شناور بادی روی آب طرح وال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
945,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح وال محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب برای استفاده کودکان می باشد . این محصول با توجه به طراحی زیبا و جذابی که دارد می تواند هدیه بسیار زیبا برای کودک شما باشد . بدنه این محصول از جنس وینیل می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . این کالا را شما می توانید به راحتی با یک پمپ دستی کوچک در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نمایید و از آن استفاده نمایید . در قسمت های کناری این کالا دو دستگیره طراحی شده است که کودک شما در زمان استفاده از آن تعادل خود را بروی آن حفظ نماید . در بسته بندی این کالا یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما می توانید در زمان اسیب دیدن بدنه از آن برای ترمیم کالا استفاده نمایید . این محصول با توجه به کاربردی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در استخر های خانگی استفاده نمایید . شناور بادی روی آب طرح وال دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . تحمل وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است 70 کیلوگرم می باشد از همین رو از این محصول کودکان سنین 3 تا 10 سال می توانند به راحتی استفاده نمایند و یک تفریح آبی مهیج را تجربه نمایند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید شناور بادی روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

شناور بادی روی آب طرح وال

شناور بادی روی آب طرح وال

شناور بادی روی آب طرح وال محصولی جدید و کاربردی از شرکت اینتکس می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده و به سرعت نیز برای استفاده افراد وارد بازار شده است. این محصول دارای طراحی فانتزی می باشد که نهایت خلاقیت در آن به کار گرفته شده است و افراد با چنین محصولی می توانند به حالت شناور بر روی سطح آب های آرام و استخر ها قرار گیرند و به تفریح و لذت بردن از محیط بپردازند. بخش های مختلف این محصول بادی به شکلی ایجاد شده است که در کنار هم توانایی ایجاد محصولی بی نقص را دارند و افراد زیادی می توانند با خیالی آسوده از آن بهره ببرند و به تفریحات مختلف در فضاهای آبی بپردازند. شناور بادی شبیه به وال می باشد و رنگ بدنه آن نیز مشکی بوده که در سطح آب جذابیت زیادی دارد و می تواند سبب راحتی افراد نیز در زمان استفاده شود. جهت آشنایی با کارایی ها و قابلیت های این محصول بادی و خاص به مطالب زیر توجه کنید.


طراحی فانتزی و خاص

همان طور که گفته شد بدنه این محصول بادی که شناور بر روی سطح آب است به شکل وال می باشد و تمامی بخش های آن به حالت معلق بر روی سطح آب قرار می گیرد. این محصول در نهایت خلاقیت طراحی شده است و رنگ های به کار رفته بر روی آن نیز ثابت و بدون تغییر است و با ضمانت کامل برای مدت زمان بسیار طولانی بر روی محصول باقی می ماندو این رنگ ها از مواد غیر سمی تشکیل شده اند که برای استفاده کودکان نیز مشکلی را ایجاد نکرده و سبب بروز آسیب نمی شود. علاوه بر این موارد بدنه شناور بادی با داشتن طرح های چاپی بر روی خود شباهت بیش تری به وال پیدا کرده و در واقع تولید کننده با این نوع طراحی توانسته مهارت خود را نشان دهد و محصول را برای استفاده کودکان نیز مناسب کرده است. بخش زیرین آن به رنگ سفید می باشد که در این نوع طراحی خاص بودن را ایجاد کرده است تا سبب جلب توجه افراد گردد و علاقه مندان به تفریحات آبی را مشتاق به خرید نماید.


ظاهری سه بعدی و نحوه قرار گیری بر روی آن

اغلب محصولات بادی که برای قرار گیری بر روی سطح آب ایجاد شده اند دارای سطحی صاف می باشند و به شکل خاصی طراحی شده اند اما این شناور بادی به شکل سه بعدی و حجیم می باشد که در واقع محل نشیمن آن نیز صاف نبوده و بدنه وال را شامل می شود. این بخش دارای دستگیره ای بر روی خود می باشد که افراد را در هنگام استفاده از محصول نگه داری می کند و می تواند سبب ایجاد تعادل آن ها در زمان قرار گیری بر روی سطح آب شود و می تواند به بهترین شکل ممکن از واژگونی آن ها جلوگیری کند. این نوع استفاده مناسب ترین نوع مصرف شناور بادی است که می توان بر روی آن نشست و از محیط لذت برد. با وجود آب های خروشان و موج هایی که در آب های ایجاد می شود می توان از این شناور آبی استفاده کرد و با دستگیره های ایجاد شده بر روی آن نیز ایمنی خود را داشت.


بدنه ضد حساسیت

محصول مورد نظر دارای بدنه ای توخالی می باشد و درون آن نیز هوای خالی وجود دارد. این نوع طراحی سبب شده است که همواره هوا در درون بدنه گردش پیدا کند و از تعریق جلوگیری شود به علاوه می تواند از بروز حساسیت نیز خودداری شود و همواره محصولی برای تمامی افراد با پوست های حساس باشد. براقیت بدنه نیز به دلیل جنس آن است که پی وی سی طرح چرم می باشد و سبب ایجاد محصولی منحصر به فرد و جذاب شده است.


خرید

برای خریداری و کسب شناور بادی روی آب طرح وال برای مسافرت های مختلف و رفتن به محل های تفریحی می توان به سایت رسمی نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نموده و محصول را از بین سایر محصولات بادی خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب کودکان
دارای طرح و رنگ بندی جذاب
دارای دستگیره تعادل
قابل استفاده در استخر و دریا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...