تشک فومی روی آب TRC

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 4 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب فومی TRC یکی از متفاوت ترین تشک های مخصوص بزرگسالان  در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب فومی TRC یکی از متفاوت ترین تشک های مخصوص بزرگسالان و حتی سنین کم بر روی آب و همچنین خشکی بوده که ساخته شده از بدنه ای تمام فومی می باشد. محصولی با طراحی بسیار با کیفیت و نرم که هنگام استفاده از آن نهایت لذت را نیز می برید. این محصول بر روی خود دارای بالش فومی سرخود بوده که در استراحت شما بر روی آن تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک فومی روی آب TRC

تشک فومی روی آب یکی دیگر از محصولات راحتی شرکت اینتکس می باشد که این بار با طراحی خاص و منحصر به فرد در اختیار متقاضیان محصولات طبی قرار گرفته است. این محصول بر خلاف محصولات دیگر از بدنه ای فومی تشکیل شده است و می تواند با هر محیطی سازگاری ایجاد نماید این سازگاری برای استفاده در خشکی بسیار مفید واقع می شود و می تواند ساعت ها افراد را مشغول استراحت و بهره مندی از انرزی خورشید کند. این فضا برای آن هایی مفید می باشد که علاقه مند به تغییر رنگ پوست خود هستند و از اشعه های مضر دستگاه های سولار واهمه دارند. از این طریق می توانند با نور طبیعی خورشید به مقصد اصلی خود رسیده و این کار را بدون آسیب رسیدن به پوست انجام دهد. علاوه بر موارد گفته شده محصول مورد نظر دارای مزیت های زیادی نیز می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.


 قابلیت منعطف بودن بسیار

برای این که محصولی مورد پسند افراد زیادی قرار گیرد و بتوان آن را در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار داد می بایست ویژگی های مطلوبی داشته باشد که از نظر مخاطب بسیار حائز اهمیت بوده و بتواند نیاز های آن ها را در زمینه راحتی و طبی بودن محل مورد استفاده بر طرف سازد. یکی از این ویژگی های مطلوب که همواره مورد توجه و رضایت کسانی قرار گرفته است که تمایل زیادی به تفریحات آبی دارند قابلیت منطف بودن و حالت پذیری بالای محصول می باشد که برای جای گیری آن در محل های مختلف و نیز برای حالت پذیری در زمان نیاز نقش بالایی داشته و قادر به ایجاد شرایط مطلوبی برای استفاده کننده است. این قابلیت نرمی و لطافت زیادی را برای افراد استفاده کننده ایجاد می نماید و در زمان استراحت آن ها و استفاده آن ها از محصول راحتی را در هر زمان فراهم می آورد. در این صورت می توانند ساعت های زیادی را صرف استفاده از این تشک فومی نمایند و با این کار دچار خستگی نیز نشوند.


بخش خمیده و نرم

قسمتی از محصول که در لبه بالایی آن می باشد دارای یک بخش است که از خود بدنه سرچشمه می گیرد و در این امتداد می باشد و در بالا خمیده شده و به روی بخش کف آمده است. این قسمت را به عنوان بالش محصول در نظر می گیریم و برای قرار دادن سر افراد محلی نرم و راحت به شمار می آید. این بخش کمک می کند تا بدن و ستون فقرات افراد در حالتی استاندارد قرار بگیرد و مانع از هر گونه آسیب و صدمه به بدن می شود. در زمان استفاده از محصول در تمامی طول زمان حضور بر روی آن می توان راحتی زیادی را تجربه کرد.


سبک و راحت

این تشک فومی و زیبا که دارای رنگبندی شاد و زیبایی می باشد دارای وزن سبکی است و با این وزن قادر به جابه جایی نیز می باشد و می توان آن را در محل های مختلف برای مصارف گوناگون قرار داد. این وزن سبک 4 کیلوگرم می باشد و برای به همراه داشتن در مسافرت ها و تفریح های آخر هفته مناسب می گردد. این محصول می تواند برای افراد ساعت های خوبی را رقم بزند و بتوانند در سطح آب تجربه ای خاص را داشته باشند. از این تشک فومی می توان در محیط هایی مانند حاشیه رودخانه و دریا و یا استخر برای لذت بردن و تماشای محیط اطراف استفاده نمود و به این گونه نیز از موقعیت قرار گرفته لذت کافی را برد. در این زمان محصول از لحاظ بدنه سازگاری بسیاری داشته و می تواند مدت زمان بالایی را بر روی سطوح سخت بگذرانند.


خرید محصول

هم اکنون می توانید برای خرید تشک فومی روی آب با شماره های مربوط به نمایندگی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کم ترین زمان برای شما ارسال شود.

وزن
4 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...