جلیقه شنا بانوان نئوپرن یاماها

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا نئوپرن، محصولی از شرکت ژاپنی یاماها برای استفاده بانوان با طرح یک تکه بیرونی و داخلی که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

جلیقه شنا نئوپرن، محصولی از شرکت ژاپنی یاماها برای استفاده بانوان با طرح یک تکه بیرونی و داخلی که زیبایی آن را دو چندان کرده است. این جلیقه با طرح مشابه ارگونومی بدن بانوان ساخته شده و از سه رنگ صورتی در قسمت بالا، مشکی در قسمت میانی و خاکستری در قسمت پهلو ها استفاده شده است. نوع بست این جلیقه از دو زیپ اصلی جهت استحکام اولیه و دو بند گیره ای برای استحکام ثانویه استفاده شده است که باعث افزایش امنیت این محصول ژاپنی شده است. از جلیقه شنا نئوپرن بانوان می توانید در کشتی، قایق، دریا، اقیانوس، سد و دریاچه های عمیق بدون نگرانی استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید جلیقه شنا با تلفن های این مرکز تماس بگیرید 

سلام در صورت خرید و استفاده ازین محصول. یک خانوم هفتاد کیلیویی بصورت کامل و صد در صد میتونه روی آب نگه داره؟ قدرت نگه داری این مدل یا تفاوتش با مدل استریج زرد زیپ دار چیه؟ سردر گم شدیم دو تا میخوایم هیچ اطلاعاتی هم نداریم برای استفاده در قایق بادی دو نفره..

684 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...