جت اسکی بادی اینتکس مدل intex 57520

intex 57520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: ۱۱۷ سانتی متر
  • عرض: ۷۷ سانتی متر
  • وزن: ۸۷۰ گرم
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جت اسکی بادی اینتکس در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، شرکت اینتکس تهران با قیمت بسار مناسب و ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

جت اسکی بادی اینتکس یکی از جدیدترین و حذاب ترین محصولات بادی شرکت اینتکس تهران می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار جذاب کودک پسندانه می باشد از همین رو این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات این شرکت معتبر قرار گرفته است . راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی امکان پذیر می باشد . برای استحکام و تحمل وزن بیشتر این کالا جنس آن از 2 لایه پی وی سی طرح چرم استفاده شده است تا به خوبی در برابر ضربه و وزن بالا مقاوم باشد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که در زمان صدمه دیدن بدنه کالا آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به کارایی و ساختار زیبایی که دارد می تواند برای کودک شما بسیار جذاب باشد و با همچنین این محصول می تواند یک هدیه بسیار جذاب و کودک پسندانه مخصوصا کودکان پسر باشد . جت اسکی بادی بست وی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشید . این محصول دارای ابعاد ( طول : 89 سانتی متر ، عرض : 45 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد بسیار ایده آل برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد . این محصول را شما می توانید از طریق سایت اینتکس تهران سفارش داده و در اسرع وقت کالا خود را در درب منزل تحویل بگیرید . 

نوع
تفریحی
طول
۱۱۷ سانتی متر
عرض
۷۷ سانتی متر
وزن
۸۷۰ گرم
جنس بدنه
PVC طرح چرم
تحمل وزن
۵۰ کیلوگرم
سایبان
ندارد
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 3 تا 6 سال
تحمل وزن بالا
دارای طرح جذاب و کودکانه
دارای دو جای مخصوص پا
دارای بدنه مقاوم
وزن و حجم مناسب
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...