برخورد و حس کردن سطح زمین جلوگیری کند و در هر زمانی مانع این برخورد شود به طوری که بتوان در زمین های سخت نیز از آن استفاده کرد. برای آشنایی بیش تر با تشک روی آب برزنتی بالش دار مطالب زیر را مطالعه کنید.


قابلیت ایجاد فضایی نرم و با لطافت

برای قرار گیری بر روی چنین محصولی می بایست تمامی آیتم های ایمنی و راحتی در نظر گرفته شده باشند و بتوان آن ها را در زمان استفاده حس کرد. همچنین اگر یک محصول دارای راحتی و نرمی بیش نری باشد نسبت به سایر محصولات پر طرفدار بوده و مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. این تسک بادی روی آب نیز جزو همین محصولات است که با توجه به ترتیب قرار گیری بخش های مختلف در کنار هم مجموعه ای عالی و بی نقص را پدید آورده که افراد را برای مدت زمان زیاد می تواند بر روی خود حفظ کند و ساعت ها را برای آن ها با آرامش زیاد طی نماید. بخشی از این محصول که محل قرار گیری افراد می باشد دارای بخش های خمیده و مواج است که از این طریق راحتی زیادی را برای کمر افراد ایجاد می کند و باعث می شود تا محصول یک محصول طبی به شمار بی آید و افراد با استفاده از آن دچار خستی و کسلی نشوند. این قسمت ها جزو نقاط قوت محصولاتی مانند تشک بادی می باشد و دلیل بر محبوبیت آن است.


بخشی برای استراحت 

برای استراحت بر روی محصولات  می بایست یک بالش نیز برای خود تهیه نمایید تا سر در حالت استاندارد قرار گرفته و بتوان این راحتی را بیش تر حس کرد. در این محصول نیز یک بالش به بدنه متصل است که بادی می باشد و بخشی از محصول را فرا گرفته است که می تواند تمامی نیاز های یک فرد برای استراحت و حتی خوابیدن را برطرف کند.این قسمت می تواند یک تکیه گاه نیز محسوب شود و افراد در زمان دراز کش بتوانند به آن تکیه دهند. بالش این تشک بادی را می توان در صورت لزوم از بدنه جدا کرد و بدون بالش مورد استفاده قرار داد و در هر زمان که نیاز بود مجدد این قسمت را به بدنه متصل کرد.

قابلیت های دیگر

محصول مورد نظر دارای بدنه ای ضد آب است و می تواند در زمان قرار گیری بر روی سطح آب این رطوبت و آب را به داخل بدنه منتقل نکند همچنین این محصول می تواند در زمان استفاده در مقابل اشعه های خورشید نیز مقاوم باشد و با داشتن بدنه ای از جنس پارچه برزنتی دوام بالایی را به محصول می بخشد. در بخشی از این تشک بادی قسمتی برای قرار دادن لیوان ایجاد شده است که می تواند بطری و لیوان را در خود جای دهد و تمامی امکانات را برای افراد مهیا سازد. بنابراین می توان در زمان تشنگی و احتیاج به نوشیدنی از نعمت داشتن این محصولات برخوردار بود.


خرید

برای خرید تشک روی آب برزنتی بالش دار می توانید از طریق نمایندگی شرکت اینتکس تهران در تهران و سایر شهرستان ها اقدام کنید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
229 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای بالش سرخود
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...