چادر بازی کودک با طرح مارمولک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 125 سانتی متر
1,095,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح مارمولک را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

چادر بازی کودک با طرح مارمولک یک محصول با ارگونومی ساخت گرد و جذاب است که همانند چادر های بازی دیگر نبوده و از طرح و نقش بسیار زیبایی بهره می برد. بر روی این محصول یک عدد درب کوچک و یک عدد درب بزرگ قرار گرفته است که خردسالان می توانند از درب کوچک به صورت چهار دست و پا وارد شده و کودکان نیز می توانند از هر دو در به سمت داخل ورود کنند. طرح اصلی این محصول هم برگرفته از چندین مارمولک سبز رنگ بوده که در جهات مختلف و با فواصل نا معین از کنار یکدیگر قرار گرفته اند. هم چنین طرح یک قطب نما هم بر روی بدنه این محصول به زیبایی های ان افزوده است. این محصول با ابعاد استاندارد ساخته شده است که از ان می توانید در منزل و یا هر مکان دیگری به سادگی استفاده کرده و محیطی شاد و جذاب را برای کودک خود خلق کنید. هم چنین شما به سادگی می توانید در صورت کثیف شدن پارچه و یا قسمت های مختلف این محصول ان را شست و شو داده و مجدد ان را راه اندازی کنید که این امر یکی از خصوصیت های خوب این چادر بازی کودک به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول جذاب را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

چادر بازی کودک با طرح مارمولک

چادر بازی کودک با طرح مارمولک از جمله چادر های ارزان و بادوام می باشد که در دسته محصولات بادی شرکت اینتکس قرار داشته و توانسته محبوب ترین چادر بازی به شمار بی آید. این محصول دارای بدنه ای شفاف و جذاب است و نهایت خلاقیت را در طراحی به کار برده است و ترکیب رنگ بسیار بی نظیری نیز دارد. چادر بازی کودک دارای بدنه ای استوانه ای با نوک تیز می باشد که سقف مخروطی داشته و ارتفاع بالایی دارد و می تواند برای تمامی کودکان حتی کودکان قد بلند نیز مورد استفاده قرار گیرد. داشتن طرح های خاص و رنگارنگ بر روی بدنه می تواند سبب جذب کودکان به این محصول شود و اشکال مارمولک نیز باعث خاص شدن آن شده است. مطالب زیر جهت آشنایی بیش تر با این محصول زیبا می باشد که به آن ها توجه کنید.


ابعاد و گنجایش محصول

چادر بازی کودک با طرح مارمولک دارای ابعاد کوچک و 105 سانتی متری است که ارتفاع 125 سانتی متری نیز دارد و برای کودکان بالای دو سال مورد استفاده قرار می گیرد. چنین فضایی برای بازی یک کودک مناسب است و می تواند سبب بازی های متنوع و مختلف آن شود. ابعاد کوچک چادر بازی آن را برای استفاده در محیط های کوچک مانند اتاق خواب ها مناسب کرده و می توان در داخل منزل نیز محل کمی را اشفال کند. این چادر بازی در زمان سفر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با ابعاد کوچک در زمان جمع آوری آن در داخل اتومبیل نیز فضای کمی را برای خود می گیرد. این امر یکی از نکات مهم برای این چادر بازی می باشد و می تواند آن را با کارایی بالا در اختیار کودکان قرار دهد. محدوده بازی کودکان در داخل چنین چادری برای بازی با اسباب بازی های ریز و کوچک می باشد همچنین می توان توپ های رنگی و پلاستیکی را در داخل محصول قرار داد و کودکان را برای ساعت ها مشغول کرد.


مقاومت بدنه

برای استفاده در محیط های باز مانند حیاط و غیره می توان از این چادر بازی استفاده نمود چرا که بدنه آن در برابر شرایط محیطی مقاومت بالا داشته و می تواند عوامل مختلف را تحمل کند. این محصول از بدنه ای با جنس وینیل تشکیل شده است و با برخورد و حرکت کودکان در زمان بازی واژگون نشده و همچنین دچار آسیب نمی شود. بدنه مقاوم برای استفاده در زیر آفتاب نیز سازگاری دارد و اشعه های خورشید را از خود عبور نمی دهد و برای کودکان سایه ای لذت بخش برای بازی فراهم می کند. این بدنه در برابر اشیاء مختلف نیز مقاومت دارد و با برخورد دچار پارگی نمی شود و می تواند جزو برترنی و مرغوب ترین بدنه در چادر های بازی به حساب بی آید.


سازه های فنزی

سازه های فنری برای نصب و راه اندازی محصولاتی از قبیل چادر بازی عامل موثری برای کوتاه شدن زمان می باشد و می تواند در زمان کم و تنها با باز کردن محصول آن را در محل مناسب قرار داد و از آن استفاده کرد. در واقع محصولات فنری بدنه ای آماده داشته و فقط کافی است که از بسته بندی خارج شود و در محل قرار گیرد. این نکته نیز یکی دیگر از نکات مثبت چادر بازی کودک با طرح مارمولک است که سبب پرفروش شدن آن شده و می تواند در زمان کوتاهی مورد استفاده قرار گیرد. این سازه ها که ساختمان کلی محصول را ایجاد کرده اند در بین دیواره وجود داشته و سبب اتصال بخش های مختلف محصول می شوند و دارای قابلیت خمیدگی نیز هستند به همین علت دچار شکستگی نشده و آسیب نمی بیند. از آن جایی که این قسمت در داخل پوششی از پارچه قرار دارد از خطر زنگ زدگی و پوسیدگی نیز در امان است و باعث طول عمر بالای محصول می شود.


روش خرید چادر بازی

در حال حاضر می توان در صورت تمایل به خرید چادر بازی کودک با طرح مارمولک به وب سایت شرکت اینتکس تهران مراجعه کرد.

نوع
خانگی
طول
105 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
125 سانتی متر
جنس رویه
پلی استر و کتان
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالا ی دو سال
کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ و توری
وزن : 2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی : 52×23.5×5.5 سانتی متر
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...