تشک روی آب گرد بادی دو نفره

کد intex 68881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • طول (قطر): 191 سانتی متر
  • عرض (قطر): 191 سانتی متر
3,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره دو کاره, جدیدترین محصول 2014 intex با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات اینتکس

تشک بادی روی آب دو نفره دو کاره, جدیدترین محصول 2014 intex با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه می شود.جنس تشک بادی روی آب از روکش مخملی و ضد تعریق می باشد، رویه مواج و بسیار نرم و راحت از لغزش در هنگام خواب جلوگیری میکند.  تکیه گاه تشک بادی قابل جدا شدن می باشد و می توان هم به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت بادی استفاده کرد.تک رنگ فقط زرشکی ، همراه با برچسب تعمیر و پمپ باد رایگان و دارای دو دریچه هوا می باشد. از این تشک بادی دو نفره میتوان به طور دائمی در منزل جهت استراحت  به عنوان تشک خواب استفاده کرد و همچنین می توان به عنوان تشک دونفره بادی روی آب  نیز استفاده کرد ، زیر تشک از جنس پی وی سی ضد آب میباشد و در داخل استخر و روی آب میتواند وسیله خوبی برای تفریح و سرگرمی و هیجان باشد.مناسب برای استفاده در ویلاهای بزرگ با دوکاربرد عالی می باشد. در ضمن در نگهداری تشک های بادی دقت لازم را بفرمایید، تا طولانی مدت بتوانید از آنها استفاده لازم را ببرید:  از پریدن کودکان بر روی مبل و تشک های بادی جلوگیری نمایید.از فشار آوردن عمود بر تشک خودداری کنید. از قراردادن تشک بادی در مجاورت وسایل گرمایشی جدا پرهیز نمایید.

تشک روی آب گرد بادی دو نفره

تشک روی آب گرد بادی دو نفره جزو محصولات طبی و راحتی شرکت اینتکس می باشد که درسال های اخیر با ورود به بازار توانسته طرفداران فراوانی پیدا کند و با داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد می تواند مورد پسند تمامی افراد قرار گیرد. این محصول برای استفاده بر روی سطح آب می باشد اما می توان در مواردی دیگر در خشکی نیز از آن استفاده کرد و در حاشیه مناطق آبی این محصول را راه اندازی نمود. در زمان خرید ابتدا بدنه آن مورد توجه قرار می گیرد که زیبایی زیادی به آن بخشیده و می تواند نقطه قوت پر فروش بودن و با کیفیت بودن این تشک بادی شود. با وجود دو تکه بودن بدنه محصول مزیت های فراوانی ایجاد می شود که به اختصار در زیر آمده است.


ایجاد راحتی بسیار 

راحتی ایجاد شده توسط این محصول به دلیل طراحی بخش کف آن است که دارای طرح های برآمده و مواج است. این نوع طراحی برای ایجاد نشیمنی راحت در نظر گرفته شده است و می توان بر روی آن روزی با آرامش را سپری کرد. این نوع طراحی در تمامی محصولات طبی وجود دارد تا در زمان استفاده از آن افراد دچار خستگی نشوند و نیز در طولانی مدت بدن و بخش کمر را دچار آسیب نکند و در تمامی زمان استفاده نرمی و لطافت محصول حس شود. این بخش که دارای ابعاد بزرگی است می تواند برای استفاده دو فرد به طور همزمان در نظر گرفته شود و فضای لازم برای تفریح و استفاده از آفتاب و نور خورشید برای آن ها وجود دارد و می تواند باعث لذت یک روز آفتابی شود. از این طریق می توان از نور خورشید که حاوی مقدار زیادی ویتامین است استفاده کرد و برای تفریح افرادی که آپارتمان نشین هستند و از نعمت نور خورشید بی بهره اند مناسب می باشد.


دو تکه بودن بدنه

این تشک بادی از دو بخش تشکیل شده است که امکان جداسازی آن نیز وجود دارد در واقع می توان در صورت نیاز بخش مورد نظر را متصل کرد و یا از بدنه اصلی جدا نمود. این دو بخش یکی نشیمن و بخش اصلی محصول می باشد و دیگری یک بالش به شکل نیم دایره در قسمت بالایی تشک بادی است که قابلیت جداکردن نیز دارد. این بخش می تواند به عنوان یک تکیه گاه بزرگ و موثر در نظر گرفته شودو همچنین می توان برای استراحت به جای بالش برای قرار گیری سر استفاده شود. تکیه دادن بر این قسمت در زمانی مناسب است که فرد قصد تماشای محیط اطراف را دارد در این زمان با این عمل کمر را در حالت استاندارد قرار می دهد و از کمر درد جلوگیری می کند. بخش های مختلف این تشک بادی همگی به منظور بالا بردن راحتی در زما ناستفاده از محصول است و طبی بودن آن را بیش از پیش ثابت می کند.


جالیوانی در کناره محصول

دو عدد جالیوانی در کناره محصول قرار دارد که برای راحتی و داشتن نوشیدنی در زمان بازی مفید می باشد . این جالیوانی می تواند از ریخته شدن نوشیدنی به داخل محصول جلوگیری کند و بدون حرکت لیوان را در خود جای دهد. با وجود چنین بخشی می توان محصول را برای استفاده طولانی مدت به کار برد تا با ایجاد تشنگی در افراد از وجود آب و نوشیدنی بهره مند شد. 


نظافت بخش بدنه

با استفاده از این محصول ممکن است بدنه دچار آلودگی شود و نیز در زمان وجود در محیط های باز امکان گرفتگی گرد و غبار بر روی آن وجود دارد. برای تمیز کردن این محیط می بایست بدنه را با یک دستمال نمدار که خالی از مواد شویینده است تمیز نمود و تمامی سطح را پاک کرد. استفاده نکردن از مواد شویینده به منظور بالا بردن میزان دوام و طول عمر پارچه بدنه می باشد و می تواند محصول را در سال های طولانی به صورت شکل اولیه خود حفظ نماید.


خریداری تشک بادی

برای خرید تشک روی آب گرد بادی دو نفره می توان از طریق نمایندگی مجاز شرکت اینتکس تهران اقدام نمود و محصول را در کم ترین زمان دریافت کرد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
250 کیلوگرم
طول (قطر)
191 سانتی متر
عرض (قطر)
191 سانتی متر
ارتفاع تشک
23 سانتی متر
ارتفاع تا بالای تکیه گاه
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
7.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج طبی
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای تکیه گاه مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...