چادر بادی مثلثی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 127 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
  • ارتفاع: 116 سانتی متر
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی مثلثی کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و چادر بازی کودک

چادر بادی کودک محصولی از شرکت اینتکس است . محصولی با کیفیت بالا و لایه های باد شونده ی مقاوم و ضربه گیر است.این محصول متناسب برای کودکان تا سنین 11 سال است .جنس از پی وی سی باد شونده است .دارای یک درب بزرگ و توری است.در رنگ پس زمینه ی نخودی و استخوانی عرضه می شود که بروی چند ضلع دیواره های محصول نقش های حیوانات کارتنی موجود است که این چادر را بسیار شکیل تر و جذاب تر کرده است .وزن سبک و قابل حمل دارد.با پمپ بادی همراه محصوا به سرعت باد می شود و برای بازی و نشاط فرزندان در فضاهای داخلی و فضاهای خارجی محیا می شود . اقلام همراه محصول پمپ باد و برچسب تعمیرات و دفترچه ی راهنما می باشد .

چادر بادی مثلثی کودک

چادر بادی مثلثی کودک یکی دیگر از محصولاتی است که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و می توانند با این محصول مدت زمان زیادی را مشغول بازی و سرگرمی باشند. چادر بادی در دسته بندی محصولات بازی کودکان است که دارای مزیت های فراوانی می باشد و ظاهر آن نیز متفاوت با محصولات مشابه می باشد. برای استفاده از این چادر بادی می توان منطقه مورد نظر و مناسب را انتخاب کرده و سپس به نصب آن پرداخت تا با این کار از صدمه رسیدن به بدنه محصول جلوگیری شود و محصول در سلامت کامل در طول مدت زمان استفاده در دسترس افراد قرار گیرد. چادر بادی به شکل مثلث است و برای کودکان زیر 11 سال استفاده می شود بنابراین تمامی شرایط ایمنی را برای این نوع استفاده برای کودکان فراهم کرده است تا والدین با خیالی آسوده کودکان را در محل قرار دهند و به کارهای روزمره خود برسند. جذابیت بدنه نیز نکته مثبتی است که برای استفاده کودکان ضروری می باشد که رعایت شده است. برای خرید چادر بادی مثلثی کودک ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


خلاقیت در ساخت

یکی از نکات مهمی که علاقه کودکان به استفاده از چادر بادی را بیش تر می کند خلاقیتی است که در ساخت آن به کار رفته است و ایجاد محصولی خاص را کرده است. این چادر بادی به شکل خاصی طراحی شده است و رنگ های به کار رفته بر روی آن تنوع زیادی دارد و در کل محصولی فانتزی برای تمامی کودکان مهیا کرده است. چادر بادی دارای درب ورود و هواکش و بخش کف بسیار ضخیم می باشد تا راحتی و آسایش را برای افراد ایجاد سازد و بتوانند در داخل آن راحتی را نیز حس کنند. بر روی دیواره محصول طرح های کارتنی حک شده است و به صورت رنگ های چاپی قرار دارد. این رنگ ها در گذر زمان از بین نمی روند و تغییر نمی کنند و می توانند به طور دائمی بر روی بدنه باقی بمانند. بر روی سقف نیز پرچم بادی قرار دارد که سبب جذابیت بیش تر ظاهر محصول می شود و شباهت آن با قلعه را بیش تر می کند.


درب محکم برای ورود

این محصول مثلثی شکل است اما در واقع شکلی حجیم می باشد که دارای اضلاع مختلفی می باشد. این اضلاع دیواره های محصول را تشکیل می دهند. یکی از مهم ترین بخش های این چادر بادی در ورودی آن است که با استحکام کامل بوده و دارای توری می باشد. این توری سبب ایجاد بخشی محفوظ می شود تا محدوده بازی کودکان تعیین گردد و اسباب بازی های آن ها به بیرون از محوطه رانده نشود. چادر بادی این توری را به صورت درب محکمی ایجاد نموده است تا به آسانی باز و بسته شود و شرایط برای ورود و خروج مهیا گردد. راحت بودن ورود و خروج و حفظ محوطه بازی از نکات مثبتی است که برای کودکان ایجاد شده است تا آن ها در طول بازی امکانات لازم را داشته باشند و بتوانند به راحتی در داخل چادر بادی حضور پیدا کنند.


استحکام بدنه محصول

ساخت این چادر بادی به گونه ای است که استحکام لازم جهت استفاده رعایت شده است و در مجموع دیواره های بادی و محکمی را دارا می باشد. این محصول ضخامت بالایی در بدنه دارد به طوری که بخش کف آن ارتفاع بلندی از زمین داشته تا در قرار گیری بر روی سطوح مختلف از برخورد افراد با زمین جلوگیری شود و این قسمت را حس نکنند. علاوه بر آن علت طراحی محصول به صورت دیواره های بادی و با ضخامت این می باشد که در زمان بازی های پر جنب و جوش در صورت برخورد با بدنه حس درد و آسیب رخ ندهد و کودکان با ایمنی کامل مشغول سرگرمی شوند.


خرید

اگر قصد خرید چادر بازی مثلثی کودک را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید و محصول را به صورت اورجینال خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
127 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
116 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پی وی سی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
مناسب برای دو کودک
جنس بدنه : پی وی سی
دارای برچسب تعمیرات
دارای درب توری زیپ دار
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...