چادر بازی طرح قلعه شاهزاده

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • قطر: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
  • جنس رویه: پارچه پلی استر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی جدید فروشگاه چادر بازی کودک و نمایشگاه چادر کودک در فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و چادر بازی

چادر بازی طرح قلعه شاهزاده یکی از محصولات شرکت SueSport می باشد که به عنوان یکی از تولید کنندگان چادر بازی اقدام به تولید چادر بازی طرح شاهزاده کرده است که با الگو برداری از طرح قلعه های باستانی اروپایی تولید شده است. بخش اصلی بدنه این چادر استوانه ای بوده و قسمت بالایی آن نیز مخروطی شکل است. جنس بدنه چادر از پلی استر می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب دارد و پایه ها نیز فایبرگلاس هستند تا فشار وارده را به سادگی تحمل کنند. این چادر بازی کودک دارای یک ورودی و دو پنجره توری دار است و می تواند برای استفاده در منزل و یا مسافرت مناسب باشد. ساختار بدنه نیز از دو قسمت مختلف تشکیل شده است. قسمت های افقی به صورت کامل فنری هستند و قسمت های عمودی به صورت عصایی راه اندازی می شوند.  این محصول با کیفیت را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر بازی طرح قلعه شاهزاده

چادر بازی طرح قلعه شاهزاده با برترین طراحی و زیباترین ترکیب رنگ در اختیار تمامی کودکان قرار گرفته و جزو اسباب بازی هایی است که در بین کودکان دختر و پسر مشترک است. چادر های بازی  وسیله ای بسیار مهم و خوب برای کودکانی است که پر جنب و جوش هستند و تمایل دارند تا به صورت مداوم با وسایل بازی های خود مشغول باشند. این محصول کمک می کند تا کودکان برای بازی محوطه مشخصی داشته باشند و اسباب بازی های خود را درون همین محوطه نگه داری کنند و از گم شدن آن ها و اشیاء ریز جلوگیری می شود. چادر بازی از بهم ریختگی منزل نیز جلوگیری می کند و بازی را محدود به یک بخش می کند بنابراین در هر زمانی منزل شما مرتب و خالی از اسباب بازی های متنوع کودکان است و این خود یک نکته مثبت برای خرید چادر بازی می باشد. برای اطلاع بیش تر از قابلیت های چادر بازی طرح قلعه شاهزاده در ادامه با ما همراه باشید.


قابلیت های کلی چادر بازی

این محصول با زیباترین طرح ساخته شده است که مانند یک قلعه می باشد. سقف آن نیز بیش تر آن را شبیه به قلعه های شاهزاده ها می کند و تمامی آیتم ها را برای این تشبیه رعایت کرده است. شکل کلی این محصول مخروطی شکل است و در ارتفاعی مناسب برای کودکان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این قلعه مخروطی دارای سقفی موشکی می باشد که رنگی متضاد بدنه داشته و در بخش بالایی دارای پرچم است. این سقف رنگش با طرح های بدنه محصول یکسان است و ترکیبی بی نظیر را ایجاد می کند. البته می توان گفت که این چادر بازی در رنگبندی بدنه متنوع می باشد و می توان رنگ آن را براساس سلیقه تعیین نمود. قسمت کف نیز مشابه سقف است و در ضخامت بالا زمینی محکم را برای بازی کودکان ایجاد کرده است. 


بخش روشنایی محصول

در زمان حضور کودکان در داخل چادر بازی می بایست محلی برای ورود نور به داخل چادر وجود داشته باشد تا کودکان در زمان بازی از نور کافی نیز برخوردار باشند. این ورودی نور هم از طریق در محصول امکان پذیر است و هم از طریق پنجره های توری آن. از آن جایی که در را می توان مسدود کرد و در زمان نیاز باز نمود پس پنجره ها نقش اصلی نورانی کردن داخل را ایفا کرده و با داشتن توری می تواند به طور کامل از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری کند. در زمان حضور در داخل محصول اگر نور وجود نداشته باشد تحمل قرار گیری در داخل آن برای کودکان سخت بوده و آن ها رغبتی برای بازی در این چادر پیدا نمی کنند. اما اگر روشنایی وجود داشته باشد در هر زمانی کودکان را مشتاق بازی کرده و با این بازی شادی و نشاط را برای خود فراهم کنند. در هنگام استفاده از چادر بازی در محیط های بیرون با وجود موجودات ریز در داخل هوا مانند پشه و مگس این توری مانع از ورود آن ها به داخل چادر بازی شده و خطری بدن کودکان را تهدید نکند. 


افزایش طول عمر محصول 

همان طور که گفته شد این چادر بازی دارای ضخامت بالا بوده و همچنین بدنه ای مقاوم دارد. اما برخی کارها ممکن است دوام محصول را پایین آورده و طول عمر آن را کاهش دهد. برای جلوگیری از این کارها می بایست نکاتی را رعایت کنید. یکی از این نکات که بسیار مهم است نحوه تمیز کرده بدنه می باشد. بدنه به مرور زمان دچار آلودگی می شود و همچنین گرد و غبار بر روی بدنه نشسته و این کار برای سلامتی کودکان مضر می باشد. برای تمیز کردن آن نباید آب داغ را بر روی بدنه ریخت و یا از مواد شویینده قوی استفاده کرد. این کار را می توان تنها با کشیدن دستمال بر روی تنه محصول انجام داد.


خرید چادر بازی

برای خرید چادر بازی طرح قلعه شاهزاده می توان با مراکز فروش محصولات بادی شرکت اینتکس تماس حاصل کرد و محصول را سفارش داد.

نوع
خانگی ، سفری
قطر
101 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه پلی استر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای بدنه نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای دو پنجره توری
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای ساک حمل
دارای وزن و حجم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
SueSport

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...