چادر بازی راکت فضایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • قطر: ۱۱۸ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۴۰ سانتی متر
  • وزن: ۶ کیلوگرم
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی راکت فضایی با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

چادر بازی کودک با طرح راکت فضائی محصول شرکت اینتکس ، بهترین گزینه برای کادو تولد کوچولوهای عزیز ، که بسیار خوشحالشان می کند، طراحی زیبا و رنگ بندی شاد این چادر بازی برای اتاق خواب کودک و همراه بردن در سفر برای بازی و شادی کودکان بسیار مناسب می باشد ، بازی بی خطر که کوچولوهای عزیز می توانند با دوستانشان به بازی بپردازند و ساعت ها مشغول صرف انرژی با کلبه بازی باشند. چادر بازی کودک در ابعاد قطر 118 ، ارتفاع 140 سانتی متر ساخته شده است، جنس محصول پارچه برزنتی که بسیار بادوام است تولید شده است. یکی از بهترین مدل های چادر بازی کودکان است که در میان چادر های بازی های دیگر توانسته است عنوان برترین را از آن خود کند ، ظاهر زیبا ، طرح موشکی این چادر بازی مورد علاقه آقا پسرها می باشد.

چادر بازی راکت فضایی

چادر بازی راکت فضایی یکی دیگر از محصولاتی است که برای سرگرمی کودکان طراحی شده است و می تواند تمامی عوامل را برای آن ها مساعد کند. این محصول خاص طراحی فانتزی دارد تا با آن کودکان علاقه مند به بازی شوند و بتوانند با استفاده از فضای داخلی محصول بازی های دست جمعی خود را تقویت نمایند. چادر بازی را می تواند در محیط های مختلف استفاده کرد و با داشتن بدنه ای مقاوم و ضخیم می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز باشد. این محصول در منزل نیز کاربرد دارد و باعث ایجاد و معیین کردن محلی مخصوص بازی کودکان می شود. در کنار این محصول می توان از توپ های رنگی بهره گرفت و آن ها را مورد استفاده قرار داد. از این رو می تواند بهترین گزینه برای بازی های افراد باشد و بتواند ساعت ها آن ها را مشغول و سرگرم نماید و روز آن ها را به بهترین شکل رقم بزند. از این رو به کار گیری چادر بازی برای افراد موردی مناسب می باشد و وجود آن نیز ضروری محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


طراحی فانتزی محصول

همان طور که گفته شد این چادر بازی دارای طراحی فانتزی است و مخروطی شکل می باشد. از این رو می تواند برای کودکان جذاب بوده و آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. چادر بازی با داشتن رنگبندی بدنه می تواند مورد پسند کودکان باشد و با آن بتوان گروه سنی کودکان را تحت تاثیر قرار داد. با این وجود افراد قادر به بهره مندی از محصولی خاص می باشند و می توانند بهترین گزینه را برای کودکان ایجاد سازند. چادر بازی رنگبندی صورتی دارد به همین خاطر می توان گفت که طراحی آن فانتزی و شاد است. از سویی دیگر محصول مورد نظر از بدنه ای با جنس پارچه شمعی تشکیل شده است که می تواند براقیت و شفافیت خاصی داشته باشد. این براقیت در واضح بودن رنگ بدنه تاثیر می گذارد و می تواند محصول را جذاب تر جلوه دهد. با این وجود از این کالای کاربردی می توان در منزل به عنوان جای خواب کودکان و یا فضای بازی با اسباب بازی های آن ها استفاده کرد و برای آن ها شرایط و محوطه ای منحصر به فرد را ایجاد نمودتا به زمان گذراندن با دوستان خود تمایل بیش تری داشته باشند.


استحکام محصول

از آن جایی که چادر بازی برای کودکان طراحی شده است می بایست استحکام لازم به جهت بازی های مهیج آن ها را داشته باشد و بتواند در برابر عواملی چون ضربه و برخورد به بدنه مقاوم باشد. از این رو علاوه بر رویه محصول از پایه هایی نیز تشکیل شده است که سبب می شود محصول به آسانی بر روی سطح زمین قرار بگیرد و واژگون نشود. به همین خاطر از بهترین جنس پایه ها یعنی فایبرگلاس تشکیل شده است تا در گذر زمان شاهد خرابی در آن ها نباشید و بتوانید با خیالی آسوده محصول را برای استفاده طولانی مدت فرزندانتان در اختیار آن ها قرار دهید. چادر بازی به این صورت از استحکام بالایی برخوردار است و در صورت بروز برخی عوامل می تواند به راحتی موقعیت خود را بر روی سطح زمین حفظ نماید.


احساس راحتی در محصول

در داخل چادر بازی فضایی ایجاد شده است که به راحتی افراد کمک می کند و می تواند برای آن ها مناسب باشد. به این صورت کودکان در زمان بازی حس راحتی دارند و می توانند تایم بازی خود را افزایش دهند. برای ایجاد راحتی در داخل بدنه چادر بازی پنجره های توری در دو طرف دیواره ها ایجاد شده است که می تواند برای ورود و خروج هوا به داخل محصول مناسب باشد. از طرفی درب ورودی محصول به اندازه ای است که می تواند برای رفت و آمد کودکان مناسب باشد. این درب با ابعاد خود رفت و آمد کودکان را آسان می کند و با دفعات بالا انجام می دهد.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر بازی راکت فضایی همین حالا به سایت اینتکس تهران وارد شوید و محصول را انتخاب کنید.

نوع
خانگی ، سفری
قطر
۱۱۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۴۰ سانتی متر
وزن
۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه‌ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
رنگبندی
ندارد
شرکت سازنده
f.i.t
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
اقلام همراه
پایه‌های نگهدارنده، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...