شناور بادی روی آب طرح کوسه

کد bestway 41092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
1,245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره دو کاره, جدیدترین محصول 2014 intex با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه می شود.جنس تشک بادی از روکش مخملی و ضد تعریق می باشد، رویه مواج و بسیار نرم و راحت از لغزش در هنگام خواب جلوگیری میکند.  تکیه گاه تشک بادی قابل جدا شدن می باشد و می توان هم به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت بادی استفاده کرد.تک رنگ فقط زرشکی ، همراه با برچسب تعمیر و پمپ باد رایگان و دارای دو دریچه هوا می باشد. از این تشک بادی دو نفره میتوان به طور دائمی در منزل جهت استراحت  به عنوان تشک خواب استفاده کرد و همچنین می توان به عنوان تشک دو نفره بادی روی آب  نیز استفاده کرد ، زیر تشک از جنس پی وی سی ضد آب میباشد و در داخل استخر و روی آب میتواند وسیله خوبی برای تفریح و سرگرمی و هیجان باشد.مناسب برای استفاده در ویلاهای بزرگ با دوکاربرد عالی می باشد. در ضمن در نگهداری تشک های بادی دقت لازم را بفرمایید، تا طولانی مدت بتوانید از آنها استفاده لازم را ببرید:  از پریدن کودکان بر روی مبل و تشک های بادی جلوگیری نمایید.از فشار آوردن عمود بر تشک خودداری کنید. از قراردادن تشک بادی در مجاورت وسایل گرمایشی جدا پرهیز نمایید.

شناور بادی روی آب طرح کوسه

شناور بادی روی آب طرح کوسه محصولی جدید و منحصر به فرد می باشد که دارای ویژگی های خاصی است و برای تفریح کودکان و بزرگسالان تولید شده است. این محصول دارای قابلیت قرار گیری فرد به حالت شناور بر روی سطح آب می باشد و می تواند در زمانی طولانی این حالت را حفظ نماید و از فرورفتگی در داخل آب نیز جلوگیری کند. شناور بادی دارای بدنه ای از مرغوب ترین جنس پلاستیک فشرده بوده و با وجود توخالی بودن و پر بودن از باد دوام و طول عمر زیادی داشته و می تواند این دوام را در صورت استفاده مداوم حفظ نماید. شناور بادی طراحی جذاب داشته و دارای زیبایی ظاهری فراوانی است که محصول را مورد محبوبیت و مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد و این گونه دلیلی بر پر فروش بودن این شناور بادی می باشد. برای اطلاع بیش تر از این شناور بادی روی آب طرح کوسه به مطالب زیر توجه کنید.


جنس و قابلیت های بدنه

محصول مورد نظر از جنس وینیل می باشد که در حالتی فشرده می تواند کارایی بالایی را ایجاد نماید. این بدنه مرغوب و در درجه کیفی بالایی بوده و قادر به تحمل فشار و وزن افراد می باشد. در این گونه محصولات بادی حساسیت زیادی در تولید به کار رفته است و تمامی اجزای آن با دقت فراوان و مهارت کافی در کنار هم قرار گرفته اند. این گونه محصولات ضخامت بالایی دارد و با وجود توخالی بودن با این ضخامت تمایل به حفظ بدنه را دارد و می خواهد این محصول را برای سال های زیاد مورد استفاده افراد مختلف قرار دهد. بخش بدنه دارای قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت است. به این طریق کهبا استفاده طولانی مدت آسیبی به پوست فرد وارد نمی کند و به این طریق از بروز حساسیت جلوگیری می کند. تعریق نیز با وجود امکان گردش هوای آزاد در داخل بدنه ایجاد نمی شود و به این طریق در فصول گرم سال نیز به راحتی می توان از این محصول بادی و جذاب استفاده کرد.


مورد استفاده افراد سنگین وزن

بدنه مقاومت بالایی در برابر وزن افراد داشته و می تواند ضربه ها و نیز حرکات آب را تحمل کند. این بدنه در زمان پر بودن از باد دارای وزن 0.9 کیلوگرم است و با چنین وزنی این کارایی ها را ایجاد می نماید. همچنین می توان وزن 70 کیلوگرمی افراد مصرف کننده را نیز تحمل نماید و به این طریق کسانی که وزن سنگینی دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند و بدون امکان فرورفتگی در داخل آب بر روی سطح آب قرار گیرند. اندازه این شناور بادی نیز مناسب استفاده یک فرد می باشد که دارای 183 سانتی متر در طول و 102 سانتی متر در عرض می باشد و 22 سانتی متر نیز ارتفاع دارد. به این طریق فضای کمی را نیز در داخل آب اشغال می کند و امکان استفاده چند عدد شناور بادی به طور همزمان در داخل آب وجود دارد. افراد مورد علاقه نیز می توانند به صورت دست جمعی با وجود شناور های بادی خود در داخل آب های آرام مشغول بازی شوند.


طراحی زیبا و حفظ تعادل

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این شناور بادی داشتن طراحی جذاب و زیبا می باشد که شبیه به کوسه است و طرح ها به صورت تضمینی و ثابت بر روی بدنه چاپ شده اند. این طراحی دارای رنگبندی نیز می باشد و می توان در تعدادی رنگ آن را انتخاب نمود و مورد پسند قرار داد و نیز می توان آن را به عنوان کادو برای کودکان خریداری کرد. در دو سوی این بدنه بادی دستگیره هایی وجود دارد که برای قرار گیری ایمن افراد بر روی محصول می باشد و می تواند تعادل افراد را نیز در حالت معلق بر روی سطح آب حفظ نماید.


روشی ایمن برای خرید محصول

در بین روش های مختلف برای خرید این محصول یکی از روش ها بسیار مناسب و ایمن می باشد تا در حالت غیر حضوری و اینترنتی بتوان آن را تهیه نمود. روش مناسب برای خرید شناور بادی روی آب طرح کوسه خرید از طریق وب سایت اینتکس تهران است که شرایطی ایمن را برای خریداری افراد فراهم آورده است.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت وینیل
0.24
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.9 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای کیفیت بالا
دارای دستگیره تعادل
مناسب برای کودکان
طرح و رنگ بندی زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...