چادر بازی دخترانه طرح قلعه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 122 سانتی متر
  • عرض: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی دخترانه محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه چادر بازی کودک

چادر بازی دخترانه طرح قلعه یکی از جدید ترین و شیک ترین چادر های بازی مخصوص کودکان دختر بوده که از طراحی قلعه بهره مند می باشد . در طراحی  چادر های مخصوص استفاده دختر ها دقت زیادی میشود و این محصول هم مانند سایر چادر های بازی دخترانه دارای طراحی زیبایی میباشد که با شکل های قلب و رنگ صورتی تزیین شده است.  این چادر دارای یک درب بزرگ و همچنین سه پنجره بوده که باعث تهیه مناسب در داخل بدنه این محصول خواهد شد. از این کالا می توان برای خواب خردسالان و نوزادان در منزل و یا فضای باز نیز استفاده کرد.این چادر بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه کتان داشته که دارای ضخامت بسیار مناسبی می باشد. این نوع جنس بدنه برای چنین چادری تا حدودی نیز می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت لازم را داشته باشد . اما پایه یا همان فریم های این چادر نیز از جنس چوب بوده که توسط رابط های فایبرگلاس به یکدیگر وصل می شوند . این محصول را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر بازی دخترانه طرح قلعه

چادر بازی دخترانه طرح قلعه لازم و ضروری برای هر کودکی می باشد و برای آن ها شرایط بهتر بازی کردن را مهیا می سازد. از این رو یکی از کاربردی ترین محصولات به جهت قرار دادن وسایل بازی کودکان در داخل آن می باشد و می تواند کودکان را در طولانی مدت در داخل خود مشغول بازی کند. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای رنگبندی بدنه نیز می باشد و در واقع به گونه ای فانتزی طراحی شده است. با توجه به رنگ بدنه این محصول به این نام شناخته شده است و برای کودکان دختر کاربرد دارد. علاوه بر این موارد چادر بازی محلی راحت برای بازی کودکان بوده است. چرا که این بدنه عاری از هر گونه موارد سفتی و سختی می باشد و می تواند راحت ترین محیط را برای استفاده کودکان مهیا سازد. این محصول خاص را می توان هم در خانه استفاده کرد و  هم از وجود آن در محوطه های بیرون از خانه بهره مند شد. بدنه دارای سازگاری لازم به جهت استفاده های مختلف است و دارای ابعاد مناسبی برای بازی کودکان می باشد. این محصول می تواند تعدادی از کودکان را در داخل خود جای دهد و به این صورت برای بازی های دست جمعی آن ها نیز کاربرد دارد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در باره چادر بازی کودکان و مزیت های موجود در طراحی آن با ما همراه باشید.


طراحی فانتزی محصول

چادر بازی کودکان که برای دختران ساخته شده است دارای طراحی ساخت فانتزی می باشد و می تواند رنگ های شاد و خاصی را داشته باشد. از این رو متفاوت ترین محصول در این گروه سنی بوده است. طراحی محصولاتی که برای کودکان ساخته شده است مهم می باشد. چرا که کودکان ابتدا برای داشتن محصولی به ظاهر آن توجه می کنند و سپس علاقه به استفاده از آن را پیدا می کنند. از این رو محصول مورد نظر رنگ های شادی دارد و به صورت خاصی نیز طراحی شده است. بدنه مخروطی شکل بوده که قلعه بودن محصول را بیش تر نمایش می دهد. همچنین این محصول دارای درب و پنجره نیز می باشد که وجود آن ها به جهت عبور و مرور افراد و نیز حرکت راحت هوا به داخل محصول لازم و ضروری است. این قلعه بادی دارای ابعاد کمی می باشد که در اتاق خواب کودکان نیز جای می گیرد. از این رو می توان از آن به عنوان محوطه ای برای اسباب بازی های کودکان نیز استفاده نمود. اسباب بازی ها باید جایی برای نگه داری داشته باشند تا گم نشوند و نیز باعث بهم ریختگی فضا نشوند. به همین خاطر است که از چادر های بازی استفاده می شود و برای کودکان نظم ایجاد می شود.


گردش هوا 

برخی از کودکان زمان بازی در این قلعه بادی تمایل دارند که در تایم زیادی در داخل محصول باشند و بتوانند از حضور در داخل آن نهایت استفاده را به عمل آورند. از این رو باید هوا به داخل محصول گردش داشته باشد تا کودکان شرایط خوبی را تجربه کنند. با این وجود است که آن ها می توانند به صورت طولانی در داخل چادر بازی باشند و در آن مشغول بازی باشند. گردش هوا از طریق درب و پنجره محصول رخ می دهد و از آن جایی که درب محصول توری بوده است این امکان در زمان مصدود کردن درب نیز امکان پذیر خواهد بود. تمایل کودکان به داشتن چادر بازی از آن جایی که علاقه مندان را به بازی های طولانی مدت تشویق می کند سبب رضایت و خشنودی آن ها نیز شده است و می تواند تشکیل محصولی مطابق با آن چه افراد می خواهند را بدهد. 


مقاومت بدنه

این چادر بازی در واقع مقاوم ترین محصول در این دسته بندی بوده است که دارای بخش های ضخیم می باشد. این محصول رویه ای مقاوم دارد و در صورت استفاده طولانی مدت در شرایط بیرون از منزل نیز خراب نمی شود و دارای استحکام لازم است. این استحکام به دلیل وجود سازه هایی است که آن را بر روی سطح زمین محکم قرار داده است. به همین خاطر بهترین موقعیت را برای علاقه مندان ایجاد نموده است. مقاومت در زمان بازی های مهیج کودکان نقش مهمی را ایفا می کند و می تواند بهترین محصولات را شامل شود.


خرید

برای خرید چادر بازی دخترانه طرح قلعه به نمایندگی محصولات اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را به سرعت سفارش دهید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
122 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
وزن
جنس رویه
پارچه کتان
جنس پابه ها
فایبرگلاس و چوب
جنس کف
کتان
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان دختر
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
دارای سه پنجره
طراحی و رنگ دخترانه
بدنه ضخیم و با کیفیت
دارای وزن و حجم کم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...