مبل شنی اورجینال یک نفره

کد intex 4091

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال یک نفره یکی دیگر از نمونه مبل شنی های طبی و شیک نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل طراحی بدنه استاندارد و توان تحمل وزن بالا برای استفاده تمام سنین مناسب می باشد. این مبل شنی تنها 7 کیلوگرم وزن بدنه داشته که با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بخش بالایی می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. لازم به ذکر بوده این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل نماید. به همین دلیل بوده که هیچ محدودیتی برای استفاده از این مبل شنی وجود نداشته و شما می توانید برای استراحت و یا زمان های مطالعه و تماشای تلویزیون و... در داخل منزل و یا محل کار خود از این مبل شنی را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.


این مبل شنی با رویه از بهترین و در عین حال باکیفیت ترین نوع پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید شده است. رویه چرم مصنوعی ضدتعریق بودن و قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را دارد. بخش داخلی مبل شنی که در زمینه نرمی و سبک بودن آن موثر بوده مملو از شن های یونولیت خرد شده می باشد. این مواد یونولیتی را می توانید به راحتی کم یا زیاد کرده تا حالت بدنه محصول متناسب با فرم بدن شما تغییر کند. توجه داشته باشید این مواد یونولیتی را به دلیل نرم و منعطف بودن و وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالایی که داشته انتخاب کرده اند. در بخش کناری مبل شنی یک جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم کوچک و مورد نیاز خود مانند تلفن همراه را در این قسمت قرار بدهید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این مبل شنی را با قیمت مناسب و امکان انتخاب رنگ بدنه دلخواه سفارش بدهید.

طول 95 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها  قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
  بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اورجینال یک نفره

مبل شنی اورجینال یک نفره جزو محصولات کاربردی برای استفاده در منزل و محل کار می باشد که دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی است و می تواند برای افراد مفید واقع شود. مبل شنی از بدنه ای اورجینال و فابریک برخوردار است که می تواند سبب افزایش طول عمر محصول شود و مدت زمان استفاده از آن را افزایش دهد. مبل شنی را می توان به همراه خود به محل های مختلف برد و از آن استفاده کرد و یا به صورت ثابت در محلی به عنوان دکور قرار داد. محصول مورد نظر مزیت هایی نیز دارد که همگی به دلیل وجود طراحی بی نظیر آن است که قادر به ایجاد سازگاری های لازم به جهت به کار گیری در فضاهای مختلف می باشد. این محصول خاص را می توان به علاقه مندان به راحتی هدیه داد و برای آن ها شادی و نشاط را ایجاد کرد. این محصول بدنه ای طبی دارد که در زمان قرار گیری بر روی آن افراد قادر به کسب تجربه لذت بخشی از راحتی و آسایش هستند. برای اطلاعات بیش تر در مورد خرید این محصول با ما همراه باشید.


مشخصات ظاهری محصول

این مبل شنی دارای ابعادی است که به شکل گرد می باشد اما در زمان استفاده به حالت های گوناگون در می آید که به نوبه خود نوعی ویژگی می باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد بدنه ای از جنس چرم مصنوعی دارد که می تواند برای افراد استفاده کننده راحتی و آسایش را ایجاد سازد و در زمان استفاده نیز قادر به ایجاد بهترین شرایط برای افراد است. رویه چرم مصنوعی محصول دارای بهترین و بیش ترین کیفیت است که در طول استفاده دچار خرابی و پایین آمدن کیفیت نمی شود و مرغوبیت خود را از دست نمی دهد. محصول را می توان به صورت مداوم استفاده کرد و شاهد آسیب رسیدن به بدنه نشد. چرم مصنوعی در محصولاتی که دارای مرغوبیت زیادی نیستند پس از استفاده مکرر از بین می رود و دچار پوست پوست شدن می شود اما در این محصول به هیچ عنوان این اتفاق رخ نمی دهد و می توان با کیفیت لازم از آن استفاده بهینه کرد. مبل شنی مد نظر دارای یک رنگ است اما بخشی از آن رنگ متضادی دارد که نوعی طراحی محسوب می شود و سبب جلب توجه می شود. این رنگ ها برای استفاده در دکور خانه لازم و ضروری است و می تواند بر اساس سلیقه افراد تعیین شود.


محصولی قابل شستشو

بدنه محصول ضد آب است و از آن جایی که از نوع چرم مصنوعی می باشد در مقابل آب مقاومت نشان می دهد. این مزیت باعث می شود تا آب به داخل بدنه نفوذ نکند و محصول را خراب نکند. اما به طور کلی می توان محصول را به راحتی شستشو داد و از آن به عنوان محصولی تمیز استفاده کرد. برای شستشو دادن محصول می بایست محتویات درون محصول را به طور کامل تخلیه کرد و به این صورت شستشو داد. برای شستن مبل شنی می توان از تمامی مواد شویینده ها استفاده نمود و آن را با آب گرم شستشو داد. حتی می توان این مبل شنی را داخل ماشین لباسشویی انداخت و به این صورت به تمیزی آن رسیدگی کرد. پس از خشک شدن بدنه اصلی محتویات درونی مجدد به داخل بدنه وارد می شود و شکل اصلی محصول دوباره تشکیل می شود.


حمل و نقل آسان

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد محصول را می توان به راحتی به محل های مختلف انتقال داد و از آن استفاده کرد. این کار به دلیل داشتن وزن کم محصول امکان پذیر است و توسط یک فرد نیز انجام می شود. با این وجود در بخش بالایی بدنه دستگیره ای با دوخت محکم قرار گرفته است که می تواند سبب راحتی حرکت دادن مبل شنی بر روی زمین باشد. اما برای این کار می بایست سطح قرار گیری محصول را بررسی کرد تا فاقد هر گونه اشیاء نوک تیز باشد تا صدمه ای به بدنه وارد نشود.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی اورجینال یک نفره را دارید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...