مبل بادی روی آب شیبدار اینتکس

intex 58868

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,999,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب شیبدار اینتکس از مبل های طراحی شده به صورت شناور بر روی آب می باشد که برخلاف سایر مبل ها برای استفاده در آب کاربرد داشته و شما می توانید با راه اندازی آن و قرار دادن در استخر ، یک سطحی شیبدار را برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب داشته باشید . اینتکس برای این مبل بادی از رویه ای مواج استفاده کرده است که بدن در بهترین فرم خود قرار گرفته و می توانید ساعت ها بر روی مبل نشسته و بر روی آب ریلکس کرده و به آرامش برسید . شما می توانید با استفاده از مبل بادی روی آب شیبدار اینتکس نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید و در جالیوانی که در دو طرف مبل و بر روی دستگیره های بادی طراحی شده است ، قرار دهید . همچنین برای این مبل بادی شناور دستگیره هایی نیز برای حفظ تعادل قرار داده شده است . ابعاد بزرگ این محصول بادی قابلیت استفاده را برای بزرگسالان تا 100 کیلوگرم وزن میسر کرده است و شما می توانید آن را به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . 

  • طول : 180 سانتی متر
  • عرض : 135 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.45 میلی متر
  • قابلیت تحمل وزن : 100 کیلو گرم
  • دارای 2 جالیوانی
  • وزن : 5 کیلوگرم
  • دارای دستگیره تعادل
  • دارای سطح شیبدار
  • کد محصول : intex 58868

مبل بادی روی آب شیبدار اینتکس از سری مبل های بادی با قابلیت استفاده بر روی آب می باشد که در واقع یکی از بهترین انتخاب ها برای ریلکس کردن بر روی آب های آرام به شمار می رود . تشک بادی روی آب فوق از جدیدترین تولیدات برند اینتکس می باشد که می توانیم آن را در کاتالوگ 2022 این برند مشاهده کنیم و در واقع در این چند ماه اول سال از پر فروش ترین مدل ها به شمار می رود . رنگ های استفاده شده در ساخت بدنه بیرونی این مبل بادی ، آبی ، مشکی و سفید می باشد که به صورت طرح دار به کار گرفته شده است و جذابیت بالایی را شامل می شود . خرید تشک بادی روی آب در فصل تابستان می تواند فصل گرمای فراموش نشدنی را با تفریحاتی که به شما هدیه می دهد برای شما فراهم کند پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا بهترین مدل اینتکس در سال جدید میلادی را به شما معرفی کنیم .

این مبل بادی از معدود مبل هایی می باشد که مخصوص استفاده در استخرها و دریا ها با آب های آرام ساخته شده است که دارای بدنه ای کاملا ضد آب می باشد . این نوع بدنه از متریالی به نام پلاستیک پی وی سی ساخته شده است که از نوع چرمی نیز در ساخت بدنه کمک گرفته شده است . این نوع پی وی سی علاوه بر استحکام بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد می تواند در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز مورد استفاده قرار بگیرد زیرا در لایه بیرونی آن از الیاف مش استفاده شده است که علاوه بر نرم بودن ، مقاومت فوق العاده ای را برای آن به وجود آورده است . ضخامت لایه های پی وی سی بدنه این محصول 0.45 میلیمتر می باشد که فراتر از استاندارد است و کیفیت ساخت بالای این محصول را به خوبی به نمایش می گذارد .

با کمی توجه به ساختار بدنه این مبل بادی روی آب می توانیم مشاهده کنیم که برای قرارگیری هر چه راحت تر بر روی آب در بخش پشتی آن تکیه گاهی طراحی شده است که باعث می شود بتوانید به صورت خوابیده از مبل استفاده کنید . این خوابیدن بر روی آب می تواند بسیار لذت بخش باشد و خستگی رو روز کاری را از تن به دور نگه دارد . همچنین در فصل گرم تابستان می توانید در وسط آب لذت نوشیدن یک آب میوه سرد را بچشید زیرا در دو طرف دسته های بادی این محصول ، نگهدارنده های بطری قرار گرفته است که قابلیت نگهداری همزمان دو بطری نوشیدنی را فراهم می کند . همچنین در دو طرف این تشک بادی روی آب می توان دستگیره های نگهدارنده را مشاهده کرد که موجب حفظ تعادل شما بر روی آب می شود .

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا به خوبی با وزن شما مطابقت داشته باشد . با توجه به متریال با کیفیتی که در ساخت بدنه این محصول به کار گرفته شده است می توان قابلیت تحمل وزن 100 کیلو گرمی که توسط برند اینتکس بر روی بسته بندی درج شده است را معقول دانست که برای استفاده یک نفره بزرگسال مناسب می باشد . همچنین وزن این تشک بادی 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن و سهولت در جا به جایی دارد . برای خرید این تشک بادی روی آب زیبا می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...