چادر بازی مخروطی کودک طرح اقیانوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • قطر: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • جنس رویه: پارچه پلی استر
995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی مخروطی طرح اقیانوس یکی از چادر های بازی با طراحی دوست داشتنی و زیباست که بدنه آن از رنگ آبی روشن در قسمت بالایی و آبی تیره در قسمت پایینی بهره می برد. بخش دومی که به آن اشاره شد دارای طرح گیاهان دریایی و حیواناتی همچون ماهی و کوسه است که باعث افزایش جذابیت آن شده است. این چادر بازی کودک به صورت فنری در دو قسمت بالایی و پایینی راه اندازی می شود و برای اتصال این دو قسمت باید از پایه های عصایی بهره گیرید و چادر را راه اندازی کنید. بدنه این چادر از جنس پلی استر بوده و پایه های آن فایبرگلاس است که ترکیب بسیار خوبی به حساب می آید و در اغلب چادر های بازی کودکان مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرد

چادر بازی مخروطی کودک طرح اقیانوس

چادر بازی مخروطی کودک طرح اقیانوس یک محصول متفاوت و زیبا بوده که برای استفاده کودکان در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طول عمر بالا و طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی کودک متناسب با روحیات فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای منطبق با علایق و روحیات ان ها داشته و ساختاری نواورانه را عرضه کند. از سوی دیگر محصول تولید شده با رعایت استاندارد های جهانی توانایی حفظ ایمنی و سلامت کودکان را در زمان استفاده داشته باشد. با رعایت این نکات اساسی چادر بازی مخروطی کودک طرح اقیانوس به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول از ارگونومی ساختی با نشیمنگاه گرد تشکیل شده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد کودکان به فضای بازی تعبیه شده که از طریق یک بند به سمت بالا قابل جمع اوری می باشد. بر روی بدنه این محصول تعداد 2 عدد پنجره نیز وجود داشته که موجب گردش ازادانه هوا در این بخش شده که فضای بازی کودک را دارای نورگیری کافی خواهد کرد. بخش بالایی این محصول در واقع با رنگ اسمان تولید شده که می توانید موج سطح اب را نیز مشاهده نمایید. بخش کف محصول با رنگ سرمه ای مخصوص کف اقیانوس ها تولید می شود. در این بخش می توانید انواع گیاهان و ماهی های کف اقیانوس را با رنگبندی بسیار شاد منطبق با روحیات کودکانه مشاهده نمایید. شما می توانید از این محصول با توجه به ساختار استاندارد ان به عنوان محل خواب کودک و یا چادر توپ فرزند خود بهره برداری کنید.

جنس بدنه

برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر بسیار بالا برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوعئ پلی استر با انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا استفاده شده است. بخش کف محصول از نوع پارچه شمعی تک لایه بوده تا مانع از نفوذ اب به فضای داخلی شود. برای تولید سازه های محصول از فایبرگلاس با طول عمر بالا و ساختاری سبک و ضدزنگ استفاده شده است. این ساختار با محیط زیست و شرایط اب و هوایی مختلف سازگار بوده به همین دلیل می توانید بدون دغدغه از ان در فضای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 1.5 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت نشیمنگاه گرد خود دارای قطر 101 سانتی متری می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 130 سانتی متر بوده که رفت و امد را برای کودکان اسان می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

در داخل بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما وجود داشته تا با استفاده از ان بتوانید محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده که به سادگی قابل استفاده می شوند. برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس سازه های در بخش داخلی محصول به یکدیگر متصل کرده تا محصول برای استفاده کودک اماده شود. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش و یا وارد کردن ضربه به سازه های ان خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی مخروطی کودک طرح اقیانوس محصولی با ساختار پرتابل و ضداب بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
قطر
101 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه پلی استر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای بدنه نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای پنجره تور دار
قابلیت راه اندازی عصایی
دارای ساک حمل
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
ONWAY

چرا دیدگاههارو نشون نمیده

501 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...