مبل بادی استخری روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم
  • طول: 184 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی استخری روی آب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

صندلی بادی روی آب مخصوص استخر و دریا برای استفاده در آب و کنار استخر دارای پشتی راحتی و  محل نگهداری نوشيدنی می باشد . برچسب مخصوص تعميرات اینتکس دارد. سبک، کم جا و قابل حمل است. قابليت تحمل وزن بالای 130 کيلوگرم را دارد. کیفیت بی نظیر و مقاومی دارد. فقط مراقب باشید با اشیا نوک تیز برخورد نکند . این محصول را می توانید با یک پمپ دستی کوچک و یا برقی در کمتر از دو دقیقه باد کرده و از آن استفاده نمایید.

مبل بادی استخری روی آب

مبل بادی استخری روی آب یکی دیگر از محصولات راحتی می باشد که در تفریحات آبی و در سواحل دریاها و استخر ها می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار گیرد و برای ایجاد محیطی طبی و راحتی در این گونه فضا ها تولید شده است. ساختمان این مبل بادی بسیار محکم و مقاوم بوده و می تواند برای سال های زیاد به صورت ثابت و بدون تغییر کارایی های لازم را داشته باشد همچنین این محصول نشیمنی مناسب برای افراد سالخورده نیز داشته و می تواند این گونه افراد را نیز در سواحل آب ها از نعمت تماشا و لذت بردن از فضا بهره مند سازد. با خرید چنین محصول بادی هم می توان تفریح را در سطح آب ها داشت و هم می توان از ایجاد فضایی برای استراحت در خارج ازآب و در فضای استخر ها لذت کافی را برد. با مطالعه دسته بندی زیر می توانید با این مبل بادی استخری روی آب آشنا شوید.


نشیمنی مناسب برای حمام آفتاب

بدنه ی این محصول شامل یک پشتی محکم  استوار و دو عدد دستگیره ئر بخش های کناری و یک نشیمن بزرگ می باشد که ظاهری بیضی شکل داشته و قادر به قرار دادن افراد به حالت درازکش است. این نشیمن در ابعادی بزرگ کارایی بسیاری دارد که یکی از مهم ترین آن ها گرفتن حمام آفتاب است. برخی از افراد تمایل به پوستی برنزه دارند و می خواهند پوست بدن خود را به این رنگ در بیاورند. این افراد با کم ترین هزینه می توانند این محصول را تهیه نموده و در سواحل با استفاده از کرم های مخصوص و روغن های بدن در سواحل مشغول عمل برنزه کردن شوند. این محصول می تواند در استخر های سر باز آقایان نیز به جهت چنین فعالیتی مورد استفاده قرار گیرد و در این گونه محل ها برای ایجاد کسب و کار نیز مفید واقع شود. با این کار در کم ترین زمان با استفاده از نور خورشید می توانید به پوست مورد علاقه خود برسید.


پشتی محکم و استوار

برای راحتی بیش تر افراد استفاده کننده قسمتی بر روی این مبل بادی ایجاد شده است که در جای خود به صورت استوار واقع شده است. این بخش در حالی که بادی می باشد اما از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار است و محکم در جای خود قرار گرفته است. چنین بخشی می تواند برای راحتی افراد در زمان حضور بر روی سطح آب مفید باشد و بتواند در زمان نشستن قسمتی ساکن را برای تکیه داشته باشند. این قسمت از جنس کف محصول است و همانند آن می تواند فشار ها و ضربه ها را از سوی افراد تحمل کند و سبب راحتی بیش تر آن ها در زمان استراحت در طول تفریح شود. 


ضخامت بالای نشیمن

بخش بزرگ و بیضی شکل نشیمن هم ارتفاع مناسبی از سطح زمین داشته و هم بدنه ای با ضخامت دارد. پوسته در این بخش دارای دو لایه می شود تا بر روی آب قابلیت ضد آب بودن خود را حفظ کند و از نفوذ آب و رطوبت به داخل بدنه جلوگیری کند. همچنین ارتفاع و ضخامت کلی بخش نشیمن نرمی بسیاری را برای افراد در زمان استفاده فراهم می کند و می توانند با نشستن بر روی مبل بادی دچار خستگی و کمردرد نشوند.


حفظ فشار هوای داخل محصول

همان طور که می دانید محصولات بادی بدنه ای توخالی داشته و درون آن پر از باد می باشد. این باد دارای فشاری مطلوب است و در اندازه ای دقیق در داخل محصول پر شده است. این باد و هوا در زمان قرار گیری در زیر آفتاب و فضاهای گرم طبیعتا فشار بیش تری پیدا کرده و ممکن است سبب ترکیدگی بدنه شوند. اما این مبل بادی با ایجاد فضایی مناسب فشار هوا را در هر شرایط ثابت نگه می دارد و در هر زمانی باد را به یک میزان حفظ می نماید.


نحوه خرید

مبل بادی استخری روی آب را از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نوع
بیضی
تحمل وزن
130 کیلوگرم
طول
184 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر تا تکیه گاه
جنس رویه
PVC مات
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه بادی سرخود
دارای کف مواج
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...