چادر بازی کودک با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
1,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی به همراه خرید حضوری از اینتکس تهران

چادر بازی کودک intex با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی با طراحی زیبا و کودک پسندانه می باشد. متناسب برای کودکان تا سن 12 سال است .طراحی جذاب و شخصیت های گوناگون و کارتنی دیزنی  اکثر سلیقه های کودکان دختر و پسر را جذب خود می کند .سقف خانه یا چادر به شکل شیب دار است در رنگ بندی مختلف و شاد است .یک درب بزرگ دارد . نور گیر است .در داخل چادر به دلیل جنس با کیفیت و برزنتی چادر  آب و باران نفوذ نخواهد داشت .نور مستقیم و تابش اشعه ماورابنفش به داخل چادر وجود نخوهد داشت.وزنی بسیار سبک و قابل حمل دارد.وسیله ی بازی متناسب کودک درحیاط منزل و داخل ساختمان و در مسافرت است.اقلام همراه چادر بازی کودک پایه های نگه دارنده و دفترچه ی راهنما می باشند .

چادر بازی کودک با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی

چادر بازی کودک با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی طراحی زیبا و خاص داشته که می تواند تمامی کودکان را به خود جذب کند و سبب علاقه و اشتیاق آن ها به بازی های گروهی می شود. چنین محصولی برای محل های باز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را برای کودکان به صورت هدیه خریداری کرد. شرکت اینتکس که جزو برترین فروشگاه های محصولات بادی و تفریحی می باشد در تولید محصولات کودکان در درتبه اول بوده و توانسته براساس ذوق و خلاقیت و علاقه کودکان وسایل بازی متنوع برای آن ها تولید کند. این شرکت با مواد اولیه باکیفیت رضایت مشتریان را کسب کرده است و در طول سال های فعالیت خود هیچ گونه نا رضایتی دریافت نکرده است. فعالیت این فروشگاه به صئرت غیر حضوری نیز می باشد که می توان چادر بازی کودک با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی را در بین محصولات آن مشاهده کرد. برای معرفی بیش تر این چادر بازی با ما همراه باشید.


خلاقیت در بدنه

برای جلب توجه کودکان به چادر بازی بر روی بدنه آن طرح های زیبا و خاصی از شخصیت های کارتنی استفاده شده است که در سال های طولانی همواره مورد علاقه کودکان بوده و برای آن ها جذابیت داشته است. این محصول با ابعاد مناسب به صورت مستطیل می باشد و سقفی مانند خانه های شمالی دارد که می توان طرح آجری را بر روی آن مشاهده کرد. به کار گیری رنگ های متنوع و مختلف نیز برای روحیه کودکان مناسب می باشد و شادی را برای آن ها ایجاد می کند این تضاد رنگ در بین دیواره ها و سقف نیز یکی دیگر از جذابیت های دیگر چادر بازی بوده و خلاقیت در طراحی را بالا برده است. در هر دیواره طرح شخصیت های کارتنی متفاوتی چاپ شده است و با این کار تنوع را افزایش داده است. بدنه مورد نظر دارای شفافیت و براقیت خاصی است که برای استفاده در محل های مختلف و زیبا تر کردن دکور اتاق خواب مناسب می باشد. 


امکانات بدنه

چادر بازی دارای سازه های فنری می باشد و با قابلیت نصب آسان در زمان کوتاه راه اندازی می شود و برای استفاده آماده می گردد. این محصول دارای استحکام خاصی است و تمامی سازه ها در کنار هم با نظم خاصی قرار گرفته اند. محصول مورد نظر دارای پنجره نمی باشد اما طرح هایی به شکل پنجره بر روی دیواره و سقف قرار دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند. اما یک درب ورودی بزرگ بر روی یکی از دیواره ها قرار گرفته و باعث آسان شدن عبور و مرور می شود. این درب نیز ارتفاع بالایی داشته و برای قرار دادن اسباب بازی در درون چادر بازی مفید می باشد. در داخل چنین محصولی می توان از اسباب بازی های مختلف برای بازی های گوناگون استفاده کرد و کودکان را برای ساعت های طولانی مشغول سرگرمی نمود. با این کار شوق و نشاط آن ها افزایش یافته و سبب بالا رفتن روحیه آن ها می شود و از آن جا که می توان برای بازی های گروهی استفاده شود توانایی مشارکت های دست جمعی را برای کودکان تقویت می کند. 


نکات ایمنی و مراقبت از محصول

در زمان استفاده از این چادر بازی می بایست از نزدیک کردن اشیاء نوک تیز به بدنه جلوگیری کرد تا باعث ایجاد خسارت جبران ناپذیر نشود. این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که با سوراخ شدن محصول دیگر استفاده از آن در محل های مختلف امکان پذیر نیست و عملا محصول بلااستفاده می شود. برای تمیز کردن بدنه و غبار روبی از آن می بایست دستمال نمداری عاری از مواد شویینده را بر روی آن کشید و از هر گونه خاک آن را تمیز نمود. 


خرید

چادر بازی کودک با طرح شخصیت های کارتنی دیزنی را از مراکز فروش شرکت بزرگ اینتکس تهران می توان خریداری کرد و به صورت غیر حضوری می توان محصول را دریافت نمود.

نوع
خانگی ، سفری
طول
95 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
وزن: 2 کیلوگرم
جنس بدنه: پارچه شمعی برزنتی
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...