مبل شنی کیسه ای مخمل

کد ۰1۰۸۹۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,300,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کیسه ای متشکل از کیسه پارچه ای بزرگ به صورت گرد نشیمنگاه عالی و راحت و پر شده از مواد درجه یک گرانول و یونولیت یا الیاف جهت راحتی بیشتر مصرف کننده این کالا در رنگ ها و سایز های مختلف و استاندارد ساخته شده دارای یک سال ضمانت تعویض می باشد دوخت‌پارچه آن به مدت ۳ سال دارای گارانتی می باشد و مواد داخل این محصول نیز از ورق یونولیت و الیاف تشکیل شده است جهت خرید و مشاوره با تلفن های شرکت اینتکس تماس بگیرید

مبل شنی کیسه ای مخمل کیفیت فوق العاده بالایی داشته و بخش داخلی آن از فوم شکسته و یا همان مواد یونولیتی پر شده است. جنس پارچه این مبل شنی از نوع مخمل بوده که شما می توانید با لمس رویه اصلی متوجه نرمی و راحتی بالای این محصول شوید. این پارچه انتخابی برای بدنه مبل شنی با دوخت باکیفیت تولید شده که تا حداکثر استحکام و دوام بدنه را برای شما مهیا کند. این میزان کیفیت دوخت بدنه موجب شده تا با توجه به مرغوبیت این پارچه مخمل شما بتوانید از دوام این رویه در برابر الودگی و امکان شستشوی آن به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی اسوده خاطر باشید. مواد یونولیتی داخل مبل شنی نیز از کیفیت بالایی بهره مند بوده تا به شما ترکیب کاملی از دوام ، نرمی و سهولت در زمینه مراقبت ارائه شود. بخش داخلی مبل شنی به صورت آزادانه به طور کامل پر شده و شما می توانید میزان مواد داخلی آن را با توجه به نیاز خود تغییر بدهید. این مبل شنی مناسب برای کودکان و بزرگسالان بوده و می توانید مانند سایر نمونه های مبلمان در داخل منزل و یا حتی محل کار شما مورد استفاده قرار بگیرد. این مبل شنی از سیستم جا به جایی ساده نیز بهره مند بوده زیرا وزن بدنه آن تنها 6 کیلوگرم می باشد. البته برای راحتی بیشتر شما محصول دارای یک عدد زیرپایی نیز بوده تا در زمان استراحت طولانی ارامش بالایی داشته و در مواقع ضروری از این زیرپایی به عنوان یک میز مجزا استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این مبل شنی را با تنوع رنگبندی بالایی خریداری نمایید.

طول 98 سانتی متر
عرض 98 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در اتاق خواب
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی کیسه ای مخمل

مبل شنی کیسه ای مخمل از جمله بهترین و کاربردی ترین وسایل در منزل و محل کار می باشد و طراحی به خصوصی دارد و می تواند مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول خاص به دو بخش مهم تقسیم می شود که هر دوی آن ها به منظور راحتی بیش تر افراد در زمان استفاده از مبل شنی طراحی شده است و در نظر گرفته شده است. مبل شنی زیبایی به خصوصی دارد که در زمانی که قصد استفاده از آن را در منزل دارید می تواند با محیط اطراف و وسایل در ارتباط با اطراف هماهنگ باشد. رنگ بدنه محصول قابل انتخاب است و می توان بر اساس سلیقه افراد تعیین شود. به همین منظور بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل به خرید محصول با ویژگی های مد نظر خود را دارند. مبل شنی کیفیت مطلوبی نیز دارد تا در صورت استفاده مداوم این کیفیت کاهش پیدا نکند و تغییر حالت ندهد. از این رو مناسب ترین گزینه در بین محصولات جدید طبی بوده که برای تمامی افراد مناسب است. برای خرید این محصول نیازمند کسب اطلاعاتی می باشید که در زیر خلاصه شده است.


ویژگی های بدنه

مبل شنی دارای بدنه ای بزرگ است که یک فرد قادر به قرار گیری به حالت درازکش بر روی آن می باشد و می تواند به صورت نشسته نیز بر روی محصول قرار بگیرد. این مبل شنی با توجه نوع بدنه ای که دارد از دوخت های محکم  تضمینی ساخته شده است و با دوام بالا بخش های مختلف پوسته به هم وصل شده اند. با این وجود در برابر وزن افراد مقاومت دارد و از هم گسسته نمی شود. حتی اگر افراد محصول را برای بازی های کودکان نیز در دسترس قرار دهند و بر روی آن پرش کنند می توان مشاهده کرد که دوخت ها سست نخواهند شد و با دوام بالا به حالت اولیه باقی خواهند ماند. بدنه از جنس جیر است تا قابل شستشو باشد و بهترین شرایط را برای افرادی که دارای وسواس هستند ایجاد نمایند. این افراد تمایل به شستشوی مداوم وسایل دارند به همین دلیل مبل شنی را نیز می خواهد در هر برهه زمانی شستشو دهند. با وجود بدنه جیر این امکان برای آن ها مهیا می شود و شرایط لازم برای آن ها برقرار می گردد. لطافت نشیمن بدنه با توجه به محتویات درونی آن است که منعطف بوده و دارای لطافت بسیار زیادی است.


ویژگی های زیر پایی

در کنار محصول بخش دیگری نیز تولید شده است که با طراحی خود راحتی بسیار زیادی را برای افراد ایجاد می سازد. به همین دلیل است که به عنوان زیر پایی استفاده شده و ستون فقرات را در حالت استاندارد قرار می دهد. افراد در زمان استفاده از محصول می توانند هم از بخش نشیمن استفاده کنند و هم از زیر پایی آن بهره مند شوند. در این زمان زیر پایه افراد این بخش از محصول قرار می گیرد و به استراحت بیش تر افراد کمک می کند. زمانی که استفاده کنندگان قادر به استراحت راحت و مناسبی باشند می توانند از محصول مدت زمان بیش تری استفاده نمایند و در زمان استفاده نیز سلامت ستون فقرات خود را داشته باشند. زیر پایی بدنه ای مشابه با مبل شنی دارد و مواد درونی آن نیز منعطف می باشد. به همین خاطر است که دوام و طول عمری مشابه با مبل شنی دارد.


کاربرد دیگر زیر پایی

علاوه بر این که زیر پایی برای افراد به عنوان محلی برای قرار دادن پاها استفاده می شود می توان آن را برای استفاده کودکان نیز در دسترس قرار داد. با این وجود افراد در کنار خود در زمانی که بر روی مبل شنی استراحت می کنند می توانند فرزندان خود را نیز بر روی زیر پایی مبل شنی قرار دهند تا آن ها نیز از وجود محصول طبی بهره مند گردند.


خرید

در صورت تمایل به داشتن مبل شنی کیسه ای مخمل به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید تا با قیمت مناسب محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...