مبل شنی مخمل اصل

کد ۰4۰۸۹۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل اصل یکی دیگر از بهترین انواع مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که در تولیدی مبل شنی نمایندگی اینتکس در داخل ایران طراحی و تولید شده است. رویه اصلی این محصول از پارچه ای با جنس مخمل بوده که دارای پرز نیز می باشد. این رویه نرم و باکیفیت بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. از طرفی شما می توانید در صورت نیاز این رویه را از استر داخل جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. این نوع پارچه در عین سادگی از تنوع بالایی رنگبندی بدنه نیز بهره مند بوده که موجب شده تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و در عین حال رنگبندی دکوراسیون داخلی منزل خود یک رنگ زیبا را برای آن سفارش بدهید. جنس مواد تشکیل دهنده داخل محصول نیز از نوع مواد یونولیت خرد شده است. این نوع مواد را به دلیل نرم و منعطف بودن و در عین حال داشتن بدنه سبک انتخاب کرده اند. در صورت افت بدنه شما می توانید به صورت دستی میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. وزن بدنه محصول نیز تنها 7 کیلوگرم بوده اما قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. این مبل شنی گرد بوده و در اثر نشستن و با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. اگر قصد خرید مبل شنی را دارید توصیه می کنم به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی مخمل اصل

مبل شنی مخمل اصل با داشتن بدنه ای منحصر به فرد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است تا به این وسیله بتوانند بهترین محصول را داشته باشند و از وسیله ای طبی برخوردار گردند. این مبل شنی قابلیت آن را دارد که بتواند در محل های دیگر کاربرد داشته باشد و در هر فضایی با توجه به نیاز افراد نصب شود. برخی از افراد که کار های مختلف را انجام می دهند به طور مثال افرادی که در طول روز با رایانه سر و کار دارند با نشستن مداوم پشت میز دچار کمر درد و پا درد می شوند و این آسیب در طول زمان کار کرد آن ها نیز ایجاد می شود. به همین خاطر است که استفاده از مبل شنی به آن ها توصیه می شود تا در صورت طولانی تر شدن کار کرد آن ها دچار آسیب های عضلانی و کمر نشوند و بتوانند در سلامت کامل به کار خود ادامه دهند. به این ترتیب بخشی از مزیت های استفاده از مبل شنی را در زیر طبقه بندی کرده ایم که شما را به مطالعه آن ها دعوت می کنیم.


طراحی منحصر به فرد

این مبل شنی به صورت خاصی طراحی شده است که در واقع بر حسب نوع دوخت بدنه می باشد و ظاهری منحصر به فرد را به محصول بخشیده است. دوخت بدنه تضمینی بوده و در واقع بدنه آن فابریک است. به همین خاطر است که می توان آن را مدت زمان طولانی تری نسبت به محصولات مشابه استفاده نمود. این بدنه دارای طول عمر بالا در شرایط مختلف است و دچار خرابی و آسیب نیز نمی شود. رویه محصول از جنس مخمل است که در برخی محصولات نامرغوب این جنس در گذر زمان دچار تغییر می شود و زیبایی خود را از دست می دهد. به همین خاطر است که افراد تمایل به خرید محصولات با رویه مخمل را ندارند. اما می توان به آن ها این اطلاع را داد که از چنین مبل شنی با رویه اورجینال استفاده کنند و شاهد طول عمر بالای آن باشند. مبل شنی با استفاده مداوم و طولانی مدت دچار کاهش کیفیت نمی شود و می تواند کیفیت مطلوب خود را حفظ نمایند. به همین خاطر است که تمایل استفاده کنندگان را افزایش داده است و می تواند بهترین گزینه برای تمامی سنین باشد. با وجود نرمی و لطافتی که شامل حال محصول شده است می توان آن را برای استراحت های روزانه به کار برد.


مشخصات نشیمن محصول

بدنه مبل شنی منعطف است و قدرت شکل پذیری بسیار زیادی دارد. به همین خاطر است که قابل استفاده به روش های مختلف می باشد. افراد برای استفاده از این محصول نیازمند نشیمنی هستند که بر روی آن قرار بگیرند. نوع دوخت رویه بدنه به صورتی است که می توان علاوه بر نشیمن راحت تکیه گاهی نیز ایجاد سازد. تکیه گاه به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی بر روی محصول بنشینند و به فعالیت های خود ادامه دهند. در صورت تمایل می توان این نشیمن را نرم تر و یا با استحکام تر نمود. چرا که مواد درونی آن قابلیت کم و زیاد شدن دارد و می تواند بر حسب نیاز اضافه و یا کم شود. به این صورت بدنه نیز نرم تر و یا سفت تر می شود و برای تمامی سلیقه ها مطلوب می گردد.


تنوع در رنگبندی بدنه

این مبل شنی دارای قابلیتی است که می توان آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمود. این قابلیت در واقع قابلیت انتخاب رنگ بدنه است که بر اساس علاقه افراد تعیین می شود تا محصولی مطابق با سلیقه آن ها ساخته شود. بدنه با رنگ های متنوع وجود دارد که از روی کاتالوگ تعیین می شود. به همین خاطر است که طیف وسیعی از رنگ ها را به خود اختصاص داده است. افراد در گذر زمان نیز می توانند این بدنه را تغییر دهند تا محصول با رنگ دیگری برای استفاده آماده شود و با دکور محل استفاده هماهنگ باشد.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی مخمل اصل را دارید می توانید به نمانیدگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...