چادر بازی مخروطی فنری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 124 سانتی متر
  • ارتفاع: 127 سانتی متر
  • جنس رویه: پارچه پلی استر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و فروش چادر بازی کودک و نمایشگاه چادر بازی ارزان

چادر بازی مخروطی فنری یکی از چادر های تولید شده توسط شرکت معتبر گریکو می باشد که به صورت تخصصی به تولید محصولاتی در این خانواده می پردازد. بخش اصلی بدنه از پارچه پلی استری ساخته شده است که در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار خوبی دارد و طو عمر آن نیز بسیار بالاست. پایه های چادر بازی کودک نیز از نوع فایبرگلاس منعطف می باشد که حال فنری دارد. رنگ بندی استفاده شده در تولید این محصول آبی و سبز به همراه لبه های قرمز است که ترکیب بسیار خوبی به شمار می رود. بر روی بدنه آن دو عدد پنجره و یک ورودی بزرگ قرار داده شده است که می تواند برای بازی و تفریحات کودک شما کاملا مناسبت باشد.

چادر بازی مخروطی فنری

چادر بازی مخروطی فنری محصولی برای بازی کودکان است که در محل های مختلف قادر به نصب می باشد تا آن ها بتوانند زمان خود را به بهترین شکل تنظیم نمایند. با وجود چادر بازی نظم خاصی به بازی های کودکان داده می شود و محلی مناسب برای اسباب بازی های سرگرم کننده آن ها پیدا می شود تا بتوانند با داشتن شرایط راحتی و نرمی در داخل آن شروع به بازی نمایند. طراحان این چادر بازی به گونه ای محصول را طراحی کرده اند که کودکان در زمان حضور در داخل چادر بازی بتوانند مطلوبیت را تجربه نمایند و دچار اذیت و خستگی و کسل شدن نشوند و همواره از بروز این عوامل جلوگیری شود. این وسیله سرگرمی خود به تنهایی برای بازی های مهیج کودکان در نظر گرفته می شود که می تواند برای آن ها روزی پر از انرژی را فراهم کند تا به همراه دوستان خود تجربه ای خاص را داشته باشند و بتوانند نهایت لذت را ببرند. جهت اطلاع بیش تر از قابلیت های چادر بازی به مطالب زیر مراجعه نمایید.


سازه های فنری و مقاوم

این محصول از یک اسکلت اصلی تشکیل شده است که در واقع دلیل اصلی استحکام آن می باشد و می تواند محصول را به طور استوار در طول زمان استفاده حفظ نماید. این اسکلت از سازه های فنری تشکیل شده است که منعطف بوده و دارای خمیدگی هایی در بخش های مختلف خود می باشد. خمیدگی ها از شکستگی آن جلوگیری می کند و تشکیل محصولی مخروطی شکل را می دهد به طوری که بخش کف آن گرد است و بخش های دیگر اضلاع را تشکیل می دهند. این محصول در بخش بالایی خود که در واقع نوک مخروط است دارای ارتفاع زیادی می باشد تا کودکان بلند قد نیز حاضر به بازی در داخل آن شوند و بتوانند راحت و آسوده به تفریح بپردازند. این محصول زیبا سازه ها را در داخل پوششی از جنس پارچه قرار داده است که از گزند عوامل طبیعی در امان بمانند و دیر تر  دچار خرابی و آسیب شوند. همچنین در گذر زمان پوسیدگی و شکستگی شامل حال آن نشود.


درب بزرگ ورودی به همراه پنجره 

بخش هایی بر روی محصول ایجاد شده است که برای ایجاد محصولی با تهویه مناسب مفید است و به همین منظور ایجاد شده است. این بخش ها که مهم ترین آن ها درب ورودی است دارای امکان باز و بسته شدن می باشد و به وسیله دو عدد بندینک در اطراف به طرفیت چادر بازی متصل شده و راه را برای عبور و مرور باز می کند. این بخش یکی از دیواره ها را به طور کلی تشکیل می دهد تا در زمان بازی های مهیج به راحتی بتوان ورود و خروج را انجام داد. بر روی دیواره محصول نیز پنجره ای ایجاد شده است که دارای توری می باشد. این پنجره گرد است و به طور کلی از تور پوشیده شده است تا تنها برای گردش هوا مناسب باشد و سبب سایه شدن داخل چادر بازی شود. به همین جهت می توان از آن برای ایجاد شرایط مطلوب در داخل محصول استفاده کرد.


رنگبندی جذاب و متنوع

یکی از خصوصیاتی که در این چادر بازی ایجاد شده است و سبب بروز محبوبیت بسیار زیاد در بین افراد علاقه مند شده است داشتن رنگبندی جذاب آن می باشد که شرایط را برای جلب توجه کردن در نظر کودکان فراهم می کند. این چادر بازی با رنگ های شاد و متنوع تشکیل شده است و بدنه ای خاص را به وجود آورده است بنابراین برای استفاده کودکان موردی بسیار مناسب است تا آن ها را سر شوق و اشتیاق آورده و خشنود کند. در زمانی که محصول را برای هدیه دادن انتخاب می نمایید می توانید تمامی کودکان را با وجود آن راضی و خشنود کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.


خرید

برای خرید چادر بازی مخروطی فنری هم اکنون به سایت فروشگاه رسمی اینتکس تهران مراجعه نمایید و خرید را با اطمینان کامل به صورت غیر حضوری انجام دهید.

نوع
خانگی
قطر
124 سانتی متر
ارتفاع
127 سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فلزی منعطف
جنس کف
پارچه پلی استر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای بدنه نور گیر
دارای دو پنجره
قابلیت راه اندازی فنری
دارای ساک حمل
مناسب تفریحات داخل و خارج از منزل
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
GreEco

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...