مبل بادی شیبدار روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پایه دار
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار روی آب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

مبل بادی روی آب شیبدار اینتکس یکی از شیک ترین و مناسب ترین محصولات مخصوص استفاده بر روی آب و همچنین در سواحل بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با ارگونومی زیبا و تکیه گاه شیبدار که می تواند استراحگاه بسیار خوبی برای مصرف کنندگان در سواحل و همچین روی آب باشد. این کالا دارای دو جای مخصوص بطری بوده و به گونه ای طراحی شده تا حداکثر تعادل را برای شما به ارمغان آورد.

مبل بادی شیبدار روی آب

مبل بادی شیبدار روی آب دارای بخشی مناسب به جهت دراز کشیدن در سواحل آب ها و یا قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب می باشد که می تواند برای افراد گوناگون جذاب و خاص به حساب بی آید. این محصول طبی و راحتی بدنه ای نرم و به خصوص داشته که قادر به تحمل افراد مختلف می باشد و می تواند جهت تفریح و لذت در اوقات فراقت افراد و در تعطیلات آخر هفته مورد استفاده قرار گیرد. این گونه محصولات بدنه ای با دوام داشته و می توانند برای استفاده در سالیان زیاد خریداری شوند و همواره نیز به صورت مداوم مورد استفاده قرار گیرند. در زمان مصرف می توان با توجه به حالت کلی این محصول مشغول به مطالعه و یا تماشای مناظر اطراف شد و از این طریق موجب تقویت روحیه خود و اعضای خانواده خود در استفاده از این محصول شد. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد این مبل بادی شیبدار روی آب با ما همراه باشید.


طراحی کلی

بخش اصلی این محصول به صورت یک موج بزرگ پر شیب می باشد که بر روی آن طراحی موج مانند ایجاد شده است. این بخش نشیمن محصول محسوب شده و می تواند نهایت لذت و راحتی را در زمان استفاده برای افراد مصرف کننده ایجاد نماید. علاوه بر آن بخش هایی در اطراف محصول ایجاد شده اند که برای تکیه دادن و یا ایمنی و مصارف دیگر به کار می روند. طراحی این مبل بادی دو رنگ می باشد. چنین طراحی به منظور ایجاد زیبایی بسیار زیاد در ظاهر آن است و سبب جلب رضایت مخاطبان می شود و می تواند هر فرد با هر سلیقه ای را تحت تاثیر بگذارد. همان طور که در عکس محصول مشاهده می کنید بر روی بدنه این مبل بادی اسم اینتکس حک شده است. این عمل به منظور اطمینان از مرغوبیت و باکیفیت بودن محصول است و بیانگر با اصالت بودن این کالا می باشد. شما با مشاهده این نام پی به اورجینال بودن محصول کرده و می توانید با اطمینان خاطر و با ضمانت رسمی آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. 


دستگیره ای مقاوم

در بخش کناری محصول بر روی قسمت های محافظ دستگیره هایی قرار دارد که با دوام و مقاومت بالا می تواند سبب نگه داری اطراف بر روی محصول شود و از تکان خوردن و واژگونی آن ها بر روی آب جلوگیری کند. علاوه بر آن این دستگیره ها وظیفه ی حفظ تعادل مبل بادی را داشته و از این رو می توانند با حرکات آب و یا برخورد ها محصول را در جای خود به همان حالت استوار حفظ نمایند. افراد می توانند در زمان احساس به افتادن و یا تکان خوردن این دستگیره ها را محکم گرفته و از بروز اتفاقات مختلف جلوگیری کنند. در کنار این دستگیره ها محلی به نام جالیوانی قرار دارد که برای بهره مندی از آب و نوشیدنی لحاظ شده است و می تواند همواره در هر جا برای فرد استفاده کننده نوشیدنی و آب مهیا سازد و نیز برای رفع تشنگی دیگر نیازی به ترک محصول نباشد. 


کیفیت و دوام بخش های مختلف محصول

از آن جایی که این مبل بادی در دو رنگ می باشد و نیز برای قرار گیری در محیط های خشک نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد می بایست بخش های مختلف آن بر حسب موارد استفاده دارای جنس های مختلف باشد و بتوان در مجموع محصولی با طول عمر بالا را ایجاد کرد. به همین دلیل بخش رویه محصول دارای جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که دارای براقیت و شفافیت زیادی است و نیز بخش های کناری پی وی سی مات می باشند و همچنین کف محصول که در مجاورت با محیط بیرون است دارای جنس پی وی سی دولایه بادی است. این بخش ها در مرغوبیت و درجه کیفی بالا می باشند و می توانند مبل بادی را برای سال ها به صورت سالم نگه دارند.


خرید

مبل بادی شیبدار روی آب را می توان از فروشگاه مجاز اینتکس تهران در سراسر کشور خریداری کرد.

نوع
پایه دار
تحمل وزن
140 کیلوگرم
طول
180 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
11.2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه شیبدار
دارای پایه های بادی
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...