چادر بازی فنری کودک

کد 12312

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی فنری کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه چادر بازی کودک

چادر بازی فنری کودک محصول شرکت کیدزتوی است . مخصوص کودکان تا سنین 9 سال است .طراحی بسیار زیبا و ویژه و کارتنی باب اسفنجی دارد .دارای یک درب ورودی بزرگ است . و دو عدد پنجره است .در این چادر از ترکیب رنگهای زیادی مثل بنفش و صورتی و زرد و .... استفاده کرده و  این ترکیب رنگی زیبا انرزی و شادی را برای فرزندان فراهم خواهد آورد. چادر بازی کودک مناسب جهت بازی در منزل و مسافرت متناسب است 

در مسافرت و فضای باز جهت نگه داری فرزندان جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید و حشرات و جانوران مزاحم و بارش باران بسیار مناسب است زیرا مانع بسیار خوبی جهت تابش نور خورشید و جذب آب است .درمدت زمان بسیار کوتاه زیر یک دقیقه راه اندازی می شود و به راحتی در همین زمان جمع آوری می گردد.


چادر بازی فنری کودک

چادر بازی فنری کودک از جمله ارزان ترین و پر مخاطب ترین چادر های بازی بوده که قابل نصب آسان و نیز جمع آوری آسان است و می تواند به راحتی به نقاط مختلف حمل شود. این محصول بدنه ای جذاب و رنگی داشته و بر روی بدنه آن  طرح های کارتنی حک شده است که خاص بودن آن را رقم می زند. نحوه کارایی و قابلیت های این چادر بازی بسیار گسترده است و با توجه به طراحی ساده آن می توان نهایت استفاده را از این محصول برد. در بخشی از این محصول توری نیز به کار رفته است که خود دارای کارایی خاصی است و برای منظور خاصی در نظر گرفته شده است. چادر های بازی که با نوع فنری هستند محصولاتی بی نظیر بوده که طرفداران زیادی دارند و تمامی متقاضیان خود را نیز در هر زمان راضی نگه داشته است. در زیر بخشی از قابلیت های این چادر بازی فنری آمده است.


ابعاد مناسب و قابل حمل

محصول مورد نظر طراحی بسیار ساده داشته و وزن کمی دارد به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای استفاده و به همراه داشتن در مسافرت ها می باشد. این چادر بازی را می توان در محیط های باز در کنار چادر خود احداث نمود و برای کودکان فضای بازی را در آن جا نیز مهیا ساخت. ابعاد آن به میزان 110 سانتی متر در طول و 110 سانتی متر در عرض می باشد و ارتفاع 100 سانتی متری دارد و به این گونه برای استفاده محدودیت برای قد کودکان وجود ندارد و کودکان بلند قد نیز می توانند از آن استفاده کنند. چادر بازی وزن 1.5 کیلوگرمی دارد به این ترتیب خود کودکان به راحتی می توانند آن را جا به جا کنند و در محلی که دلخواه خود آن ها است از محصول استفاده نمایند. این وزن باعث می شود تا در نقاط مختلف منزل درهر زمان از کارایی چادر بازی بهره برد و در هر زمان محیط را برای بازی کودکان آماده کرد.


نوع ساختمان چادر بازی

همان طور که پیش تر گفته شد این محصول دارای سازه هایی فنری می باشد و در این نوع دارای قابلیت خمیدگی بسیار بالایی است. سازه ها به طور کامل به بدنه متصل بوده و توسط پوششی احاطه شده اند. چنین ترکیبی با نظم دقیق در کنار هم قرار گرفته و تشکیل این چادر بازی را می دهند و می تواند سبب استحکام و ایستادگی محصول باشد. دیواره چادر بازی از جنس پارچه شمعی است و طرح هایی چاپی بر روی آن قرار دارد که کودکان را به خود جذب کرده و سبب شادی آن ها می شود. این دیواره ها به وسیله سازه ها به هم وصل شده و پوششی از پارچه ابریشمی آن را می پوشاند. این پوشش از این نظر قابل اهمیت می باشد که دوام و طول عمر ساختمان کلی چادر بازی را بالا برده و از بروز شکستگی و آسیب جلوگیری می کند و همواره محصول را در امنیت قرار می دهد. در زمان احتیاج به جمع آوری محصول ویزگی قابلیت خمیدگی آن مهم واقع می شود و در زمان کوتاه و با تا  زدن محصول می توان آن را جمع آوری کرد.


 

گردش آزادانه هوا

درب ورود محصول را می توان با بندینک جمع و یا باز نمود. در بالای بخش در بخشی توری در دورتا دور محصول کشیده شده است که نور را به داخل چادر بازی هدایت می کند و باعث عبور هوا و گردش آن در داخل چادر بازی می شود. این گردش هوا برای استفاده کودکان مطلوب بوده و در زمان بازی آن ها را دچار تعریق نمی کند. پارچه شمعی خود دارای امکان تعریق است به همین منظور چنین طراحی ایجاد شده تا مشکلی در زمان مصرف برای کودکان ایجاد نشود و همواره رضایت مخاطبان برقرار باشد.


خریداری محصول

به منظور خرید چادر بازی فنری کودک می توان به نمایندگی معتبر اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و اقدام به خرید محصول نمود.

نوع
خانگی ، سفری
طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
با ورودی بزرگ
نوع: فنری
تعداد پنجره دو عدد
تعداد ورودی یک عدد
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
کیدز توی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...