مبل شیبدار روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلوگرم
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 73 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شیبدار روی آب اینتکس یک مبل چند منظوره می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول با قیمتی مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد.

مبل شیبدار روی آب یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه غرضه می گردد . این محصول دارای طرح و رنگ نندی بسیار زیبا می باشد که متناسب با تمامی سلیقه ها می باشد به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . جنس رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابرضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می می باشد . از مهترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه و تکیه گاه سرخود و نرم این محصول اشاره کرد که در زمان در زمان استفاده این شرایط را برای شما فراهم می کند که حس خوش آیندی به شما دست بدهد . این محصول دارای محفظه باد می باشد که با کمک یک پمپ کوچک می توانید از آن نقطه محصول خود را در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید . از این محصول زیبا با توجه به ضد آب بودن می توانید بروی استخر و در کنار استخر استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک جای بطری وجود دارد که شما می توانید اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن بگذارید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شیبدار روی آب

مبل شیبدار روی آب دارای نشیمنی راحت و نرم برای قرار گیری بر روی سطح آب است و می تواند برای افراد در روز های تعطیل راحتی را به میان بیاورد. این مبل شیبدار بدنه ای منحصر به فرد داشته که در مقایسه با  سایر محصولات مشابه از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند مصرف کننده را در راحتی فراوان بر روی آب های آرام و نیز در سوحل این آب ها در ایمنی کامل حفظ نماید. برخی از تولید کننده های محصولات بادی بدنه ای بی کیفیت و به ظاهر جذاب را برای این گونه مبل های شیبدار به کار می برند اما کارخانه اینتکس با برترین مواد اولیه که بدنه محصول را تشکیل می دهد می تواند رتبه اول فروش و رضایت مشتری را در بین رقبای خود کسب کند و سبب پیشرفت سطح تولید محصولات بادی و تنوع ایجاد کننده در آن ها شود. در زیر به برخی از ویژگی های این مبل شیبدار روی آب  می پردازیم.


مناسب جهت استفاده در آب و خشکی

این مبل شیبدار دارای وزنی بسیار سبک است و با قابلیت تو خالی بودن و پر بودن از هوا می تواند بر روی آب به صورت معلق و شناور قرار بگیرد و افراد مختلف را نیز بر روی خود جای دهد. این مبل شیبدار را می توان برای استراحت و لذت بردن از فضاهای گوناگون و نیز بهره مندی از نور خورشید باخود به مسافرت نیز برد و نیز برای استخرهای شخصی خود آن را خریداری کرد. علاوه بر این کاربرد ها محصول مورد نظر را می توان در صورت علاقه مندی در محیط های خشک نیز راه اندزای و نصب نمود. این مبل شیبدار دارای ظاهری جذاب می باشد که محیط را نیز زیبا نموده و جلوه می بخشد اما به جز این موارد دارای راحتی بسیار در زمان نشستن است و افراد در داخل خشکی که معمولا سواحل دریا و یا حاشیه رود خانه ها و نیز محیط استخر های می باشد می توانند آن را نصب نموده و ساعت ها با این محصول آرامش و راحتی را به خود ببخشند و با نشستن بر روی آن بتوانند یک چرت عصرگاهی نیز بزنند. فرم ساخت این محصول به گونه ای است که شیب ان برای لم دادن و خوابیدن مناسب می باشد و افراد برای قرار گیری ستون فقرات خود به صورت استاندارد می توانند از این محصول زیبا و راحت استفاده نمایند. 


قابلیت بدنه

از آن جایی که چنین محصولی برای نشیمن افراد می باشد باید از بالاترین کیفیت در ساخت بدنه بهره مند باشد و بتواند نرمی بیش تری را برای افراد ایجاد کند همچنین باید بدن آن ها را در شرایطی ایمن و استاندارد نگه دارد. این بدنه از جنس پی وی سی است و رنگی جذاب و خاص داشته و می تواند افراد را در ارتفاعی مناسب قرار دهد و ستون فقرات نیز حالت خود را در شرایطی استاندارد حفظ نماید. این بدنه دارای قابلیت ضد تعریق است که برای استفاده افراد امری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و می تواند در طولانی مدت از عرق کردن و ایجاد حالتی بد و غیر قابل تحمل جلوگیری کند. علت ایجاد این قابلیت بودن فضای خالی در داخل مبل شیبدار می باشد. با این طراحی هوا در داخل بدنه به راحتی گردش پیدا کرده و همواره هوای تازه جای هوای نامطلوب را می گیرد و این گونه با این تازه سازی بدن در حالت آرامش قرار می گیرد.


بهره مندی از آب و نوشیدنی در زمان استفاده

در قسمت لبه این مبل شیبدار حفره ای برای قرار گیری لیوان و یا بطری ایجاد شده است که می تواند در زمان استفاده از محصول افراد را از نعمت داشتن آب خنک و نوشیدنی های مختلف بهره مند سازد و در این شرایط بتوانند مدت زمان بیش تری را بر روی این مبل شیبدار بگذرانند.


روشی مناسب برای خرید محصول

برای خرید این مبل شیبدار روی آب در زمانی کوتاه و با راحتی بیش تر می توانید به صورت غیر حضوری تنها با مراجعه به فروشگاه بزرگ اینترنتی اینتکس تهران اقدام به خرید نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلوگرم
طول
130 سانتی متر
عرض
73 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساختار رویه
موج دار مشبک
سایر ویژگی‌ها
دارای تکیه گاه شیبدار
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
ابعاد بسته بندی: 40 در 35 در 20 سانتی متر
ضد تعریق و دارای محلی برای قرار دادن بطری
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...