شناور بادی روی آب طرح تمساح

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 192 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
19%
1,230,000
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح تمساح در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت مناسب و ارزان

شناور بادی روی آب طرح تمساح محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای کودکان 3 تا 8 سال طراحی شده است . این محصول با توجه به حجم و ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در استخر های خانگی به راحتی استفاده نمایید . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد می تواند یک هدیه بسیار جذاب برای کودک شما باشد . بدنه که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس وینیل می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد از همین رو این کالا قابل استفاده برای کودکان تا سنین 8 سال می باشد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت آسیب دیدن محصول خود را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . برای حفظ تعادل کودک بروی تشک بادی روی آب در قسمت جلویی و عقب کالا 4 عدد دستگیره طراحی شده است . برای راه اندازی این کالا شما می توانید یک پمپ باد دستی کوچک از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهیه نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را راه اندازی نمایید . تشک بادی روی آب طرح تمساح دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از تنها نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل کالا خود را دریافت نمایید.

شناور بادی روی آب طرح تمساح

شناور بادی روی آب طرح تمساح

شناور بادی روی آب طرح تمساح نسل جدید تشک های بادی روی آب می باشد که به شکلی سه بعدی و حجیم در آمده و بر روی سطح آب شناور است و کارایی بسیار زیادی دارد و سبب لذت و نشاط کودکان می شود. این محصول به شکل جذاب تمساح است و رنگ آن نیز سبز می باشد و شباهت بسیاری در طراحی آن وجود دارد که می توان آن را طبیعی تر تصور کرد. این شناور بادی بر روی آب نشسته و قادر به داشتن حالت معلق می باشد و این حالت خود را می تواند مدت زمان زیادی حفظ نماید و افراد را نیز بر روی خود قرار داده و به همین شکل بر روی سطح آب حفظ کند. اجزای مختلفی نیز بر روی شناور بادی ایجاد شده است که همگی در تلاش هستند تا در زمانی که کودکان بر روی آن قرار می گیرند بتوانند حالت استانداردی داشته باشند و بتوانند به راحتی بر روی آن بنشینند و مدت زمان طولانی نیز به این حالت بگذرانند. برای آشنایی با چنین محصول بادی و کاربردی برای لذت کودکان مطالب زیر را مطالعه نمایید.


سطح ناهموار و راحت

اگر با دقت به تصویر محصول توجه کنید خواهید دید که بر روی آن سطوح ناهمسانی وجود دارد و به صورت پستی و بلندی قرار گرفته است. این شناور بادی که محل نشیمن آن در واقع بدن تمساح می باشد بر روی خود حالت های موج گونه ای دارد که برای نشستن افراد و استفاده از آن قادر به ایجاد نرمی و راحتی بسیاری می شود و می توان به این صورت مدت زمان بیش تری بر روی آب طی کرد و شرایط راحت و با آرامشی را تجربه نمود. این سطح منعطف بوده و با قرار گیری کودکان دچار فرورفتگی می شود ولی در زمان اتمام استفاده از محصول این بخش به حالت اولیه خود بر می گردد و شکل اصلی آن مجدد ایجاد می شود. 


بخش های بادی و جذاب شناور بادی

همان طور که گفته شد این محصول دارای شباهت بسیاری به تمساح می باشد و در واقع طراحی آن به این صورت است و بدنه آن نیز رنگ آمیزی به این شکل دارد. بر روی محصول قسمت های بادی تشکیل شده است که سبب سرگرمی کودکان می شود و شباهت به تمساح را نیز افزایش داده و می تواند به حالتی خاص مورد استفاده قرار گیرد. این بخش ها شامل پاهای تمساح می شود که بادی و ظریف بوده وبه اطراف محصول کشیده شده است. چهار عدد پای بادی در دو طرف بدنه قرار دارد و بر روی آی قرار می گیرد و طراحی آن به گونه ای است که به زیر آب نرفته و در همان سطح باقی می ماند. علاوه بر آن سر بزرگ تمساح وجود دارد که بادی بوده و بر روی خود طرح های صورت و بخش های آن چاپ شده است و به رنگ ثابت می باشد اما چشم های آن به حالت گرد و بادی بر روی سر قرار گرفته است و سبب بازی کردن کودکان می شود. در انتهای آن نیز دم بزرگی از بدنه قرار دارد که شکل تمساح را کامل می کند.


دستگیره هایی برای ایمنی بیش تر 

بر روی سطح محصول چهار عدد دستگیره وجود دارد که دو تا دو تا در طرفین آن قرار داشته و می توان برای ایمنی بیش تر مورد استفاده قرار بگیرد. به طوری که در زمان قرار گیری بر روی سطح آب بتوان آن را به عنوان بخشی برای قرار گیری محکم بر روی محصول محسوب کرد و به وسیله آن سبب وازگونی به داخل آب نشد. علاوه بر آن این بخش ها باعث ایجاد تعادل می شوند و می تواند بدنه را به حالتی استاندارد بر روی آب نگه دارد و باعث بر گشتن و افتادن محصول به داخل آب نمی شود.


نحوه خرید

اگر قصد خرید شناور بادی روی آب طرح تمساح را دارید و می خواهید در مسافرت ها و تفریحات آبی از آن بهره بگیرید می توانید به نمایندگی فروش محصولات بادی مراجعه کرده و آن را با استاندارد های لازم خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
192 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
ضخامت بدنه
0.24 میلی متر
جنس کف
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
کیفیت بالای بدنه
تحمل وزن بالا
مناسب برای تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...