تشک روی آب بزرگ توری دار اینتکس

کد 58836 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 95 کیلوگرم
  • طول: 178 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بزرگ اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد . این محصول را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهیه فرمایید

تشک روی آب بزرگ یکی از زیباترین و جدیترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول بسیار مناسب برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و استخر های بزرگ می باشد . این محصول در رنگ های مختلف تولید شده است که مناسب برای تمام سلیقه ها طراحی شده است . قسمت کناری این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار آب و دمای مختلف آب می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف از ان استفاده نمایید . در قسمت میانی این محصول یک تور طراحی شده که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول به گونه ای طراحی شده که شما روی تور قرار می گیرید ، بدن شما با آب در تماس است ولی زیر آب نخواهید رفت . لبه های این محصول را می توانید با یک پمپ دستی یا برقی اینتکس به راحتی در مدت زمان کوتاهی باد کنید و از ان استفاده نمایید . تشک روی آب بادی بزرگ اینتکس دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک روی آب بزرگ توری دار اینتکس

تشک روی آب بزرگ توری دار اینتکس قادر به شناور نگه داشتن افراد بر روی سطح آب است و می تواند وزن استفاده کننده را به طور کامل تحمل کند. این محصول برای بازی های آبی طراحی شده است و خاصیت ضد آب دارد و می تواند مدت زمان زیادی را بر روی آب به صورت معلق قرار گیرد. بخش های مختلف این تشک بادی روی آب به منظور قرار گیری درست و نیز ایجاد تعادل و برقراری این تعادل در زمان لازم است و باعث افزایش کارایی این تشک بادی در زمان حضور روی آب می شود. از این گونه محصولات می توان در آب های آرام و همچنین استخر ها استفاده کرد و در محیط های باز به منظور استفاده از نور خورشید به کار برد. برای آشنا شدن با تشک روی آب بزرگ توری دار اینتکس به مطالب زیر توجه کنید.


بدنه ای بادی و نرم

ساختمان کلی این محصول بادی می باشد و با داشتن باد کافی در عین سبک بودن می تواند به راحتی بر روی آب قرار گیرد و سبب تفریح افراد گوناگون شود. این محصول در بخش هایی از لبه دارای طراحی خمیده است که پر از باد می باشد و با ایجاد لبه هایی برآمده می تواند هم محصول را در روی آب حفظ کند و هم می تواند تعادل این مجموعه را در زمان بازی نگه دارد و با قرار گیری افراد بر روی آن سبب واژگونی آن ها نشود. این نوع قرار گیری بخش ها برای سازگار شدن محصول در زمان استفاده افراد سنگین وزن است و می تواند محصول را برای استفاده آن ها نیز مناسب کند. قسمتی دیگر از این تشک بادی که در بالای آن قرار دارد بالشی بادی به حساب می آید که می توان از این طریق برای استراحت افراد محلی راحت را فراهم کند و بتوان این گونه از فضا لذت برد. در زمان استفاده از این محصول می توان روی بستری نرم و راحت به استراحت و بازی مشغول شد و با وجود طراحی ساختمان آن در امنیت کامل در داخل تشک بادی حضور پیدا کرد.


سطح توری مانع از سر خوردگی

از آن جایی که این محصول در ارتباط مستقیم با آب می باشد و دارای بدنه ای لغزنده از جنس پلاستیک فشرده است احتمال سر خوردن بر روی محصول بسیار بالا  می باشد و می تواند سبب بروز آسیب های جدی شود.به همین منظور سازنده کف این تشک بادی را توری در نظر گرفته است تا با این خیس شدن و این گونه احتمالات مبارزه شود و با استفاده از محصول خطری افراد را تهدید نکند. این توری بر روی بخش کف کشیده شده و با دقت بسیار کامل سطح را پوشانده است و می تواند از صاف و بدون مانع بودن کف جلوگیری کرده و تبدیل به یک مانع از سر خوردگی و لغزش شود. این قسمت جنسی بادوام و باکیفیت دارد که با بافتی ظریف و محکم این مجموعه را تشکیل داده اند.


گود بودن کف محصول

در بخش میانی محصول که کف آن است و فرد برای استفاده باید در آن محل بنشیند گودی ایجاد شده تا افراد راحت تر در محصول قرار بگیرند. این گودی بسیار کم است اما وجود آن کمک بزرگی به ترکیب و ساختمان و کارایی محصول کرده است و باعث ایجاد مجموعه ای بی نقص شده است.در این بخش افراد حس راحتی می کنند و نیز می توانند آرامش کافی را داشته باشند به علاوه در مورد بخش های کناری یک تکیه گاهی ایجاد می شود تا افراد به آن تکیه داده و از محیط لذت ببرند. این گودی می تواند کارایی بالش بادی محصول را نیز بالا برده و استفاده از آن را آسان کند تا افراد برای درازکشیدن در داخل تشک بادی روی آب به راحتی سر خود را بر روی این قسمت قرار دهند.


خرید

به منظور خرید تشک روی آب بزرگ توری دار اینتکس می توانید به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید و با قیمتی ارزان محصول را خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
95 کیلوگرم
طول
178 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
PVCطرح چرم و تور
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
7.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای کف توری
دارای تکیه گاه بادی سرخود
دارای تحمل وزن بالا
دارای رنگ های مختلف
مناسب برای تفریحات آبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...