پشه بند فنری آبی رنگ نوزاد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 122 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند فنری نوزاد محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی چادر بازی کودک و فروشگاه کلبه بازی

پشه بند فنری نوزاد در واقع یکی از نیاز های اولیه برای کودکان کمتر از یک سال در فصل تابستان می باشد که برای محافظات آنها از نیش حرشاتی همچون پشه تولید شده است. این پشه بند دارای جنس پلی استری در قسمت پایینی خود می باشد و بخش بالایی آن نیز توری بوده که فرم استاندارد پشه بند های در این رده به حساب می آید. از مزیت های این پشه بند می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. این پشه بند را با صرفه مدت زمان کوتاهی می توان جمع کرده و درون بسته بندی زیپی آن قرار داد و با اتوجه به وزن کمی که دارد حمل کرد. راه اندازی آن نیز در کسری از دقیقه میسر است. زیپ ها و پایه های این پشه بند از مواد بسیار با کیفیت و درجه یکی تولید شده اند و بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد .

پشه بند فنری آبی رنگ نوزاد

پشه بند فنری آبی رنگ نوزاد محصولی ضروری برای نوزادانی می باشد که در فصول گرم سال به دنیا می آیند و برای سلامتی آن ها طراحی و تولید شده است. در این فصول از سال پشه ها به میزان بیش تری در محیط خانه وارد می شوند و می توانند برای تمامی افراد آزار دهنده باشند. نوزادان نیز از این آزار در امان نمی باشند و در واقع بیش تر از سایر افراد در خطر هستند. به همین دلیل بهترین و مناسب ترین محصولی که برای آسایش نوزادان طراحی و تولید شده است این پشه بند می باشدکه طراحی خاصی نیز دارد و می تواند در طولانی مدت آن ها را در محیطی مطمئن و راحت قرار دهد تا دچار آسیب از سوی پشه نشوند. این محصول قادر به اجرا در محیط های باز نیز است و می تواند در این گونه محل ها از تمامی موجوداتی که در هوا پرواز می کنند مانند مگس در امان باشند و راحتی را داشته باشند. برای خرید این محصول مفید و مناسب به مطالب زیر مراجعه کنید.


قابلیت تا شدن و منعطف بودن

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در پشه بند ایجاد شده است قابلیت تاشو بودن می باشد که منعطف بودن را نیز با خود به همراه دارد و می تواند به بهترین شکل برای افراد مناسب باشد. این محصول در واقع دارای پوشیدگی کامل می باشد به طوری که هوا به داخل محصول برود و نوزادان در آن راحت باشند. دیواره ها نیز همگی دارای توری هستند و در واقع از توری تشکیل شده اند. در بین دیواره ها سازه های با استحکام مورد نیاز قرار دارند تا دیواره ها را به طور محکم به هم متصل کنند و در کنار هم قرار دهند. این محصول با چنین بخش هایی می تواند در محل ثابت باقی بماند و تکان نخورد. علاوه بر آن قدرت منعطف بودن محصول باعث می شود که آن را به راحتی بتوان تا کرد و به ابعاد کوچک تبدیل نمود. به این صورت در محل های مختلف برای نگه داری جای می گیرد اما برای حمل آسان محصول ساک حمل در کنار آن قرار دارد تا محصول را در داخل خود به صورت امن محفوظ نگه دارد. این پشه بند در زمان مورد نیاز نیز می تواند به حالت اولیه خود در بیاید.


کفی محکم

محصول مورد نظر از دیواره های خمیده به علاوه بخش کفی تشکیل شده است که بخش کفی برخلاف دیواره ها دارای توری نیست و ضخامت زیادی نیز دارد. این محصول با چنین بخشی می تواند بهترین و مناسب ترین فضا را برای نوزادان فراهم کند و به علاوه بتوان آن را در محل های باز نیز نصب نمود و از آن بهره مند شد. در مسافرت ها نیز محصول قادر به حمل می باشد و می توان به راحتی آن را به همراه داشتو نصب پشه بند در زمان کمی انجام می شود به دلیل آن که بخش های مختلف آن که سازه ها و بدنه اصلی هستند به هم متصل می باشند و می توانند به راحتی این اتصال را حفظ نمایند.


محصولی اورجینال

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در این محصول لحاظ شده است بدنه آن می باشد که اورجینال و فابریک بوده و می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. بدنه فابریک و اورجینال به خاطر آن مورد اهمیت می باشد که مخاطب محصول نوزادان هستند. از آن جایی که نوزادان دارای پوست های حساسی هستند و اندام های آن ها به تازگی شکل گرفته است از حساسیت زیادی برخوردار هستند. این مزیت سبب می شود که پوست بدن آن ها دچار آسیب نشود و حساسیت نیز در آن ها رخ ندهد. در واقع والدین در خرید همه وسایل نوزادان می بایست به اورجینال بودن و مرغوب بودن آن توجه بسیار داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.


خرید

اگر قصد خرید پشه بند فنری آبی رنگ نوزاد را دارید می توانید در کم ترین زمان با خرید اینترنتی از شرکت اینتکس تهران محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
122 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس رویه
تور و پلی استر
جنس پابه ها
فایبرگلاس منعطف
جنس کف
پارچه پلی استر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی فنری
دارای سقف نور گیر
دارای درب بزرگ زیپدار
مناسب سنین نوزادان
دارای ساک حمل
قابل استفاده در مسافرت ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...