مبل بادی یک نفره روی آب intex

کد 58870 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول (قطر): 198 سانتی متر
  • عرض (قطر): 198 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا توسط شرکت اینتکس تولید و در فروشگاه اینتکس تهران با کمترین قیمت عرضه می گردد . رویه این محصول از جنس پی وی سی براق می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و ضربه برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول را شما می توانید کمتر از 3 دقیقه با یک پمپ کوچک باد کرده و از آن استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . این تشک بادی روی آب دارای بدنه انعطاف پذیر و وزن کم می باشد که به شما کمک می کند که مبل خود را به کوچکترین سایز ممکن تبدیل کنید و به راحتی با خود حمل نمایید . از این محصول هم میتوانید به عنوان صندلی هم به عنوان تخت استفاده نمایید . از این محصول می توانید در کنار استخر برای آفتاب گرفتن استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . برای خرید مبل بادی روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را درباره این محصول در اختیار شما قرار بدهند . 

مبل بادی یک نفره روی آب intex

مبل بادی یک نفره روی آب intex مناسب برای افراد بزرگسال می باشد و در واقع یک وسیله تفریحی برای آن ها محسوب می شود. این مبل بادی قادر به قرار گیری راحت بر روی سطح آب است و برای افرادی که تمایل به این گونه بازی ها را دارند اما از داخل آب رفتن واهمه دارند مناسب می باشد. این محصول خصوصیات ظاهری منحصر به فردی دارد و می تواند به آسانی در محل های مختلف کاربرد داشته باشد. همچنین می توان گفت که دارای کیفیت و مرغوبیت در مواد اولیه بسیار بالایی بوده اند که می تواند دوام و طول عمر محصول را افزایش دهد و برای استفاده طولانی مدت آن را آماده سازد. افرادی که علاقه به داشتن این مبل بادی دارند باید بدانند که از آن جایی که بدنه توخالی و بادی است و از رویه ای با جنس خاص تشکیل شده است می توان گفت که استوار و محکم می باشد و می تواند بر روی سطوح و یا بر روی سطح آب به روشی مناسب قرار بگیرد و سبب لذت افراد شود. از این رو خرید این مبل بادی به تمامی افراد توصیه می شود و به همراه داشتن آن در زمان رفتن به سفر نیز لازم و ضروری می باشد. افرادی که به مناطق آبی می روند می توانند از این محصول خاص استفاده کنند و به آرامش در زمان مسافرت برسند. از این رو متقاضیان زیادی به سمت این محصول کشیده می شوند و آن را برای خود خریداری می کنند. برای کسب اطلاعات از روش خرید این محصول به ادامه مطالب می پردازیم.


تشکیل محصولی طبی

مبل بادی دارای بدنه ای با دوام و راحت می باشد و می توان گفت که با وجود بخش های مختلفی که بدنه را تشکیل می دهد می تواند طبی نیز محسوب شود. در واقع این مبل بادی دارای طراحی طبی بوده است که می توان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد و شرایط بی نظیری را تجربه نمود. برای داشتن آرامش در مناطق آب و استفاده از محصول در طولانی مدت بدنه مواج طراحی شده است. این رویه مواج به افراد این امکان را می دهد که بتوانند بدن را در حالت مطلوبی قرار دهند و به آرامش زیادی دست پیدا کنند. در این زمان دیگر مشکلی برای اقامت طولانی مدت بر روی محصول ایجاد نمی شود و افراد می توانند این محصول را در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهند. مبل بادی دارای تکیه گاه و بالش بادی نیز می باشد که دارای جنسی مشابه با بدنه هستند و به صورت جداگانه راه اندازی و باد می شوند. از این رو باید در بند های بعدی به صورت مفصل به آن اشاره کرد. اما در این بند تنها می تواند گفت که جزو بخش های ضروری در محصولات طبی به حساب می آید که در زمان استفاده از آن افراد دچار درد در ناحیه ستون فقرات نمی شوند.


تکیه گاه بادی و بالش بادی

دو بخش اساسی بر روی بدنه وجود دارد که می تواند افراد را در بر گرفته و به راحت تر بودن آن ها کمک کند. این دو بخش که یکی تکیه گاه می باشد اطراف افراد و کمر آن ها را در بر می گیرد و می تواند به راحت تر بودن آن ها کمک بزرگی کند. همچنین امکان تکیه دادن به شیء نرم و منعطفی را ایجاد می سازد تا استفاده کننده از بروز آسیب در کمر در امان باشد. تکیه گاه بادی دارای محفظه جدا گانه از بدنه برای باد کردن خود می باشد و این جزو مزیت های محصول بادی به حساب می آید. بالش بادی سرخود نیز بر روی تکیه گاه قرار می گیرد و می تواند سبب آرامش افراد شود. با این وجود افراد به آسانی سر خود را بر روی بالش بادی قرار می دهند و به آرامش کامل دست پیدا می کنند.


سبک بودن محصول

مبل بادی بدنه ای توخالی دارد که بسیار سبک و راحت می باشد. سبک بودن این محصول سبب می شود تا به درستی بر روی سطح آب قرار گرفته و بتوانند از آن استفاده نمایند. وزن سبک محصول را به حالت شناور بر روی سطح آب قرار می دهد تا کارایی به درستی انجام دهد و افراد لذت کافی را از این نوع تفریح ها ببرند. علاوه بر این موارد سبک بودن محصول به افراد کمک می کند تا به راحتی محصول را به داخل آب بی اندازند و یا از آن خارج کنند همچنین در زمانی که تمایل به حمل محصول وجود دارد این امکان به راحت ترین روش ایجاد می شود.


خرید در صورت علاقه مندی به داشتن مبل بادی یک نفره روی آب intex به نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را به راحت ترین صورت خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول (قطر)
198 سانتی متر
عرض (قطر)
198 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای جای مخصوص بطری
مناسب استفاده در استخر ها
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...