حلقه بادی شنا شورتی کودک اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • رده سنی: 1-2 سال
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی حلقه بادی شنا شورتی کودک اینتکس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به همراه برچسب تعمیرات از فروشگاه اینترنتی اینتکس

حلقه بادی شنا شورتی کودک اینتکس از نمونه حلقه های بادی مناسب برای شنا و تفریحات آبی کودکان سنین پایین است و از نظر ایمنی در سطح بسیار خوبی قرار دارد ، این محصول همانطور که از نامش مشخص است به صورت شورتی بوده و قابل پوشیدن است تا کودکانی که قادر به حفظ تعادل خود و یا گرفتن حلقه بادی نیستند بتوانند با قرار گیری در داخل شورت بر روی اب باقی بمانند و به بازی بپردازند . این محصول برای سنین 1 الی 2 سال طراحی شده و می تواند در آب های عمیق تر نیز مورد استفاده قرار گیرد . رنگ جذاب نارنجی آن باعث شده تا کودک علاقه زیادی به استفاده از حلقه شنا بپردازد . بدنه این محصول از وینیل ساخته شده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است اما تنها عیب این محصول حساسیت بدنه آن در برابر اجسام تیز است چرا که در اثر برخورد با اجسام تیز سوراخ خواهد شد ، اما نگران این موضوع نباشید چرا که در صورت آسیب دیدن نیز می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در کنار محصول وجود دارد اقدام به تعمیر محصول کنید . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب به همراه گارانتی سلامت از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

نوع
تفریحی
قطر
76 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
رده سنی
1-2 سال
وزن
800 گرم
جنس رویه
وینیل رنگی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
طراحی گرد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...