صندلی بادی روی آب گرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 123 سانتی متر
  • عرض: 55 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی روی آب گرد از سری محصولات شناور بر روی آب می باشد که به صورت تک کاره و تنها به عنوان یک صندلی یا یک مبل بادی قابل استفاده است.

صندلی بادی روی آب گرد از سری محصولات شناور بر روی آب می باشد که به صورت تک کاره و تنها به عنوان یک صندلی یا یک مبل بادی قابل استفاده است. این صندلی دارای یک پشتی دو تکه می باشد که استاندارد بوده و راحتی خوبی دارد. قسمت بالایی این پشتی از وینیل شفاف و قسمت های پایینی از وینیل رنگی در دو رنگ قرمز و سبز تولید شده است. بخش پایینی نیز ترکی رنگی جدیدی دارد و مشابه گل می باشد. با این نوع ساختار بدون شک این مبل توجه بانوان را به سوی خود جلب خواهد کرد. تحمل وزن این محصول حدود 90 کیلوگرم بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در استخر و یا آبهای آرام می باشد.  این محصول زیبا را شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

صندلی بادی روی آب گرد

صندلی بادی روی آب گرد یکی دیگر از محصولات مهیج و بادی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است و مخاطبان آن عموم افراد می باشند اما به دلیل ظاهری فانتزی و شکیل می تواند مورد پسند کودکان و نوجوانان قرار گیرد. این محصول رنگی خاص و جذاب داشته و علت زیبایی ظاهری آن نیز طرح های تشکیل دهنده بدنه آن می باشد. بخشی از این صندلی بادی روی آب برای راحتی افراد است و می توان با اطمینان نسبت به کیفیت محصول آن را سال های زیادی مورد استفاده قرار داد. صندلی بادی روی آب برای قرار گیری بر روی سطح آب ساخته شده است و می تواند افراد را بر روی خود به حالت معلق نگه دارد و قادر است در طولانی مدت فرد را به همان حالت حفظ کند. این مقاومت مانع از فرورفتگی جسم در داخل آب می شود و کارایی محصول را بالا می برد. در ادامه خصوصیات این صندلی بادی روی آب گرد آمده است که به آن توجه کنید.


نقطه قوت جذابیت محصول

برای این که بیش تر در مورد زیبایی ظاهری محصول اطلاعات داشت و دانست که نقطه قوت جذابیت آن چه چیزی می باشد می توان به بخش های مختلف محصول اشاره کرد. این صندلی بادی دارای سه بخش اصلی است. یکی از این بخش ها که برای کارایی اصلی آن می باشد بخش نشیمن است و افراد بر روی آن مشغول به بازی و یا استراحت می شوند این بخش به صورت گرد است و محوطه ای مفید و بزرگ را برای افراد ایجاد کرده است. این بخش دارای رنگبندی جذابی است و طرح هایی مانند گل در داخل آن قرار دارد و سبب جذابیت بسیار آن شده است. بخش دیگری نیز وجود دارد که پشتی آن محسوب می شود. این پشتی دارای نرمی بسیار زیاد است و با تکیه بر آن افراد می توانند از کمردرد و خستگی جلوگیری کنند. قسمت دیگر آن که کارایی بالایی نیز داشته بالش بادی سرخود محصول می باشد که در زمان تکیه دادن می تواند محلی مناسب برای قرار گیری سر شود و گردن را در حالت استاندارد قرار می دهد و می تواند راحتی بسیار زیادی را پدید بی آورد.


دیگر بخش ها

این محصول بادی یک محصول حرفه ای برای راحتی افراد است که بخش های تشکیل دهنده آن همگی برای راحتی بیش تر افراد ایجاد شده است. یکی دیگر از این بخش های مهم و کاربردی جالیوانی است. این جالیوانی بر روی یکی از دسته های پشتی محصول قرار دارد و محل قرار گیری نوشیدنی می باشد و در زمان بازی و تفریح و یا استراحت می تواند نوشیدنی را نیز به همراه افراد حمل کند. این ویژگی در روزهای گرم تابستان بسیار حائز اهمیت می شود چرا که دیگر برای رفع تشنگی نیازی به خروج از آب نیست و لازم نمی باشد که برای این کار محوطه را ترک کرد. علاوه بر این مطالب پشتی محصول به کناره ها کشیده شده است و می تواند یک محافظ به دور افراد باشد و از آن ها به جهت حفظ تعادلشان مراقبت کند.


تنظیم باد درون محصول

از طریق یک محفظه ورودی باد درون محصول پر می شود. این محفظه می تواند میزان باد را تنظیم نموده و از باد شدن بیش از اندازه جلوگیری کند. زمانی که احتیاج به استفاده از صندلی بادی را دارید می توانید به کمک پمپ باد و از طریق این محفظه باد را به داخل محصول هدایت کرده و به اندازه ای که بدنه محکم و مقاوم شود و به حالت اصلی خود در بی آید پر کنید. در اولین بار پر کردن بدنه دقت داشته باشید که به دلیل تازگی محصول نباید باد زیادی پر شود و کمی بدنه را خالی نگه دارید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.


نحوه خرید

به منظور خرید صندلی بادی روی آب گرد می توانید به نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید و آن را با کیفیت گفته شده دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
123 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
وزن
1.8 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای جای مخصوص بطری
دارای رنگبندی
مناسب استفاده در استخر ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...