مبل بادی پشتدار روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتدار روی آب اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزن و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

مبل بادی پشتدار روی آب یک محصول زیبا و کار آمد می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد . این محصول در سال 2018 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار است به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این کالا دارای نشیمنگاه موج دار و نرمی می باشد به همین جهت در زمان استفاده شما احساس راحتی خواهید کرد و همچنین با توجه به تکیه گاه سرخودی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . بدنه این مبل بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و دمای مختلف آب می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به مبل شما وارد شود . در قسمت کناری این محصول یک جای بطری وجود دارد که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذایرد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که مبل خود را به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای خرید مبل بادی روی آب از تنها نمایندگی اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی پشتدار روی آبی که در این بخش قصد معرفی کردن آن را به شما داریم یکی دیگر از تشک های بادی روی آب می باشد که توسط برند اینتکس رونمایی شده است . این تشک بادی روی آب ابتدا در سال 2018 به بازار عرضه شده و سال های سال است که در کاتالوگ های برند اینتکس می توانیم این تشک بادی روی آب را در طرح های به روز تر و در رنگبندی های جذاب تر مشاهده کنیم . کیفیت ساخت بالا ، قیمت ارزان و ابعاد بزرگی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود تا در رده های سنی کودک تا بزرگسال بتوانید از آن استفاده کنید . در ادامه این مطلب مزایا و معایب این محصول را برای شما بازگو می کنیم تا در خرید تشک بادی روی آب اینتکس تصمیم گیری درستی را انجام دهید پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

تشک بادی روی آب جدید اینتکس یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که می توانید از آن در آب های دریا و استخر های بزرگ شخصی استفاده کنید . این تشک بادی در بدنه خود از متریال پی وی سی چرمی بهره می برد که در قسمت های رویه به صورت تک لایه و در قسمت های زیرین به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا استحکام فوق العاده ای را برای شما به نمایش بگذارد . پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول با الیاف رویه شمعی پوشانده شده است که این امر آن را به بهترین بدنه برای استفاده در فضای باز و به زیر نور خورشید تبدیل کرده است . این نوع بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی دارد و در این خصوص در فضای باز با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید .

در قسمت پشتی این تشک بادی روی آب از تکیه گاهی استفاده شده است که نسبتا بلند است و ارتفاع این تشک بادی را به 85 سانتی متر رسانده است . این تکیه گاه تا کناره های تشک نیز کشیده شده است و علاوه بر کمر برای استراحت دستان خود نیز می توانید از آن استفاده کنید و لذت ریلکس کردن در آب های آرام را برای خود رقم بزنید . در سمت راست نشیمنگاه این تشک بادی روی آب می توان حفره ای تعبیه شده را دید که برای نگهداری لیوان نوشیدنی می توانید از آن استفاده کنید و لذت نوشیدن یک آبمیوه خنک در گرمای تابستان را به شما هدیه می دهد . تمامی قسمت های بدنه این تشک بادی به صورت مواج تعبیه شده است و علاوه بر ضد تعریق بودن از لیز خوردن بدن شما بر روی سطح تشک نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

وزن این تشک بادی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد و با توجه به وزن سبک و حجم کوچکی که دارد می توانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . برای باد کردن این تشک بادی روی آب اینتکس باید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی مجزا استفاده کنید و برای راه اندازی آن مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای را نیاز دارید . والف های تعبیه شده بر روی بدنه این تشک بادی به صورت دو طرفه می باشد و علاوه بر باد کردن در جهت تخلیه سریع باد نیز می توانید از آن بهره مند شوید . قابلیت تحمل وزن این محصول 90 کیلو گرم می باشد و برای استفاده یک نفره پیرو استاندارد های جهانی ساخته شده است . برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس به همراه ده ها مدل دیگر می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوع
تفریحی
طول
114 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تعداد دستگیره
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای طراحی بسیار زیبا
قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 2+
دارای تکیه گاه سر خود
دارای نشیمنگاه ضد تعریق
دارای نشیمنگاه نرم و موج دار
دارای طول عمر بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...