تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس 4 نفره

کد intex 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 218 سانتی متر
  • عرض: 211 سانتی متر
6,730,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس یا شناور بادی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته شاد باشد . این محصول که در دسته بندی تفریحات آبی قرار دارد در سال 2019 و توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . در وسط این شناور بادی نشیمنگاه تعبیه شده است که ظرفیتی بالغ بر 2 الی 3 نفر دارد . شناور بادی طرح قو دارای رویه ای مقاوم و منعطف از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که درزهای آن به خوبی و توسط جدیدترین متد ها و دستگاه های برند اینتکس پرس شده اند که خیال شما را از این بابت راحت می کند . این محصول دارای دو عدد نگهدارنده نوشیدنی در بخش های کناری خود می باشد که در استخر و یا دریا می توانید لذت نوشیدن یک نوشیدنی سرد را بر روی آب تجربه کنید . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید شناور های بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد . شناور بادی طرح قو بزرگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس

تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس یکی دیگر از محصولاتی است که برای تفریح های آبی ساخته شده است و می تواند مورد استفاده کودکان و نوجوانان و نیز استفاده های دو نفره به کار برود. این تشک بادی با شکلی فانتزی امکان قرار گیری در حالت معلق را بر روی آب ایجاد می کند و می تواند افراد را در این حالت بر روی محصولی از جنس پلاستیک فشرده به صورت ثابت قرار دهد. این محصول دارای ضمانت نامه نیز می باشد که برای تضمین کیفیت و دوام محصول لازم و ضروری است و بیانگر طول عمر بالای آن می باشد. بر روی بدنه قسمت هایی ایجاد شده است که مزیت های فراوان دارند و هر کدام به منظور خاصی برای افراد تشکیل شده اند و همگی با هدف راحتی بیش تر افراد درزمان استفاده از محصول در نظر گرفته شده اند. برای آشنایی با تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس مطالب پایین را مطالعه کنید.


تحمل وزن بالا

این محصول در ابعاد بزرگی قرار دارد که می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. این ویژگی برای استفاده افراد گوناگون در نظر گرفته شده است و می تواند سبب محبوبیت بیش تر این محصول کاربردی شود. ابعاد مورد نظر تشک بادی به صورت 218سانتی متر در طول و 211 سانتی متر در عرض می باشد به همین جهت می توان از آن برای بازی و تفریح دو فرد به طور همزمان استفاده کرد همچنین این محصول قادر به تحمل وزن افراد تا 200 کیلوگرم را دارد بنابراین استفاده افراد سنگین وزن از این محصول بلامانع می باشد. چنین سازگاری هایی می تواند تشک بادی را جزو پر مخاطب ترین محصول بادی آبی قرار دهد و نیز بتوان آن را در دسته محصولات کاربردی قرار داد. این تحمل وزن بالا برای زمانی مناسب است که با قرار گیری در این تشک بادی قصد به همراه داشتن وسایل دیگر نیز دارید و می خواهید با خود ابزار ماهیگیری و غیره داشته باشید. 


محل قرار گیری لیوان

در بخش کناری محصول قسمت هایی به جهت قرار دادن لیوان ایجاد شده است که می توان در زمان استفاده از لذت یک نوشیدنی خنک بهره مند شد و نیز در زمان بازی آب نیز برای خود داشت تا برای رفع تشنگی نیازی به خروج از محصول وجود نداشته باشد. این جالیوانی دو عدد می باشد که بطری های آب نیز در داخل آن می توانند قرار گیرند و از این رو امکانات لازم برای یک تفریح را فراهم می کند. چنین تشک بادی را می توان به عنوان قایق نیز به کار برد و در آب های آرام و کم عمق از آن لذت کافی را برد و نیز می توان بر روی آن قرار گرفت و از تماشای محیط اطراف لذت برد. این محصول برای استفاده در فصول گرما بسیار مناسب است و سبب استفاده از هوای آزاد محیط می شود و می توان سرگرمی های بسیاری را برای افراد ایجاد کند.


دستگیره حمل

بر روی بخشی از محصول دستگیره ای قرار دارد که برای حمل تشک بادی می باشد و می توان با آن محصول را به نقاط مختلف منتقل کرد. از این رو می بایست به وسیله طنابی که بر روی بخش جلویی محصول تعبیه شده است محصول را با دستگیره به یک وسیله آبی دیگر متصل کرد و از این طریق به محل های دیگر حرکت نمود و با سرعت بیش تر از این محصول استفاده کرد. این دستگیره در خشکی نیز مفید واقع می شود و از این طریق می توان آن را از آب خارج کرد و به راحتی در زمان نیاز آن را به داخل آب انداخت. در اطراف محصول دو عدد بال بادی به دلیل ایجاد تعادل قرار گرفته است که در زمان قرار گیری بر روی سطح آب موثر می باشد.


خرید

به منظور خرید تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس می توانید به مرکز فروش محصولات بادی اینتکستهران در سراسر کشور مراجعه کنید و از این طریق اقدام به خرید محصول نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
218 سانتی متر
عرض
211 سانتی متر
ارتفاع
136 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
مناسب برای استفاده در آب های آرام
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...