مبل شنی راحتی گرد اینتکس

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,800,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی گرد اینتکس در نوع خود یکی از راحت‌ ترین و پرطرفدار ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با دارا بودن ابعاد مناسب و مطابق با استاندارد های موجود توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد. این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده که با دارا بودن شن های یونولیتی در ساختار داخلی از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار بوده و این ویژگی موجب شده تا به خوبی با هر بار نشستن بر روی آن شکل بدن شما را به خود گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد. از این رو در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان دچار گرفتگی و یا درد عضلات نخواهید شد. البته شما می توانید در صورت تمایل حجم یونولیت ها را تغییر داده و انعطاف پذیری آن را افزایش و یا کاهش دهید. همچنین می توانید در صورت نیاز تمام محتویات آن را تخلیه و تعویض نمایید. 

مهم ترین ویژگی این محصول دارا بودن رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که دارای ضخامت مناسبی بوده و از لطافت مطلوبی برخوردار می‌باشد که در حین استراحت حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از ایجاد تعریق در استفاده‌های طولانی مدت خواهد شد. علاوه بر این به راحتی از بدنه محصول جدا شده و می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید. وزن آن بسیار اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید که گزینه ایده‌ آلی برای استفاده افراد بزرگسال می باشد. برای تهیه این محصول با برترین کیفیت و بهترین قیمت می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید. 

مبل شنی راحتی گرد اینتکس دارای ابعادی مناسب برای استراحت بزرگسالان می باشد که با بهترین رویه موجود تهیه شده است .این رویه مخملی بوده و ضد تعریق می باشد و به سادگی قابل شستشو خواهد بود . وزن اندک و تحمل وزن بالای آن استفاده از این مبل شنی را آسان نموده است . خرید مبل شنی با تحمل وزن بالا به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور از طریق نمایندگی اینتکس مقدور می باشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه تمامی رنگ ها
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی گرد اینتکس

مبل های شنی در انواع طرح ها و رنگ ها و با سایز های مختلف تولید می شوند و قادر هستند در هر محیطی، فضایی عالی را برای استراحت شما فراهم کنند. این گونه محصولات در میان مصرف کنندگان دارای محبوبیت بالایی بوده و می توانید تمامی نمونه های موجود را با تنوع بسیار زیاد در سایت اینتکس تهران مشاهده نمایید. فرم کلی مبل های شنی به صورت فانتزی می باشد و با توجه به نیاز مصرف کننده در سایز های کوچک و بزرگ و حتی چند نفره تولید می شود. مبل شنی راحتی گرد اینتکس از بهترین انواع مبل های شنی می باشد که در سایت فروشگاهی اینتکس تهران عرضه می شود. در ادامه به معرفی این محصول بی نظیر می پردازیم. 


ظاهری ساده و شیک

مبل های شنی عموما دارای ظاهری فانتزی می باشند. مبل شنی گرد اینتکس همانند یک توپ گرد و جالب است که دوخت هایی به صورت عمودی و افقی دارد. این مبل شنی فاقد پشتی می باشد و مانند یک گلوله منعطف و نرم است. مبل شنی ارتفاع مناسبی داشته که تمامی فاصله زانو تا پاشنه پا را پر می کند و در هنگام نشستن پا بر روی زمین قرار می گیرد. مبل شنی گرد به رنگ مشکی بوده که هماهنگی زیادی با تمامی رنگ ها دارد و به خوبی در میان وسایل دیگر قرار می گیرد. ظاهر ساده و رنگ جذاب این مبل شنی دلیلی بر فروش بالای آن می باشد. 


مواد داخلی

مبل شنی گرد از مواد داخلی از جنس یونولیت خرد شده یا فیبر تشکیل شده است. استفاده از این مواد داخلی مزیت های بی شماری دارد که به بیان چند مورد بسنده می کنیم. این مواد داخلی سبک می باشند و به راحتی می توان محصول را از روی زمین بلند کرد و حرکت داد. مواد داخلی مبل شنی دارای انعطاف خوبی هستند. به گونه ای با نشستن فرد بر روی مبل، مبل شنی به خوبی فرم بدن شخص را گرفته و بدن در بهترین وضعیت قرار می گیرد و هیچ فشاری بر اعضای بدن وارد نمی شود. برای نگه داری بهتر مبل شنی باید مراقب باشید تا آب بر روی مبل نریزد و یا مستقیما پارچه روی مبل را مورد شست و شو قرار ندهید. با برخورد آب با مواد داخلی مبل شنی، مواد به هم چسبیده و حجم مواد داخلی کم می شود. در صورت این اتفاق نیز نگران نباشید. مواد داخلی مبل شنی قابلیت تعویض و یا شارژ را دارند و می توانید به راحتی آن ها را با مواد جدیدی جایگزین کرده و مانند روز اول مورد استفاده قرار دهید. 


کیفیت رویه

این مبل شنی دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد. رویه مبل شنی در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل این مبل قابلیت تحمل وزن اشخاص معادل 150 کیلوگرم را دارا است. رویه مبل شنی ضخامت مناسبی داشته و در برابر ساییدگی مقاوم می باشد. این رویه قابل شستشو بوده و در صورت کثیف شدن می توانید آن را توسط زیپ که بر روی آن موجود است از قسمت داخلی جدا کرده و بشویید. از نکات مهم در این مبل شنی، استفاده از مواد صد در صد ضد حساسیت می باشد. رویه مبل شنی و مواد داخلی به کار رفته کاملا ضد حساسیت بوده و برای کسانی که دارای مشکلات پوستی و یا تنفسی می باشند، مشکلی ایجاد نمی کند. برای مراقبت بهتر نباید اشیای تیز را به بدنه مبل شنی بکشید. هم چنین در هنگام جابه جایی این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. این محصول به راه اندازی و تجهیزات خاصی نیاز ندارد و فقط کافی است آن را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید.


روش خرید

مبل شنی راحتی گرد اینتکس را با قیمتی ارزان می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...