چادر بازی سرخپوستی طرح دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی سرخپوستی طرح دار اینتکس محصولی زیبا و جدید و بادوام قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی چادر بازی کودک درایران

چادر بازی سرخپوستی طرح دار اینتکس از جمله محصولات باکیفیت و استاندارد در میان نمونه های بسیار زیاد چادر های مسافرتی سرخپوستی بوده که با یک طراحی زیبا تولید و در سال جدید به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مخروطی شکل بوده و نشیمنگاه ان مربع شکل می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک زیپ برای درب بزرگ ورود و خروج تعبیه شده و در دیواره های ان دو عدد پنجره مجهز به توری قرار دارد. توری پنجره های از ورود حشرات به محوطه بازی کودکان جلوگیری خواهد کرد. این مجموعه دارای فضای بازی نورگیر بوده و به دلیل وجود پنجره های استاندارد هوا داخلی تهویه مطبوعی دارد. بدنه این محصول تولید شده از جنس پلی استر با دوام بالا و وزن کم است. برای تولید پایه های محصول از پی وی سی فشرده با وزن کم و طول عمر بالا استفاده می شود. با توجه به این ساختار بدنه شما می توانید از این مصول در سفر و فضای باز نیز مانند منازل خود استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت ان نخواهد داشت. بر روی بدنه ابی رنگ این چادر بازی کودک طرح های زیبایی وجود داشته که به زیبایی کالا می افزاید. برای خرید این محصول با مناسب ترین کیفیت و قیمت می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

چادر بازی سرخپوستی طرح دار اینتکس

چادر بازی سرخپوستی طرح دار اینتکس محصولی مناسب برای بازی کودکان است که محیطی شاد را برای آن ها ایجاد می کند تا به همراه دوستان خود به بازی های مختلف مشغول شوند و برای مدت زمان طولانی سرگرم باشند. این چادر بازی طراحی بی نظیری دارد به طوری که هر فردی را مجذوب خود می نماید و به خرید تشویق می کند. در این طراحی رنگ های شاد و متنوعی به کار رفته است که سبب اشتیاق کودکان به بازی می شود و آن را برای استفاده های مختلف به کار می برند. علاوه بر زیبایی ظاهری کیفیت و دوام نیز در این محصول حرف اول را می زند و در کنار جلوه داشتن می تواند محصولی برای استفاده در طول سال های طولانی باشد. این چادر سرخپوستی به شکل بی نظیری برای کودکان ساخته شده است و محیط را با شرایط امن برای بازی های مختلف آن ها فراهم می سازد. این نوع طراحی در محصولات اورجینال وجود دارد که با در کنار هم قرار دادن اجزای اصلی محصول سعی در جلب رضایت متقاضیان داشته و توانسته اند آن ها را راضی کنند.


ساختمان کلی محصول

در این بخش از مطالب سعی در این می شود که شما با ساختمان کلی محصول آشنایی پیدا کنید و بتوانید با درک درستی از بخش های مختلف آن به آشنایی در این زمینه بپردازید. چادر سرخپوستی دارای بدنه ای به شکل قله می باشد که نوک سقف آن تیز است. این تیزی سبب شباهت بیش تر آن با چادر های واقعی سرخپوستان شده است و می تواند با این شباهت برای کودکان جذاب باشد. کف بدنه محصول به صورت مربع می باشد به طوری که اضلاع آن دیواره هایی هستند که تشکیل محصول مثلثی شکل را داده اند. محصول در واقع مانند هرم می باشد و به این گونه کارایی بیش تری را برای استفاده کنندگان مهیا می سازد و می تواند برای مصارف مختلف و انواع بازی ها مفید واقع شود. چادر بازی دارای یک درب ورودی بزرگ می باشد که پوششی دارد. در زمان عبور و مرور می توان این پوشش را کنار زده و به اطراف متصل کرد. به این طریق استفاده از محصول آسان می شود و محلی بزرگی نیز برای این کار ایجاد می گردد.


استحکام پوسته بدنه

طراحی این محصول به گونه ای است که بدنه دارای ضخامت بالایی می باشد و دیواره ها نیز با این کشش و محکم بودن در جای خود قرار دارند. این بخش ها با سازه های محکم به هم متصل هستند و باعث استحکام کلی بدنه می شوند. سازه های متشکل این چادر بازی در پوششی قرار دارند که به این وسیله دوام و طول عمر آن ها بالا می رود و می تواند بهترین و مناسب ترین محصول برای استفاده کودکان باشد. این محصول در اثر برخورد و ضربه کودکان به بدنه از هم نمی پاشد و بر جای می ماند تا زمانی که خود اشخاص تمایل به جمع کردن آن داشته باشند. به همین دلیل است که طول عمر محصول بالا است و می تواند برای سال های طولانی مورد استفاده کودکان قرار گیرد.


مراقبت از محصول

از آن جایی که بدنه محصولات این چنینی از پلاستیک فشرده تشکیل شده است می تواند قابل اشتعال باشد. به همین دلیل در زمانی که گرما و حرارت در مجاورت آن وجود داشته باشد سبب آب شدن بدنه می شود و این آب شدگی باعث ایجاد صدمه جدی به چادر بازی می گردد. در زمانی که حرارت و شعله به بدنه نزدیک شود تغییر حالت پیدا می کند به همین جهت از برخورد و نزدیک شدن این موارد به بدنه جدا خودداری کنید تا محصول بدون تغییر باقی بماند. علاوه بر آن بدنه جنس با ضخامتی دارد اما در اثر برخورد اشیاء نوک تیز شامل خساراتی می شود که گاه جبران ناپذیر است و نمی توان آن را ترمیم نمود.


خرید

برای خرید چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار اینتکس هم اکنون با شماره های مرکز فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
وزن
800 گرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پایه‌ها
PVC فشرده
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب مثلثی
اقلام همراه
پایه‌های نگهدارنده، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...