تشک مواج روی آب اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 85 کیلوگرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
730,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که دارای کیفیت بالایی در برابر محصولات سایر شرکت ها می باشد . تشک بادی روی آب نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که بدنه ی آن از پی وی سی مستحکم می باشد و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد . بخش رویه ی این محصول نیز از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که زیبایی خاصی به محصول بخشیده است . تحمل وزن این تشک بادی روی آب یک نفره وزنی معادل 85 کیلوگرم می باشد که تحمل وزن مناسبی برای یک تشک یک نفره می باشد . تشک بادی مواج روی آب اینتکس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور ، تشک بادی روی آب اینتکس مدل مواج با بالش بادی رنگ طوسی و شیشه ای یکی از بهترین مدل های تشک بادی برای استفاده در داخل استخر برای بزرگسالان ونوجوانان با قیمت ارزان و ظاهر زیبا با قابلیت پر و خالی شدن در ۱ دقیقه

تشک مواج روی آب اینتکس

تشک مواج روی آب اینتکس از جمله محصولات بادی می باشد که ظاهری جذاب و خاص داشته و برای استفاده عموم مردم در هر رده سنی به کار می رود. این تشک بادی می تواند محصولی کاربردی در مصارف مختلف باشد و می توان آن را برای سالن های استخر ها خریداری نمود و از آن در کناره های استخر استفاده کرد و نیز می توان برای افراد مختلف به منظور قرار گیری بر روی سطح آب این محصول باکیفیت را تهیه نمود. در این تشک بادی سازگاری ایجاد شده است که می توان آن را در خشکی نیست استفاده کرد و بدنه در درجه بالایی از مقاومت و کیفیت قرار گرفته است که در محیط های سفت مانع از هر گونه آسیب به بدنه می شود و در زمان استفاده نیز تنها چیزی که حس می شود نرمی و لطافت می باشد. این حس آرامش را می توان با تشک مواج روی آب اینتکس تجربه کرد که برای خرید آن نیازمند اطلاعات می باشید و این اطلاعات در ادامه آمده است.


طراحی خاص و طبی

همان طور که در عکس محصول مشاهده می شود این تشک بادی دارای شکل مستطیلی است که قدی بلند داشته و به این ترتیب می تواند مورد استفاده افراد بلند قد نیز قرار بگیرد. این مستطیل بلند بر روی خود طراحی حفره مانند دارد که فرورفتگی های زیادی را ایجاد نموده و از این طریق برای کمر محیطی نرم و راحت را فراهم آورده است. با داشتن نشیمن نرم می توان این تشک بادی را در دسته محصولات طبی قرار داد و از این طریق به متقاضیانی که تمایل به خرید تشکی طبی هستند کمک می کند. نرمی این تشک بادی به گونه ای است که ستون فقرات را در حالت استاندارد قرار داده و قادر به ایجاد تشکی ایمن دارای تمامی استاندارد های موجود می شود. یکی از بخش هایی که محصول را برای ایجاد کارایی بالا تر کمک می کند و دلیل اصلی راحتی آن در زمان درازکش می باشد بالش بادی آن است که در بخش بالایی محصول قرار داشته و می تواند زیر سر افراد قرار گرفته و آن ها را در درازکشیدن کمک کند. این بالش دقیق زیر گردن و سر افراد قرار می گیرد و شرایط یک استراحت مطلوب را فراهم می کند. 


ابعادی کوچک و مناسب برای حمل

تشک بادی برای استفاده در تفریح ها و مسافرت ها به کار می رود و می توان آن را در استخر ها و آب های آرام مورد استفاده قرار داد همچنین می توان آن را در کناره های این آب ها نیز راه اندازی کرد و برای استراحت از آن بهره برد و توانست تا از انرژی مفید خورشید لذت برد. این محصول با چنین قابلیت و کارایی تنها دارای ابعاد 188 سانتی متر در طول و 71 سانتی متر در عرض می باشد بنابراین فضای کمی را اشغال کرده و می تواند مورد استفاده یک فرد قرار گیرد. این ابعاد قادر بهتحمل وزن 85 کیلوگرمی می باشد به این گونه افرادی که زیاد اضافه وزن دارند نمی توانند از این محصول استفاده کنند و توجه به این نکته برای افزایش طول عمر تشک بادی مناسب خواهد بود. این ابعاد کم در زمان خالی بودن از باد بسیار کوچک شده و در بسته بندی به ابعاد 23 سانتی متر طول و 20 سانتی متر عرض در اختیار شما قرار می گیرد و وزن 1 کیلوگرمی را به خود اختصاص می دهد. این وزن ناچیز به راحتی توسط یک فرد جابه جا می شود و می توان آن را با خود به همراه داشت حتی کودکان نیز قادر به جابه جایی این تشک زیبا و جادار می باشند.


خرید و نحوه راه اندازی

تشک مواج روی آب اینتکس را می توان از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران خریداری کرد و پس از دریافت آن درب منزل تنها به کمک پمپ باد دستی که به همراه محصول قرار دارد می توان در زمانی کوتاه آن را نصب و آماده بهره برداری نمود.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
85 کیلوگرم
طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
ارتفاع
جنس رویه
طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس بدنه
پلاستیک PVC
وزن
1 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
ابعاد بسته بندی: 7*20*23 سانتی متر
مناسب سنین مختلف
دارای بالش سرخود
دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...