تشک روی آب منعطف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 177 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی محصول شرکت بست وی می باشد که از طراحی جدید و متفاوتی برخوردار است. این تشک بادی طراحی مدرنی دارد که برای استفاده در استخر های آماده و پیش ساخته مناسب میباشد.این محصول ظاهری خلاقانه دارد و استفاده از آن لدت بسیاری برای شما فراهم خواهد کرد.این محصول را می توان با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و آماده استفاده کنید. به دلیل تحمل وزن 90 کیلوگرمی این محصول و ابعاد مناسب آن می توان این کالا را هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب دانست. در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که در صورت صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . تشک بادی گرد روی آب برای بزرگسالان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان و رسال به سراسر کشور

تشک روی آب منعطف

تشک روی آب منعطف یکی دیگر از محصولات بادی و بی نظیر شرکت اینتکس می باشد که دارای قابلیت های فراوانی است و می توان آن را در دسته کالا های با دوام و پر طرفدار قرار داد. چنین محصولی برای استفاده افراد مختلف ساخته شده است و در زمان های گوناگون کاربرد دارد و می توان به وسیله ی آن از مزیت داشتن یک تفریح آبی بهره مند شد. طراحی بدنه این محصول به گونه ای می باشد که می توان در هر شرایطی محصول و فرد استفاده کننده را برای ساعت ها بر روی سطح آب قرار دهد و در این زمان از بر هم خوردن تعادل جلوگیری کند. این تعادل را می تواند در جای جای بدنه و سطح محصول حفظ نماید و برای استفاده از آن هیچ مشکلی را ایجاد نکند. برای آشنایی بیش تر با تشک روی آب منعطف به دسته بندی زیر توجه کنید.


قابلیت انعطاف در تمامی سطح

محصول مورد نظر دارای یک قابلیت بسیار مهم و حائز اهمیت است که علاوه بر راحتی زیاد می تواند کارایی بالایی را برای استفاده افراد ایجاد نماید. این محصول دارای قابلیت منعطف بودن بالایی است که برای جای گیری در محل های مختلف و نیز حمل کار را بسیار آسان می کند. این محصول در تمامی نقاط خود قابلیت مورد بحث را ایجاد نموده و می تواند راحتی و آرامش را برای افراد مهیا سازد. در زمانی که احتیاجی به محصول ندارید و یا در منزل خود قصد جمع آوری این تشک بادی را دارید و می خواهید در امنیت کامل نگه داری شود و در زمان نگه داری آسیبی شامل حال آن نشود می توانید به راحتی حتی در زمانی که درون محصول باد می باشد آن را تا نموده و کوچک کنید و در محلی قرار دهید. این محصول برای قرار گیری احتیاج به فضای زیادی ندارد و می تواند در فضاهای کوچک نیز قرار بگیرد. اما برای ایمنی بیش تر آن بهتر است بدنه را خالی از باد کرده و به این صورت نگه داری شود.


بخش های زیرین محصول

همان طور که در عکس تصویر مشاهده می شود این تشک بادی در بخش زیرین خود دارای دو قسمت استوانه ای شکل کوچک است که در دو بخش ابتدا و انتهای محصول قرار دارد و در یک رنگ مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. این دو شکل به منظور بالا بردن کارایی تشک بادی ایجاد شده است و می تواند محصول را بهتر بر روی سطح آب حفظ نماید. در واقع یک پایه امن و مفید برای این کار و قرار گیری مناسب بر روی آب می باشد و می توان در هر زمانی وزن افراد مصرف کننده را تحمل کند. این دو شکل مقاومت و دوام بالایی نیز دارند و از آن جا که در ارتباط مستقیم با آب می باشند جنسی ضد آب داشته و رطوبت و آب را به داخل بدنه نفوذ نمی دهد. این محصول با چنین سازگاری می تواند ساعت های زیادی را درون آب به سر ببرد و افراد را نیز بدون امکان فرورفتگی به داخل آب در این محل حفظ نماید.


دو رنگ و زیبا

مورد بعدی که برای برخی از خریداران مهم می باشد و می تواند در مورد انتخاب آن ها نقش مهمی داشته باشد دو رنگ بودن بدنه و زیبایی آن است. این محصول از دو رنگ سفید و آبی تشکیل شده است که بخش زیرین آن آبی است و دارای ضخامت زیاد دو دو لایه می باشد و تمامی وزن ها را متحمل می شود. اما بخش رویی که دارای رنگ سفید است طرح های برجسته داشته و دارای شیار های استانداری می باشد و راحتی را برای افراد در زمان نشستن ایجاد می کند. این بخش ها همگی سادگی محصول نقش داشته و می توانند محصول را زیبا و جذاب نمایند و برای علاقه مندان به محصولات ساده بسیار مناسب است.


خرید

به منظور خرید تشک روی آب منعطف به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و از این طریق اقدام به خرید محصول کاربردی نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
177 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
نوع رویه
براق
وزن
2.4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سطح موازی
مناسب تمام سنی
دارای بدنه منعطف
بدنه دو رنگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...