چادر بازی طرح خورشید و گلدان کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: ۷۵ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۰۷ سانتی متر
995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی طرح خورشید و گلدان کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش چادر بازی کودک

چادر بازی طرح خورشید و گلدان کودک از جدیدترین چادر های بازی ساخته شده برای کودکان میباشد که در سال جدید توسط شرکت اینتکس به تولید رسیده است.این محصول  از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده و  نظر مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. طراحی این محصول به صورتی ساده ولی زیبا شکل گرفته که کودکان از استافده از آن لذت ببرند.کناره های این چادر بازی کودک از رنگ نارنجی بهره می برند و سقف آن نیز به رنگ قهوه ای سوخته است.در طراحی ظاهری این محصول  در قسمت بالایی و سقف این چادر بازی کودک یک پنجره و در قسمت کناره ها نیز درب ورودی قرار گرفته . این چادر بازی یکی از بهترین وسیله ها  برای بازی و تفریحات کودکان بوده که علاوه بر طراحی زیبا دارایوزن بسیار سبکی میباشد که به شما اجازه میدهد تا آن را با خود حمل کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید آن را راه اندازی کرده تا کودکان از بازی در آن لذت ببرند.این محصول را میتوانید از سایت اینتکس تهران سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

چادر بازی طرح خورشید و گلدان کودک

اگر شما هم دارای فرزند هستید و قصد دارید تا در داخل منزل و یا هر محیط دیگری یک شرایط خاص و محیط بازی خوب را برای کودک خود فراهم کنید پیشنهاد می کنیم چادر بازی طرح خورشید و گلدان کودک را از دست ندهید. این کالا ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا دارد و برای کودک شما می تواند ساعت ها مفرح و جذاب باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و جزئیات کاملی از ان را برای شما شرح دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول قابل رویت است این چادر بازی کودک ظاهری فوق العاده شکیل و جذاب دارد. ساختار این محصول دقیقا با بهره گیری از شکل و شمایل خانه های ویلایی شیربانی دار طراحی شده که همین امر سبب شده تا یک محصول چشم نواز را شاهد باشیم. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که سقف این محصول شیر بانی بوده و به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده است. بر روی سقف این محصول یک عدد پنجره قرار گرفته است که به صورت مستطیلی شکل بوده و باعث می شود تا این چادر بسیار نورگیر شود. در کنار این پنجره هم یک عدد خورشید و یک سری حروف لاتین قرار دارد که فوق العاده زیباست. هم چنین رنگ این سقف هم به صورت یکدست مشکی می باشد. علاوه بر این ها بدنه این محصول به صورت نارنجی رنگ طراحی شده است که بر روی ان چندین گل و گلدان نیز قابل رویت است. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد درب بزرگ نیز می باشد که ورود و خروج به وسیله این درب صورت می گیرد. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

این چادر بازی کودک از بدنه ای با جنس پارچه شمعی برزنیت ساخته شده است. هم چنین کف این محصول هم از نوع پارچه شمعی تک لایه طراحی شده که بسیار نرم و راحت است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول پایه های ان است که از نوع فایبرگلاس بوده و بسیار مقاوم و جذاب است. تمام این موارد با اصول حرفه ای طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

این محصول در طول 95 سانتی متر و همچنین عرض 75 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها ارتفاع این کالا هم 107 سانتی متر می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول وزن ان است که تنها 2 کیلو گرم بوده و همین عامل سبب شده تا بتوانید به سادگی این محصول را در داخل منزل خود جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای یک عدد دفترچه راهنما می باشد که به صورت کامل و تصویری اموزش های لازم جهت نصب و بر پا کردن این چادر در داخل ان مشخص است. در همین خصوص باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول دارای چند عدد پایه است که استحکام و مقاومت این محصول به وسیله ان ها انجام می گیرد. شما با سرپا کردن این چادر و قرار دادن هر یک از این پایه ها به یکدیگر می توانید به سادگی این محصول را سرپا کنید. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این محصول هم باید به کودک خود بیاموزید که از ضربه زدن به این محصول خودداری نماید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول هم بپرهیزید تا دچار اسیب جدی نشود. با رعایت همین نکات می توانید بدون کوچک ترین افت کیفیتی از این محصول همیشه استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر بازی طرح خورشید و گلدان کودک یک محصول زیبا وجذاب است که می توانید از ان به عنوان محل خواب کودک خود هم استفاده نمایید. هم چیناین محصول به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده است که از مزایای این محصول به شمار می رود. این چادر بازی فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
95 سانتی متر
عرض
۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه‌ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
اقلام همراه
پایه‌های نگهدارنده، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...