چادر بازی کودک با طرح دایناسور

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • قطر: ۱۰۰ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۳۰ سانتی متر
  • وزن: ۱/۵ کیلوگرم
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی راکت فضایی با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس ، ارسال به سراسر کشور ، این چادر بازی کودک با طرح دایناسور شبیه قلعه با بدنه پارچه های برزنتی یک محصول بسیار زیبا و جذاب و ایده آل برای کودکان می باشد ستون های این چادر بازی کودک تشکیل شده است پایه های فایبرگلاس پلاستیکی و با که کیفیت نصب آن بسیار راحت و آسان برای کودکان خواهد بود یک اسباب بازی و یک هدیه زیبا و دوست داشتنی برای کودکان این محصول می باشد برای خرید چادر بازی کودک در قسمت تماس با ما مراجعه نموده به صورت آنلاین آن را به سبد خرید اضافه نمایید

چادر بازی کودک با طرح دایناسور یک محصول منحصر به فرد و جذاب از کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت نشیمنگاهی گرد و بدنه ای مخروطی بوده که با طول عمر بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه این محصول سبز رنگ بوده که بر روی ان تصاویر فانتزی و رنگارنگی از دایناسور های انیمیشنی منطبق با روحیات کودکانه به چشم می خورد. در بخش ابتدایی این محصول یک عدد درب بزرگ برای تردد اسان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بر روی بدنه این چادر بازی کودک دو عدد پنجره مجهز به توری نیز به چشم می خورد. این ساختار موجب نورگیری کافی و همچنین گردش ازادانه هوا در داخل فضای بازی کودک شده است. بدنه این محصول از نوع پلی استر با دوام بالا و سازه های ان از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بسیار زیاد تولید می شود. این ساختار مقاوم کاملا ضداب بوده و امکان استفاده در فضای باز را دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

چادر بازی کودک با طرح دایناسور که محصولی بسیار خاص و زیبا برای کودکان سنین سه تا 8 سال بوده ، در اسل های اخیر طراحی و روانه بازار شده است که با طرفداران و خریداران زیادی مواجه شده است . اگر می خواهید تا این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید ، هم اکنون این مقاله را مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی آن مطلع شده و سپس راجب خرید آن تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول از بوجود آمدن دو اشکال استوانه و مخروط طراحی و ساخته شده است که بر روی آن تصاویری از دایناسور ها و درخت و آسمان مشاهده می شود که رنگ هایی نظیر قهوه ای ، زرد ، قرمز ، سبز ، آبی و سفید به کار رفته می باشد .این محصول یک در و در قسمت بالایی آن یک پرچم ساخته شده است تا فرزند شما این منطقه را به قلمرو خویش تبدیل بکند و خود را با اعضای دوستان خود به یک بازی و تفریح هیجان انگیز دعوت نماید .

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر بازی کودک از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 130 سانتی متر و در نهایت وزن آن 1.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این چادر دارای راه اندازی اتوماتیک بوده و به آسودگی می توانید آن را از جعبه خویش به بیرون در آورده و در هر منقطه دلخواه کودک ، نصب و راه اندازی نمایید . برای نگهداری از این محصول سعی کنید تا در هنگامی که بازی فرزندتان از این محصول به اتمام رسیده است ، آن را جمع کرده و وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول زیبا وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح دایناسور از جمله محصولاتی به طراحی زیبا و شیک بوده که برای کودکان سه تا هشت سال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول از بوجود آمد شکل مخروط و استوانه ساخته شده و در آن عکس هایی از دایناسور ، درخت و آسمان دیده می شود . رنگ هایی که در این کالا به کار رفته است عبارت است از : سبز ، قرمز ، آبی ، قهوه ای و سفید که این تنوع رنگ در جذاب بودن این محصول تاثیر والایی را گذاشته است . جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش آن کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی ، سفری
قطر
۱۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۰ سانتی متر
وزن
۱/۵ کیلوگرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پایه‌ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
اقلام همراه
پایه‌های نگهدارنده، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...