چادر بازی کودک بادی طرح باربی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 142 سانتی متر
960,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح باربی محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و چادر بازی کودک

چادر بازی کودک بادی طرح باربی یکی از محصولات شرکت بست وی می باشد که مخصوص کودکان مخصوصا دختر ها طراحی و ساخته شده و با ساختار جالبی که دارد میتوان کودکان را تا ساعت ها سرگرم کند.اولین ویژگی ای که در این محصول به چشم میخورد ظاهر آن است که با رنگ صورتی رنگ آمیزی شده و با شکل های باربی که عروسک مورد علاقه دختر هاست تزیین شده است. بدنه این چادر از وینیل ساخته شده و تمامی قسمت های آن حتی کف چادر بادی کودک است، در دو طرف چادر برای تهویه هوای داخلی، نور و ایجاد محیط بهتر دو پنجره قرار داده شده است.استفاده از این جنس باعث سبکی و افزایش مقاومت قلعه بادی شده و میتوانید به راحتی مکانی مناسب برای استفاده از آن پیدا کنید.ابعاد در نظر گرفته شده برای این چادر بازی دو تا سه نفر میباشد که با چادری با این اندازه کاملا مناسب به نظر میرسد.این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


چادر بازی کودک بادی طرح باربی


چادر بازی کودک بادی طرح باربی یک محصول خاص و دخترانه است که مناسب برای کودکان می باشد. طرح روی این محصول برگرفته از انیمیشن و شخصیت بارلی می باشد که در بین کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محصول دقیقا طرحی شبیه به خانه دارد که کودک شما در داخل ان احساس راحتی خاصی را تجربه خواهد کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...


طراحی و ارگونومی ساخت


همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد. سقف این محصول هم به صورت شیربانی طراحی گردیده است که دارای شیار هایی بر روی خود می باشد. هم چنین دور تا دور این سقف به صورت بادی طراحی و تولید شده است که فوق العاده چشم نواز بوده و زیباست. در هر دو سمت این محصول دو عدد پنجره به صورت نیم دایره ای شکل طراحی شده است که دارای یک عدد محل نگهدارنده نیز می باشد که کودک می تواند پس از خارج کردن دستان خود از این پنجره به ان ها تکیه دهد. هم چنین درب اصلی ورودی این محصول نیز در جلوی ان و به صورت ایستاده نقش بسته است که فوق العاده با کیفیت بوده و زیباست. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ بندی ان است که بخش های بیرونی و همین طور بدنه بخش های داخلی این محصول نیز یکدست صورتی بوده و بر روی ان طرح های شخصیت های کارتنی و همین طور رنگ های ابی نیز به صورت ریسمان به چشم می خورد. هم چنین کف این محصول هم به صورت یکدست ابی با خال های سفید تولید شده که فوق العاده زیباست.



جنس بدنه


همان طور که از اسم این محصول پیداست این چادر بازی به صورت بادی طراحی شده است. رویه اصلی این چادر بازی ساخته شده از نوع وینیل بوده و بسیار شکیل و جذاب می باشد. هم چنین رویه اصلی این محصول هم از نوع طرح دار طراحی شده که بسیار زیباست. در کنار این موارد باید به کف این چادر هم اشاره کرد که به صورت بادی دو لایه طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.


ابعاد و وزن


در رابطه با ابعاد این چادر بازی هم باید در ابتدا به طول این محصول اشاره نمود که 150 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول 135 سانتی متر و ارتفاع این چادر هم 142 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به وزن کلی این محصول هم اشاره کرد که 6.1 کیلو گرم وزن دارد و از این حیث به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا نمود.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


برای راه اندازی این محصول در ابتدای امر شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشتچون نمی توانید به سادگی این محصول را باد کنید. پس از تهیه یک عدد پمپ باد به صورت جداگانه شما قادر خواهید بود تا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و به دنبال محفظه های باد موجود بر روی ان بگردید. پس از این کار شما مشاهده خواهید کرد که با استفاده از همین پمپ باد می توانید در مدت زمان بسیار کمی این چادر بازی را باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به یک سری نکات توجه کنید. برای این کار در وهله اول باید از سوراخ کردن و وارد شدن اشیا نوک تیز به داخل بدنه اصلی این محصول خودداری نمایید تا اسیب نبیند. هم چنین باید از پرت کردن این محصول هم خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. نکته اخر هم در خصوص این محصول عدم جامپینگ بر روی ان است. با رعیات همین نکات می توانید سلامت این محصول را تضمین نمایید.


جمع بندی


چادر بازی کودک بادی طرح باربی یک محصول فوق العاده جذاب مناسب کودکان می باشد که قابل استفاده به عنوان استخر توپ هم می باشد. هم چنین این کالا دارای سایه بان بادی بوده و درب و پنجره های بزرگی را هم دارد که از مزایای ان به شمار می رود. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
150 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
142 سانتی متر
وزن
6.1 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل
نوع رویه
طرح دار باربی
جنس کف
بادی دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای سایه بان بادی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
دارای درب و پنجره بزرگ
جنس چادر: وینیل با کف بادی چند لایه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...