پشه بند کودک قابل شستشو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند کودک جدید فنری محصول فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش پشه بند و چادر بازی کودک

پشه بند کودک با سایز بزرگ برای کودکانی که دنبال بازیگوشی نیز هستند. این نوع پشه بند با داشتن فضایی بزرگ علاوه بر این که میتوان به عنوان یک محل مناسب و امن برای خواب کودکان باشد می تواند به محلی برای بازی و تفریح کودکان نیز تبدیل شود . این پشه بند از جنس تور ساخته شده و کف آن از پارچه شمعی می باشد. از مزیت های فوق العاده این پشه بند می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد . این پشه بند دارای طول 150 و عرض 150 و ارتفاع 130 سانتی متر میباشد. جنس و ظاهر و ابعاد این پشه بند حاکی از آن دارد که یک محصول عالی برای کودکان به هنگام بازی کردن و محلی برای استراحت می باشد. این پشه بند با داشتن وزنی بسیار سبک قابل استفاده در مسافرت ها و گردش ها می باشد و حمل و نگهداری آن بسیار آسان می باشد. راه اندازی این محصول نیز بسیار راحت می باشد بطوری که با رها کردن در فضای باز و نگهداشتن گوشه های آن آماده استفاده می شود .

پشه بند کودک قابل شستشو

پشه بند کودک قابل شستشو محصولی ضروری برای کودکان و نوزادان می باشد که در فصول گرم سال با افزایش میزان پشه و مگس در محیط استفاده می شود و کارایی مختلفی نیز دارد. این محصول بدنه ای مقاوم با بافتی محکم دارد به طوری که توری تشکیل دهنده با ضربه و برخورد از بین نمی رود و پاره نمی شود. به همین جهت است که خرید آن توصیه شده و برای کودکان و نوزادان مختلف مناسب است. پشه بند فضای بسته ای دارد که برای ورود تمامی پشه ها و مگس ها در واقع محافظ بزرگی محسوب می شود تا به این طریق بتوان از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کرد. علاوه بر آن از آن جایی که پوست بدن کودکان حساس است و نیازمند مراقبت های بسیاری می باشد می توان با وجود پشه بند از بروز آسیب های پوستی به آن ها جلوگیری کرد و سلامت آن ها را به خطر ننداخت. با وجود این محصول کودکان و نوزادان در فضاهای با نیز می توانند حضور داشته باشند و به راحتی استراحت کنند. جهت خرید این محصول با ما همراه باشید.


جنس مقاوم با انعطاف بالا

ویژگی منحصر به فردی که در این پشه بند کودک لحاظ شده است قدرت دوام و مقاومت بالای آن است که به دلیل بافت های محکم و نزدیک به هم آن می باشد. این بافت ها در کنار هم پارچه ای توری و مستحکم را ایجاد کرده اند تا در طول مدت زمان مصرف بتوان از ویژگی های آن بهره مند شد و محصولی با طول عمر بالا را خریداری نمود. توری تشکیل دهنده این پشه بند دارای رنگ سفید می باشد. به خاطر این که کودکان بتوانند در زمان بیداری از محیط بیرون نیز بهره ببرند و آن جا را نیز ملاحظه کنند. علاوه بر آن وجود رنگ سفید در تولید محصولات کودکان باعث ایجاد نشاط و اشتیاق برای آن ها می شود و در روحیه آن ها تاتثیر بسزایی نیز می گذارد. به همین جهت است که پشه بند ها را با رنگ سفید تولید می کنند تا مورد علاقه و پسند کودکان نیز واقع گردد.


درب بزرگ ورودی به همراه زیپ

محلی برای قرار دادن کودکان در داخل پشه بند وجود دارد که راحتی را برای این قرار گیری ایجاد می کند و می توان به آسانی کودکان را داخل محصول نمود. این محل درب ورودی است که به وسیله زیپ باز و بسته می شود و شکل ظاهری محصول را نیز جذاب تر نموده است. رنگ زیپ با بدنه متفاوت است به همین جهت در رنگبندی آن نیز نقش داشته و می تواند خاص بودن آن را فراهم سازد. علاوه بر آن کفی محصول که به درب ورودی متصل است رنگی متضاد بخش های دیگر دارد و به این طریق قادر به داشتن جذابیت برای استفاده کودکان می باشد. در زمانی که در محل های باز قرار دارید برای جلوگیری از ورود پشه و مگش و آزار کودکان زیپ را بسته و مسیر عبور و مرور را مصدود می سازید اما در زمانی که قصد آمد و شد در داخل بدنه را دارید می توانید این زیپ را باز کرده و در منزل به طور کامل جمع آوری نمایید.


منعطف بودن ساختمان پشه بند

یکی از مزیت های مهم و مفید محصول منعطف بودن آن می باشد که برای جمع آوری و نگه داری کار را آسان می کند و باعث افزایش استفاده در دفعات زیاد تر می شود. این محصول پایه ها و سازه هایی را دارد که تشکیل دهنده آن هستند و در بین دیواره ها قرار دارند بنابراین سازه ها خمیده می شوند و شکل دیگری به خود می گیرند. بر این اساس محصول به ابعاد کوچکی تبدیل می شود و در جایی کم محافظت می گردد. برای نگه داری از پشه بند نیز محلی کوچک کافی است چرا که آن فضای بزرگی را اشغال نمی کند و در فضاهای کوچک نیز می تواند باقی بماند.


روش خرید پشه بند

پشه بند کودک قابل شستشو با ویژگی های گفته شده و قیمت مناسب در شرکت اینتکس تهران وجود دارد و با مراجعه به آن می توان محصول را خریداری کرد.

نوع
خانگی ، سفری
طول
150 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه توری
جنس پابه ها
فایبرگلاس منعطف
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
مناسب استفاده در هر مکان
قابلیت استفاده برای مکان خواب نوزاد
قابلیت شستشو بدنه
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
مای کیز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...