مبل بادی روی آب رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کاناپه ای
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 201 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
1,245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب رنگی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت  بست وی می باشد که دارای ساختار موازی و رنگی در داخل خود است که از طراح زیبایی بهره می برد.این محصول به گونه ای ساخته شده تا مصرف کننده به سادگی از آن استفاده کند و هنگام استفاده نیز استراحتی لذت بخش داشته باشد و همچنین در استفاده طولانی مدت نیز احساس خستگی نکند.این مبل بادی طراحی بی نظیری داشته که هم در ظاهر و هم در ساختار آن به چشم میخورد.جنس به کار رفته در بدنه این محصول از وینیل و PVC دو لایه است و میتواند به راحتی فشار را تحمل کند. این مبل بادی از مبل روی آب اینتکس الگو برداری شده و کیفیت مشابهی نیز با آن دارد، تمامی قسمت های مبل به جز قسمت لایه های داخلی از وینیل شفاف سفید رنگ ساخته شده است که ضخامت بسیار خوبی دارد و فشار وارده برای وزن 120 کیلوگرم را به سادگی تحمل می کند. شما می توانید این محصول زیبا را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


مبل بادی روی آب رنگی

مبل بادی روی آب رنگی جزو محصولات بادوام و منحصر به فرد شرکت بزرگ بست وی می باشد که در رنگبندی زیبا و شاد می تواند تمامی افراد را به خود جذب کرده و برای استفاده سنین مختلف به کار گرفته شود. این محصول را می توان به عنوان یک مبل بادی در خشکی نیز به کار برد و از این طریق فضای راحتی را ایجاد کرد و نیز می توان در زمان حضور در داخل استخر ها این مبل بادی را بر روی آب قرار داده و از این طریق شادی بیش تری از فضا کسب کرد. در این زمان نیز هم راحتی در نشستن حس می شود و هم جذابیتی در بازی های آبی برای افراد ایجاد می شود تا آن ها را در روزهای گرم تابستان بتوان راضی و خشنود کرد. این محصول برای استفاده رده های سنی مختلف است بنابراین سازگاری های مختلفی دارد که در زیر به آن ها می پردازیم.


شکل ظاهری خاص محصول

این مبل بادی در نوع کاناپه ای می باشد که ظرافت و دقت بالایی در ساخت آن به کار رفته و می تواند افراد را به شوق و بازی دعوت کند. این محصول در واقع نوعی تشک بادی روی آب است که می توان آن را برای کودکان نیز خریداری کرد و هم امکان استفاده در اتاق را دارد و هم مناسب استفاده بر روی سطح آب می باشد. این مبل بادی دارای یک نشیمنگاه بادی و دو طبقه است که دارای رنگبندی شاد و متنوع می باشد و سطحی برآمده دارد تا در زمان نشستن بتوان راحتی را حس نمود همچنین بخشی به عنوان تکیه گاه نیز دارد که در زمان تکیه دادن احساس راحتی را ایجاد می کند و کمر را در حالت استاندارد قرار می دهد. این نوع طراحی ساختمان محصول برای جلوگیری از خستگی و کمردرد می باشد و می تواند محصول را برای استفاده در زمان انجام فعالیت ها نیز مناسب کند. چرا که می توان آن را در اتاق خواب به عنوان یک مبل بادی راحتی نیز استفاده کرد و ساعت ها بر روی آن مشغول انجام برخی فعالیت ها شد. این تکیه گاه خود دارای یک بخش به عنوان بالش کوچکی برای استراحت است که می توان سر را به آرامی و در شرایط استاندارد بر روی آن قرار داده و باعث قرار گیری راحت تر بر روی محصول شد.


مقاومت بالای بدنه

از آن جایی که این مبل بادی برای استفاده بر روی آب در نظر گرفته شده است در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم بوده و حتی رطوبت را به داخل خود نفوذ نمی دهد. چنین طراحی برای استفاده در بخش های کم عمق دریا نیز محصول را مناسب کرده و می تواند با داشتن نشیمن دو لایه افراد را از خیس شدن در امان نگه دارد. وقتی فردی در ساعات طولانی بر روی این مبل بادی قرار می گیرد و به استراحت و تفریح مشغول می شود خود متوجه احساس راحتی می شود که از سمت نشیمن به آن منتقل می شود. این حس راحتی برای داشتن سطح مواج محصول است که با این نوع طراحی راحتی و نرمی بسیاری به نشیمن می دهد و می تواند افراد را در راحتی کامل نگه دارد.


قابلیتهای دیگر

ین محصول زیبا و جادار که برای نشستن و راحتی زیاد ساخته شده است و امکان استفاده از نور آفتاب را برای افراد فراهم می کند دارای قابلیت تاشو می باشد و می توان آن را با این حالت جمع و یا راه اندازی کرد همچنین می توان آن را با تا کردن به ابعاد کوچک در آورد و در ساکی به محل های مختلف منتقل کرد و برای استفاده و بهره گیری در استخر ها به کار برد. با این قابلیت برای نگه داری محصول نیز فضای کمی احتیاج است و می توان در یک جای کوچک آن را با ایمنی کامل محافظت نمود و در زمان نیاز به استفاده آن را راه اندازی کرد.


خرید

مبل بادی روی آب رنگی را می توانید به صورت غیر حضوری از سایت شرکت اینتکس تهران خریداری کنید.

نوع
کاناپه ای
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
201 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
جنس رویه
وینیل طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
وینیل دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
2.5 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای تکیه گاه سرخود
قابلیت تاشو
دارای سه محفظه باد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...