چادر بازی کودک آبی رنگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک آبی رنگ اینتکس محصولی جدید و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادر بازی کودک در ایران

چادر بازی کودک آبی رنگ اینتکس محصولی جدید و زیبا از این شرکت بزرگ بوده که با کیفیت بالای بدنه و قیمتی ارزان تولید و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی مربع شکل بوده و ابعاد ان امکانی ایجاد می کند تا کودک در بازه سنی 6 ماه تا 5 سال به راحتی از ان استفاده نماید. برای تولید بدنه این محصول ابی رنگ از مرغوب ترین نوع پلی استر استفاده شده که دوام بالایی داشته و در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی کاملا بادوام باقی می ماند. پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس بوده که دارای ویژگی وزن کم و دوام بالا است. به همین دلیل از این محصول علاوه بر منزل در فضای باز و سفر نیز با اسودگی خاطر می توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با رطوبت بالای هوا اسیبی به بدنه این محصول وارد نخواهد کرد. بدنه این چادر بازی کودک از بخش ورودی و سقف ها از نوع پلی استر مات بوده و سه دیواره دیگر ان از نوع پلی استر توری می باشد. به همین دلیل هوا به راحتی داخل محصول به گردش درامده و فضای بازی کودک کاملا نورگیر می شود. همچنین این ساختار از ورود حشرات به محوطه بازی اجتناب خواهد کرد. اگر قصد خرید این محصول را دارد می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

چادر بازی کودک آبی رنگ اینتکس

چادر بازی کودک آبی رنگ اینتکس یکی دیگر از بهترین وسایلی است که برای راحتی کودکان ساخته شده است و می تواند برای آن ها مفید باشد. از این محصول می توان در فضاهای باز و منزل نیز استفاده کرد و با آن برای کودکان محیطی خاص را ایجاد نمود. با این وجود است که کودکان در کنار والدین خود دارای چادری مجزا خواهند بود تا بتوانند در محیطی دیگر استراحت نمایند و به بازی و تفریح مشغول شوند. چادر بازی کودک محیط را برای بازی کودکان راحت و مناسب می کند و می تواند از بروز خستگی در زمان تفریحات مختلف جلوگیری می کند. چادر بازی با طراحی خاصی در کنار افراد وجود دارد و یکی از ضروری ترین محصولات برای کودکان است. این محصول خاص می تواند در مسافرت ها قابلیت های مختلف داشته باشد و در محیط های باز نصب شود. با وجود کیفیت مطلوب محصول می توان این شرایط مفید را برای کودکان مهیا ساخت تا در طولانی مدت موقعیت بهینه و مناسبی را داشته باشند. در صورت تمایل به داشتن این محصول و خرید آن برای فرزندان خود می توانید با کسب اطلاعات آن را خریداری کنید.


پوشش بخش های مختلف محصول

این چادر بازی برای کودکان فضای مفیدی را ایجاد می کند که بر حسب جثه آن ها بتوان به همراه دوستان خود بازی کنند و از محیط لذت ببرند. این محصول دارای پوششی اصلی است که فضای کلی بدنه را تشکیل داده است و محوطه ای خاص را فراهم ساخته است. این بخش توانایی آن را دارد تا محدوده بازی کودکان را مجزا کند و در منزل به منظور مرتب ماندن بخش های دیگر خانه به کار می رود و می تواند بازی کودکان را طولانی تر کند. با داشتن پوشش محکم و با استحکامی که دیواره های محصول را تشکیل داده است می توان گفت که قابلیت های محصول رویت شده است و ایجاد گردیده است. پوششی نیز به دور سازه های محصول کشیده شده است که باعث افزایش مقاومت آن در برابر عوامل مختلف شده است. با این حال می توان آن را در محیط های باز استفاده کرد و در تمامی شرایط آب و هوایی از آن استفاده نمود. بخش کف محصول پوششی محکم تر و با ضخامت تر دارد به طوری که ضد آب شده است و هیچ گونه آب و رطوبتی به داخل بدنه نفوذ نمی کند. به همین خاطر کارایی بیش تری دارد.


استفاده در محل های مختلف

با وجود جنس و کیفیت و مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول می توان آن را در محیط های مختلف راه اندازی و مورد استفاده قرار داد. این محصول ضد آب است و در محیط های مرطوب قادر به استفاده می باشد. محیط هایی مانند ساحل نمونه ای مناسب برای استفاده از محصول است که می تواند برای استراحت کودکان باشد و آن ها را برای انواع تفریح های خود در داخل چادر بازی قرار دهد. با وجود سازه های ضد زنگ و ثابت محصول و داشتن پوشش به دور آن ها می توان از محصول مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و آن را در محیط های مرطوب بیش تر قرار داد. از آن جایی که سازه ها از جنس فایبرگلاس هستند به راحتی شکسته نمی شوند و از بین نمی روند.


دیواره های توری

این چادر بازی از دیواره های توری تشکیل شده است و دارای مقاومت مطلوب می باشند. بافت این تور ها محکم است و با دقت کافی ایجاد شده است. همچنین این توری ها مقاومت لازم به جهت برخورد افراد را دارند و می توانند به بهترین شکل استفاده شوند. توری ها بافت های ریزی دارند تا هوا به آسانی به داخل محوطه بازی وارد شود و از ورود موجودات محیط به داخل محصول نیز جلوگیری شود. با این وجود هوا گردش پیدا کرده است و داخل بدنه ضد تعریق شده است.


خرید

چادر بازی کودک آبی رنگ اینتکس را می توان از سایت اینتکس تهران خریداری کرد و به صورت غیر حضوری سفارش داد.

نوع
خانگی ، سفری
طول
90 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
وزن
1/3 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه‌ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی
رنگبندی
آبی
رده سنی
۶ ماه تا ۵ سال
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان چادر توپ
بدنه ای توری با تهیه مناسب
دارای کفی ضد آب
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...