مبل بادی روی آب دوکاره اینتکس

کد intex 58870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کاناپه‌ای
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب ، دو کاره هم به صورت خوابیده وهم نشسته و مبله می توان از این تشک بادی استفاده کرد. با طراحی شاد و جذاب و زیبا ، و رنگ های متنوع ، محصولی دیگر از شرکت اینتکس ، دارای تکیه گاه و پشتی متصل به تشک ، با قیمت بسیار مناسب و ارزان و کیفیتی عالی ، مناسب استفاده در داخل استخر به عنوان تشک بادی ، کنار استخر به عنوان صندلی ، کنار ساحل و دریا ، و آبهای پر عمق ، ایمن ، بسیار نرم و راحت ، نوع جنس پی وی سی ، دارای برچسب تعمیر و پمپ باد جهت باد شدن تشک می باشد. توجه فرمایید تشک بادی با اجسام نوک تیز برخورد نکند ، در مواقعی که از تشک استفاده نمیکنید آن را در برابر نوک مستقیم آفتاب نگذارید.

مبل بادی روی آب دوکاره

مبل بادی روی آب دوکاره یکی از محصولات منحصر به فرد گروه اینتکس بوده که برای استفاده تمام رده های سنی در اب های ارام طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی دو منظوره با ساختاری جذاب بوده و دوام بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید مبل بادی شناور متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این محصولات شناور باقی نگه داشتن افراد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل می باشد. از سوی دیگر افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با طراحی بدنه نواروارنه بوده و اغلب از خرید محصولاتی با ساختار کلیشه ای اجتناب می کنند. شرکت اینتکس با اتکا به این نیاز مصرف کنندگان توانسته مبل بادی روی آب دوکاره را برای استفاده تمام رده های سنی به بازار های جهانی معرفی نماید. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل بوده و بدنه ای شفاف و ابی رنگ دارد. بر روی سطح این محصول خطوط رنگارنگ زیبایی نقش بسته که به زیبایی ظاهری محصول می افزاید. در بخش ابتدایی این محصول یک تکیه گاه استاندارد تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند استزاحت اسانی را تجربه کنند. این محصول بر روی سطح بدنه دارای خطوط افقی بوده که از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد زیرا این خطوط موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول خواهد شد. در بخش میانی بدنه این محصول امکان تاشو بودن در نظر گرفته شده تا بتوانید از ان به عنوان تشک بادی شناور روی اب و یا مبل بادی سناور استفاده نمایید. این محصول با ساختاری استاندارد مناسب استفاده بزرگسالان می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال تهیه محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. باتوجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی شفاف بادوام بسیار بالا و ساختاری نرم و انعطاف پذیر تولید می کند. کف این محصول به طور پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساختی با طول 198 سانتی متر و عرضی برابر 94 سانتی متر می باشد. ارتفاع 50 سانتی متری این محصول تا بالای سطح تکیه کاه ان بوده و از غوطه ور شدن محصول در داخل اب اجتناب می کند. این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود و امکان حملی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن بسیار کم با توجه به استحکام بالای بدنه قادر است به راحتی وزن بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این تشک بادی روی آب ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از 120 کیلوگرم به بدنه جدا خودداری نماییدو با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گفته شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

مبل بادی روی آب دوکاره محصولی با ساختار پرتابل و طول عمری بالا بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
کاناپه‌ای
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه سرخود
قابلیت تاشو
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...