جارو شارژی استخر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ويژگي ها: قابلیت شارژ به وسیله USB دارای دسته نگهدرانده قابل رگلاج حداکثر طول دسته: 230 سانتی متر مناسب انواع استخر های پیش ساخته دارای دو سری مخصوص جارو دارای وزن و حجم بسیار کم دارای بدنه کاملا ضد آب
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروی اسکیمری شارژی مناسب برای پاک کردن استخر های آماده و پیش ساخته با قابلیت افزایش طول دسته

جارو اسکیمر شارژی استخر از جدید ترین پاک کننده های مخصوص استخر های پیش ساخته بوده که توسط باتری شارژی سرخود برای پاک سازی زباله های درون استخر مانند جلبک ها، گرد و غبار و ... عمل می کند. این ابزار  دارای دسته ای  با قابلیت تغییر سایز می باشد که کاملا ضد آب بوده و هر بار به وسیله کابل USB همراه خود قابل شارژ شدن و استفاده مجدد خواهد بود و دارای  قدرت مکش بالایی بوده .این ابزار بسیار کوچک بوده اما به کمک قابلیت تغییر اندازه میتوانید تا اندازه ی دلخواه آن را باز کنید.این جارو قابلیت افزایش طول به وسیله دسته مخصوص خود تا حدود 230 سانتی متر را خواهد داشت تا به راحتی امکان پاک سازی استخر های بزرگ با عمق بالا را نیز فراهم کند. این جارو دارای دو سری با سایز های متفاوت بوده که هر کدام کاربرد خاص خود را خواهد داشت. جارو اسکیمر شارژی یکی از زیباترین و کارآمد ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد . 

ويژگي ها
قابلیت شارژ به وسیله USB
دارای دسته نگهدرانده قابل رگلاج
حداکثر طول دسته: 230 سانتی متر
مناسب انواع استخر های پیش ساخته
دارای دو سری مخصوص جارو
دارای وزن و حجم بسیار کم
دارای بدنه کاملا ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...